...
П’ятниця, 9 Травня, 2025
7.1 C
Kyiv

26 мільйонів RM, що очікуються від Matta Fair Sabah

Читати час:1 хвилина, 46 секунди

За Роки

Кота Кінабалу: Триденна малайзійська асоціація туристичних та туристичних агентів (Matta), яка працює з 9-11 травня 2025 року, очікується, що забиває продажі в розмірі 26 мільйонів RM.

“Це головне збільшення від попереднього ярмарку, оскільки ми представляємо понад 140 кабінок та пропозицій для кращого обслуговування наших відвідувачів”, – сказав організація голови Роккі Хоу під час прес -конференції в Міжнародному конференц -центрі Сабах (SICC), що також є місцем проведення ярмарку.

Він пояснив сплеск продажів на багату флору та фауну різноманітності, а також перший об’єкт всесвітньої спадщини Малайзії, Маунт Кінабалу.

«Matta Fair Sabah продовжував будувати сильний обертів, підкріплений записаними 21 мільйонами RM на нашому ярмарку Матти 2024 року.

“Це явне відображення зростаючого бажання та стійкого відскоку довіри споживачів у галузі подорожей та туризму”, – сказав Хо.

Він сказав, що ярмарок поставив Сабаха в центрі уваги як обов'язкове місце для відвідування, перед відвідуванням Малайзії 2026 року, де Матта служить стратегічним партнером.

Учасники складаються з 51 організацій, включаючи 31 туристичну та туристичну агенції, три місцеві державні туристичні офіси, дві авіакомпанії та п'ять готелів та курортів, що пропонують різноманітний асортимент туристичних послуг, сказав він.

Крім того, він сказав, що відвідувачі, які витрачають мінімум 100 RM на ярмарку, матимуть право приєднатися до конкурсу покупців Матти з понад 61 000 RM, які варто виграти.

Гранд-приз-це два квитки в економ-класі в обидва кінці від Kota Kinabalu до Парижа на суму понад 9 000 рублів.

Інші привабливі призи, спонсоровані Малайзійською авіаційною групою (MAG), включають квитки в обидва кінці в Пекін, Керала, Чіанг Май, Да Нанг і навіть квитки бізнес-класу в Куала-Лумпур.

Royal Brunei Airlines також підтримує конкурс з квитками в галузі економ-класу з Kota Kinabalu до Пекіна, а з Кота Кінабалу до Інчона.

Іншими спонсорами та партнерами є Сабах Туризм (STB) та Міністерство туризму, культури та навколишнього середовища.

Також були присутні туризм, директор Малайзії Сабах Харіанті Абу Бакар, головний виконавчий директор STB Юлінус Джеффі Джіміт та голова Матти Сабах Мохд Азлан Салех Абд Салам.

Гаряче цього тижня

Теми

Який час зупинки в SEO? Чому це має значення і як вимірювати (2025)

Потенційним клієнтом шукає товар в Інтернеті. Ваш магазин електронної...

Контрольний список розумного маркетолога для успіху фінансових послуг

Цифровий маркетинг фінансових послуг (FS) розвивається в темпі. Те,...

Нове дослідження показує, що Google тримає користувачів довше, тоді

Нещодавно було опубліковано нове дослідження Minticmarketing, який говорить про...