...
Четвер, 4 Вересня, 2025
26 C
Kyiv

5 інструментів штучного інтелекту, якими повинен користуватися кожен туристичний агент, і тих, яких їм слід уникати

По-перше, наскрізна персоналізація не знає меж за допомогою ШІ. «Уявіть собі, що ви отримуєте індивідуальні маршрути подорожей, які автоматично включають варіанти розміщення, транспорту, харчування та огляду визначних пам’яток на основі ваших унікальних уподобань, залишаючись у межах вашого бюджету», — каже Крістіан. «Штучний інтелект дозволить компаніям діяти не лише як постачальники послуг, але й як експертні консультанти з подорожей».

Крім того, інструменти AR (розширена реальність) і VR (віртуальна реальність) на основі штучного інтелекту дозволять мандрівникам досліджувати напрямки, готельні номери та досвід у цифровому вигляді ще до того, як зробити бронювання. «Ці захоплюючі враження додадуть клієнтам більшої впевненості у своєму виборі, зменшуючи нерівні очікування після прибуття», — додає Крістіан.

Крім того, штучний інтелект відкриває шлях для розумніших віртуальних помічників у подорожах, які виходять за рамки простої логістики подорожей. «Ці помічники в режимі реального часу нададуть поради щодо маршрутів, оновленої інформації про дорожній рух, місцевих гарячих точок і навіть культурного етикету, покращуючи досвід мандрівників на кожному кроці шляху», — говорить він. Прекрасним прикладом цього, додає Крістіан, є iWander.co, компаньйон для подорожей на основі штучного інтелекту, який уже співпрацює з City Sightseeing, оператором відкритих екскурсійних автобусів.

«Це дає змогу мандрівникам вискочити з автобуса та насолоджуватися пішохідною екскурсією з гідом зі штучним інтелектом, розширюючи клієнтський досвід і забезпечуючи абсолютно новий напрямок діяльності для туристичних компаній, які хочуть запропонувати цифровий досвід на основі штучного інтелекту», — говорить Крістіан. «У нас є захоплююче майбутнє, враховуючи, що сьогодні лише 3% гостей, які відвідують пункт призначення, здійснюють пішохідну екскурсію або екскурсію з гідом, а це означає, що є можливість скористатися іншими 97%. Це лише початок, і ця технологія відкриває нові способи подорожувати, що справді захоплює».

ЩО ЦЕ ЗАЛИШАЄ TRAVEL ADVISORS?

Вибух інструментів на базі штучного інтелекту, безсумнівно, змінив спосіб, у який споживачі досліджують, планують і бронюють подорожі, що викликає запитання: де це залишило туристичних радників?

За словами Крістіана, оскільки платформи штучного інтелекту пропонують миттєві рекомендації, порівняння рейсів і навіть персоналізовані маршрути, цілком природно сумніватися в доцільності порадників у цьому ландшафті, що розвивається. Однак їхня історія далеко не застаріла.

«Натомість штучний інтелект змінює роль туристичних консультантів, підвищуючи їхню цінність у спосіб, який просто не в змозі відтворити тільки технологія», — каже він.

Наприклад, Крістіан каже, що інструменти штучного інтелекту можуть боротися зі складними планами подорожей, які включають поїздки в кілька пунктів призначення, унікальні запити або нечіткі уподобання. «Туристичні агенти процвітають у цьому середовищі, використовуючи свої знання та креативність для створення індивідуальних маршрутів із індивідуальним підходом», — каже він.

Крім того, незважаючи на те, що штучний інтелект зараз бере участь в автоматизації альтернатив подорожей у випадку, якщо щось піде не так, будь то скасований рейс, пропущене стикування або переповнений готель, Крістіан каже, що він все ще не відповідає консультанту з питань подорожей із зв’язками в галузі. які можуть швидко вирішувати проблеми, захищати інтереси своїх клієнтів і гарантувати мінімальні збої. «Люди володіють унікальною якістю, яка називається емпатією», — зазначає він.

Більше того, турагенти часто мають доступ до пропозицій, оновлень і досвіду, до яких платформи штучного інтелекту не можуть отримати доступ або надати. Крім того, споживачам часто доводиться перехресно посилатися на кілька платформ AI або переглядати нескінченні огляди, щоб остаточно визначитися з вибором подорожі, що займає час. І, як зазначає Крістіан, персоналізація штучного інтелекту зосереджена на минулих даних користувача, часто пропускаючи більш тонкі фактори, як-от прагнення клієнта, культурний досвід і місця призначення, які не враховуються радаром. «Досвідчені консультанти з подорожей чудово вміють наповнювати подорожі автентичними, продуманими штрихами, які перетворюють звичайну відпустку на незабутні враження», — каже він.

5 ОБОВ’ЯЗКОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ШІ

Коли справа доходить до справи, штучний інтелект залишається тут, подобається нам це чи ні. Але замість того, щоб розглядати це як загрозу, говорить Крістіан, професіонали з подорожей повинні переосмислити це як потужного союзника.

«Інтегруючи дослідницькі інструменти, керовані ШІ, у свої процеси, консультанти звільняють час, щоб зосередитися на відносинах з клієнтами, налаштуванні маршруту та вирішенні проблем. Консультанти, які адаптують і використовують штучний інтелект, стануть незамінними експертами, які пропонують найкраще з обох світів: ефективність сучасних технологій у поєднанні з витонченим людським дотиком, який може забезпечити лише кваліфікований професіонал», — говорить він.

