Екскурсія по Союзу, Федеральних та Атлантичних вулицях у Мілтоні, штат Делавер
Сцени вздовж Союзу, Федеральних та Атлантичних вулиць у Мілтоні, штат Делавер, 30 січня 2025 року
- Пара повідомила про швидкість та багато руху вантажних автомобілів перед їхнім будинком на Атлантичній вулиці в Мілтоні.
- Намагаючись уповільнити водіїв, вони іноді припаркували свої транспортні засоби по вузькій вулиці та створили веб -сайт із відео водіїв, за якими вони сказали, що вони переживають швидкість, і прямий ефір трафіку.
- Мешканці соціальних медіа та веб -сайту заперечували проти методів пари, а тепер було внесено кілька змін.
Зміни швидко відбуваються в Мілтоні після того, як пара намагалася відштовхувати швидкість перед їхнім будинком на Атлантичній вулиці. Вміст було видалено з веб -сайту в центрі суперечки.
Прагнучи захистити своїх дітей та домашніх тварин, Джоел та Келлі Демотт спробували поєднання сучасних технологій та більш старомодну стратегію, щоб привернути увагу людей, що рухаються швидше, ніж обмеження на 25 миль / год на їхній вулиці.
Вони припаркували свої машини на протилежних сторонах Атлантичної вулиці, звузивши проїжджу частину, намагаючись уповільнити рух. Паркінг дозволяється там, без жодних ознак, що забороняють це, і немає фарби на бордюрі.
Використовуючи відео в прямому ефірі, вони записали водіїв, які проходять додому та розмістили відео в соціальних мережах.
Потім 17 січня вони створили власний веб -сайт Miltonspeeders.com, щоб показати відео та описати проблеми, які вони бачать у дорозі.
“Ми спробували деякі речі в минулому – розміщуючи знаки, які просять людей сповільнитись, приводячи це на засіданні ради, розмовляючи з поліцією – але нічого не змінилося”, – сказав Джоел в інтерв'ю 28 січня. хочуть зневажати поліцію. Я бачу, як вони створені для запуску радарів, і начальник оголошує на засіданнях ради, скільки квитків вони видали. Я знаю, що вони не можуть зловити всіх ».
“Єдина причина, що ми це зробили, – це те, що стає гірше”, – сказав він, проживши в місті близько трьох років, переходячи від Рехобота.
Занепокоєння щодо безпеки своїх дочок -підлітків змусило їх застосувати інший підхід. Останньою соломою була їхня кішка, яка смертельно потрапила в транспортний засіб.
“Я не хочу бачити, щоб хтось боляче чи вбирав”, – сказав Джоел, ветеран армії, який раніше працював пожежником, диспетчером поліції та 911 оператором.
На miltonspeeders.com вони окреслили свої занепокоєння: «Наша маленька вузька вулиця стикається з щоденним загородженням 18-колісних, автомобілів, що проїжджають у розмиття, та фургони підрядника, пікап-вантажівки та м'язові машини з оглушливими вихлопними системами. Ця поведінка не просто незручності; Вони ставлять під загрозу життя і порушують нашу якість життя ».
Потім вдарив люфт.
Хвиля заперечень в Інтернеті та перед їхнім домом
У соціальних мережах, включаючи Facebook, десятки людей, які не погоджувались зі своїми методами, сказали, що пара погіршила ситуацію, а вулиця більш небезпечна, позначаючи водіїв у відео як швидкість без доказів.
Мешканці сказали, що дорога завжди була зайнята в ранкові та вечірні години пік, а вантажні автомобілі протягом десятиліть їздили по дорогах Мілтона, починаючи з того, коли конверт та зерносховище ще займалися бізнесом. На краю міста Атлантична вулиця стає Кечерською дорогою, яка проходить на схід до маршруту 1, тому дорога є загальним маршрутом для водіїв між Мілтоном та маршрутом 1.
Деякі мешканці також заявили, що зусилля проти швидкості Демоттів розпочалися на неправильній нозі в публікаціях у соціальних мережах, що описують швидкість водіїв з гучними автомобілями як “червоно-червоні”.
У Facebook Лілліан Даніельс сказала: “Ваші зусилля будуть більш вдячні, якби ви не додавали негативні образи. Ви повинні знати, що ви не можете контролювати, що роблять інші. Це щойно погіршило справи для інших членів, які живуть на цій вулиці. І, чесно кажучи, ви повинні зняти свої транспортні засоби з дороги стосовно наших перших реагуючих. Їм було б важко орієнтуватися на великих транспортних засобах, що збігаються з щоденним рухом ».
Джоел сказав, що вони шкодують про виклик імен і вибачаються за використання цих слів, і він опублікував вибачення на їхньому веб-сайті.
Він розуміє занепокоєння людей щодо припаркованих автомобілів і сказав, що вони більше не паркуються по вулиці.
«Ми також розуміємо людей, які запитували, чому ми купили будинок на зайнятій вулиці. Це справедливо, але з усіма коментарями ситуація так швидко посилилася. Ненависті важко зрозуміти », – сказав він.
