Згідно з новим дослідженням, опублікованим агентством цифрового маркетингу Seer Interactive, рейтинг Google корелює зі згадуванням бренду у відповідях ChatGPT, згенерованих ШІ.
Чому ми дбаємо. Бренди хочуть бути помітними в LLM. Оптимізація для LLM (також генеративна оптимізація двигуна) є новим напрямком і не зовсім те саме, що оптимізація для класичного органічного пошуку. Однак, зрештою, системи відповідей або пошукові системи хочуть дати користувачам відповіді. Тому це може бути гарною новиною: якщо ви створюєте високоякісний і релевантний вміст, ваш бренд, швидше за все, буде помітний в обох.
Що знайшли. За словами авторів Крістіни Блейк і Ніка Хейґлера, рейтинг Google мав значення, але зворотні посилання та різноманітність вмісту – ні:
- «Рейтинг брендів на першій сторінці Google показав сильну кореляцію (~0,65) зі згадками LLM. Рейтинг Bing також мав значення, але менше (~0,5–0,6).
- Ми очікували, що зворотні посилання відіграватимуть велику роль, але їхній вплив був слабким або навіть нейтральним.
- Мультимодальний контент не зрушив голку так сильно, як ми думали».
Про дослідження. 10 000 запитань у сферах фінансів і SaaS було перевірено через GPT4o API OpenAI, щоб визначити, який ініціював згадування бренду. Як завжди, нагадуємо, що кореляція не є причинно-наслідковим зв’язком.
Більше буде. «Схоже, рейтинги в пошуку відіграють певну роль у впливі на згадки LLM, але це не вся історія. PR, партнерство та стратегії на сторінках – це сфери, які ми будемо копати далі», – зазначають автори.
Зменшити масштаб. Це не єдине дослідження, яке виявило кореляцію між рейтингом і видимістю у відповідях, згенерованих ШІ. Відповідно до нещодавнього аналізу Botify і DemandSphere, 75% посилань Google AI Overview надходять із 12 найкращих органічних рейтингів.
Дослідження. Що спонукає згадувати бренд у відповідях AI?
