Що потрібно, щоб привернути увагу потенційних клієнтів, які купують?
У цьому епізоді програми Straight Talk! ви дізнаєтесь про найкращі маркетингові стратегії від Еріка Бунаеса, президента Endorphin® Digital Marketing та експерта з електронної пошти та маркетингу в соціальних мережах.
Ви дізнаєтесь, як стимулювати міжбізнес-продажі за допомогою розумнішого маркетингу, що часто недосяжна мета для багатьох комерційних клінінгових компаній. Крім того, подивіться, як можна оптимізувати свої цифрові стратегії, створюючи привабливий вміст і заклики до дії, і перетворюючи онлайн-відвідувачів на справжніх клієнтів.
Від створення привабливого вмісту веб-сайту до використання можливостей SEO, кампаній електронною поштою та персоналізованого досвіду, ви отримаєте поради, які будь-яка B2B-компанія може використати для залучення потенційних клієнтів, зміцнення довіри та стимулювання зростання.
Прочитайте статтю, яка доповнює цей епізод.
