Що стосується шеф-кухаря Олександра Садовського, категорія рослинної їжі все ще є перспективною. Незважаючи на те, що останніми роками цей сегмент, здавалося б, перейшов на плато, він прогнозує, що в 2025 році набиратимуть переваги пункти меню, що планують заводити.
«Останні пару років… Я думаю, триста рослинних компаній виникли за одну ніч», — сказав Садовскі, виконавчий шеф-кухар компанії Twin Peaks Restaurants. «Це точно все ще актуально».
Роль шеф-кухаря в мережі Twin Peaks вимагає від нього перегляду незліченних галузевих звітів, таких як Datassential, щоб бути в курсі тенденцій споживання. Це дослідження привело його до думки, що Америка продовжує відчувати апетит до продуктів рослинного походження – якщо вони не піддаються інтенсивній обробці.
«Наступна еволюція — гібридизовані предмети; Ви бачили, як люди готують бургери з грибною сумішшю, де п’ятдесят відсотків грибів, а овочі помітніші», – сказав шеф-кухар.
За даними Statista, у 2025 році очікується, що світовий ринок рослинної їжі досягне 77,8 мільярда доларів США. Численні галузеві звіти прогнозують зростання світового ринку рослинної їжі приблизно на 10% до кінця десятиліття.
«Є величезна частина населення, яка думає про ореол здоров’я та сталого ореолу, і вони хочуть їсти більше овочів – справжніх овочів і рослинних», – сказав Садовський.
Це смілива заява для шеф-кухаря, який живе в самому серці Техасу (зокрема Далласа) – штату з найбільшим виробництвом яловичини в Америці. Садовський усвідомлює, що проникнення безм’ясних продуктів у меню зростає досить повільно за останні роки, але він бачить перспективу в продуктах рослинного походження, як-от:
- Смажена цвітна капуста
- Хрустка брюссельська капуста
- сочевиця
- Смажені тако з солодкої картоплі
«Набагато більше людей бажають збільшити споживання овочів, допомогти з соціальними проблемами та заощадити трохи грошей, тому що яловичина зростає», — сказав Садовський.
Останніми роками американські споживачі також прийняли інтернаціональну кухню, створивши ще одну сферу можливостей для харчових компаній, які пропонують продукти рослинного походження.
«Ви побачите, як набагато більше людей намагатимуться зробити багато чудових етнічних кухонь світу більш прийнятними для всіх», — сказав шеф-кухар.
Робота Садовського вимагає від нього випробувати незліченну кількість страв, щоб перевірити, чи підходять вони для американського спортивного бару. А традиційні продукти, такі як канадська сочевиця, часто підходять для страв, які не тільки подобаються відвідувачам, але й ідеально підходять для прибутку ресторану.
Нещодавно шеф-кухар пригадував: «Зрештою, ми приготували вуличний кукурудзяний салат, який був насичений білком, і він летить з полиць. І ніхто не думав, що це спрацює на нас.
«Вам дійсно потрібно дивитися на етикетку «чистіша» майже як на другорядний бонус», — сказав Садовський. «Люди в кінцевому підсумку перейдуть на цілі, впізнавані овочі через ціну та доступність».
Подкаст Інституту їжі
Чи можливо збалансувати застарілий бренд та інноваційні ідеї для харчової компанії? Знищити Вуначальник зв'язку та технічного розвитку с Дель Монтеділиться тим, як її компанія поважає своє минуле, дивлячись у майбутнє, і як її подвійні ролі в маркетингу та розробці продуктів інформують одна одну та покращують компанію.