Ось рекомендації Крістіана щодо 5 інструментів ШІ, якими повинен користуватися кожен радник:

  • Синтезія: ця потужна відеоплатформа штучного інтелекту дозволяє користувачам створювати відео студійної якості з аватарами штучного інтелекту та озвучкою за лічені хвилини. «Це ідеально підходить для консультантів з питань подорожей, які хочуть створювати цікаві відеоролики або рекламний контент для своїх клієнтів», — каже Крістіан. «Ви можете створювати відео професійної якості без попереднього досвіду редагування відео». https://www.synthesia.io/
  • Mindtrip: Цей інструмент планування маршруту дозволяє користувачам будувати маршрути подорожей на основі своїх уподобань із фотографіями, картами та оглядами. Крістіан каже: «Зараз його використовують партнери B2B, у тому числі DMO. Це може бути корисним для створення ідей і дасть вам уявлення про те, що розширює можливості споживачів сьогодні». https://mindtrip.ai/
  • Sion Central: комплексний інструмент штучного інтелекту для туристичних агентств, який дає змогу відстежувати комісію, обробку платежів, автоматичне узгодження, звітування та аналітику тощо. «Це чудово підходить для приймаючих агентств і незалежних консультантів, щоб вони могли відстежувати свої комісії та вчасно отримувати гроші від постачальників і партнерів», — каже Крістіан. https://www.sioncentral.com/
  • The Trip Boutique: цей інструмент слугує особистим помічником зі штучним інтелектом, який полегшує підключення клієнтів, перетворює необроблену інформацію в розумні профілі, створює пропозиції щодо маршруту, автоматизує спілкування з клієнтами тощо. «Це ідеальний варіант для консультантів і агентств, які виграють від автоматизованої системи CRM», — каже Крістіан. Він створює індивідуальні маршрути та допомагає з бек-офісним потоком і подальшою діяльністю». https://www.thetripboutique.ai/travel-advisors
  • Яшма: Маючи «найбільшу бібліотеку маркетингових додатків штучного інтелекту», Jasper пропонує понад 80 додатків, які охоплюють усі маркетингові функції. Завдання включають написання дописів у блогах, складання описів продуктів, підписів в Instagram і текстів оголошень у соціальних мережах, оптимізацію SEO веб-сайтів, створення рекламних відео тощо. Улюблений інструмент для Крістіана, він каже: «Пропозиції Джаспера, керовані штучним інтелектом, економлять мій дорогоцінний час, створюючи переконливі заголовки, удосконалюючи тон і стиль і підлаштовуючи контент спеціально для цільової аудиторії. Це стало важливим інструментом у моєму щоденному робочому процесі, допомагаючи мені вирішувати широкий спектр маркетингових завдань». https://www.jasper.ai/

ТІХ, ЩО СТРІБНО УНИКНУТИ

Це справжнє море інструментів і платформ на базі штучного інтелекту, яких достатньо, щоб консультант з подорожей потонув у ньому. Економте час, уникаючи тих, які не принесуть вам належної користі, знизять робоче навантаження або заплутають вас жаргоном. або неефективність, каже Крістіан. До них відноситься надто загальне програмне забезпечення для чат-ботів.

«Прості, стандартні боти обслуговування клієнтів часто не справляються з тонкими й дуже персоналізованими потребами мандрівників. Подорожі – це індустрія, побудована на налаштуванні, і клієнти зазвичай очікують індивідуальних рекомендацій, коригування маршруту в реальному часі або детального знання місць призначення. Без можливостей глибокої інтеграції зі спеціальними туристичними платформами, такими як Amadeus або Sabre, ці боти не зможуть надати клієнтам високий рівень обслуговування, який очікують від професійного консультанта з подорожей», — каже він.

Крістіан також зазначає, що багато користувачів цих загальних інструментів ШІ повідомляють про часті непорозуміння з боку чат-бота, що призводить до розчарування клієнтів і зниження довіри.

«Для туристичних агентств, які значною мірою покладаються на побудову довгострокових відносин з клієнтами, застосування інструменту, який не відповідає очікуванням, може завдати шкоди репутації їхнього бренду», – додає він.

Ця стаття вперше опублікована у випуску Travelweek за 5 грудня. Щоб прочитати випуск, натисніть тут.

Раніше цього року Travelweek у співпраці з TravelBrands запустив річну серію вебінарів для туристичних консультантів під назвою «Розкриття потенціалу ШІ для турагентів.' Наступна частина запланована на 11 грудня о 13:00. Для реєстрації, натисніть тут.

Гаряче цього тижня

HubSpot запускає ігрову книгу Loop для зростання в епоху AI »Всесвітній світогляд

Ось важка правда для маркетологів: воронка не тече.Сьогодні 60%...

SINCH додає інструменти кампанії RCS до Sinch Engage Platform

Sinch (Sinch AB (Publ)-(XSTO: SINCH), що є першопрохідцем, як...

Уповноважені комісари з безпеки продуктів отримують підтримку конгресу у справі суду

Вашингтон (Мозок)-Двадцять сім членів Конгресу подали короткий до...

Сенді Крік Парк Фестиваль

Цьогорічна тема - Супер Маріо. Вода-це ваші пошуки протягом...

Теми

HubSpot запускає ігрову книгу Loop для зростання в епоху AI »Всесвітній світогляд

Ось важка правда для маркетологів: воронка не тече.Сьогодні 60%...

SINCH додає інструменти кампанії RCS до Sinch Engage Platform

Sinch (Sinch AB (Publ)-(XSTO: SINCH), що є першопрохідцем, як...

Сенді Крік Парк Фестиваль

Цьогорічна тема - Супер Маріо. Вода-це ваші пошуки протягом...

Чому SEO та платні медіа потребують один одного в епоху пошуку AI

Пошук AI переписує правила видимості. Огляди AI Google -...

Майбутнє пошуку SEO та AI: як контент -маркетинг створює тривалий успіх | дурний

Пошукові системи завжди визначали, як бренди, підприємства та творці...