У публікаціях у Facebook та на miltonspeeders.com деякі люди сказали їм рухатися, використовували нецензурну лексику та погрожували вандалізувати свої транспортні засоби. Драйвери почали клацати роги та двигуни, коли вони проїжджали.
“Ми просто хочемо жити в мирі і насолоджуватися нашим сусідством без постійного шуму та небезпеки”, – сказав Джоел.
Відповідь не була все поганою для демоттів.
Прихильники також прокоментували соціальні медіа, включаючи:
- «Ніколи не велика справа, поки хтось не постраждає від швидкості. Навіщо демонізувати їх для турботи? “
- «Гаразд, ми точно можемо побачити, що ця родина переповнена розташуванням їхнього будинку. На жаль, на вершині всього стресу вони втратили свого вихованця. У дусі Мілтона, можливо, ми могли б їм допомогти. … Постійні бойові дії та виклики імен не спрацюють, і я думаю, що деякі з нас повинні бути трохи більшими ».
- «За оцінками, тисячі автомобілів на день, коли будуються нові розробки. Це створить катастрофу в Мілтоні для всіх. Тож я бачу [their] точка зору, що нам потрібно вийти і боротися за нашу якість життя ».
Джоел сказав, що вони також отримали конструктивні коментарі на miltonspeeders.com, і вони цінують підтримку.
“Якщо у когось є занепокоєння чи пропозиції, ми з моєю родиною відкриті для шанобливого діалогу”, – написав він на їхньому веб -сайті. “Наша мета – ні на кого не націлити чи незручності, а скоріше працювати над рішеннями, які приносять користь усім нам”.
Закінчення веб -сайту
Але обнадійливим коментарям було недостатньо, щоб демоти продовжували свій веб -сайт.
29 січня вони оголосили про кінець miltonspeeders.com “Після продуктивної та конструктивної розмови з мером”.
Це уривок із заяви на веб -сайті:
«Ні в якому разі ми не попросили чи тиснули, щоб зняти його. Однак, після ретельної думки, я запропонував взяти сайт в автономному режимі як спосіб зменшити напругу та дозволити більш продуктивні дискусії щодо безпеки дорожнього руху в нашій громаді. Незважаючи на те, що наша мета завжди полягала в тому, щоб сприяти підзвітності та обізнаності, стало зрозуміло, що суперечка навколо сайту створює більше поділу, ніж рішення. Замість того, щоб продовжувати підживлювати конфлікт, я вважаю, що це найбільш відповідальний крок вперед. Важливо, що це не означає, що занепокоєння щодо швидкості та безпеки дорожнього руху ігноруються. Рішення обговорюються, і я з нетерпінням чекаю, що позитивні зміни походять від цієї розмови. Я ціную тих, хто підтримав зусилля, і тих, хто з доброю вірою дискусії про те, як зробити наші дороги безпечнішими ».
Пропозиція про Атлантичну вулицю на порядку денному на засіданні Ради Мілтона 3 лютого
Мер Мілтона Джон Колліер заявив, що місто хоче запобігти швидкістю, але паркувальні машини вздовж Атлантичної вулиці створили більшу проблему з безпекою.
Тож він представляє пропозицію на засіданні Ради Мілтона 3 лютого попросити департаменту транспорту Делавер, щоб заборонити паркування по обох боків Атлантичної вулиці. Місто не може внести зміни без затвердження Deldot, оскільки вулиця є частиною Сассекського маршруту 88, дороги, що займається державою.
Засідання ради відбудеться у публічній бібліотеці Мілтона, 121 Union St., о 18:30, з виконавчою сесією о 17:30
Що стосується занепокоєння демоттів щодо швидкості, Колліер сказав, що розуміє важливість цього питання.
«Мешканці з усіх районів міста викликали занепокоєння щодо швидкості. Це не поодинокий інцидент », – сказав Коллієр.
Однак, вивчаючи частину Атлантичної вулиці, де живуть демотти, «я не був свідком надмірної швидкості стверджувальної величини. Справедливості я не спостерігав цього в усі години дня або днів тижня », – сказав Коллієр.
Їх будинок знаходиться приблизно в 100 футів від чотиристороннього перехрестя.
Транспортні засоби, що прямують від Cave Neck Road в місто на Атлантичній вулиці, повинні гальмувати, коли вони наближаються до знаку зупинки. Транспортні засоби на Атлантиці, що подорожують з Мілтона, на Cave Neck Road прискорюються повз будинку Демотта після знака зупинки, сказав Коллієр.
По всьому місту зусилля щодо стримування швидкості включали патрульні та радіолокаційні поліцейські та встановлення радіолокаційних знаків з “вашою швидкістю” біля значного ліміту швидкості, щоб спробувати уповільнити рух транспорту.
“Примусово виконання швидкості було посилено … і статистика показує, що місто видає значну кількість порушень”, – сказав Коллієр.
Начальник поліції Деррік Харві не відповів на телефонні повідомлення, що залишилися 29 та 30 січня, вимагаючи статистики щодо того, скільки перевищують квитки на швидкість, департамент, виданий у жовтні, листопаді та грудні.
Незважаючи на те, що запобігання швидкістю є пріоритетним завданням, Колліер заявив, що не погодився з тим, як Демоттс намагався звернути увагу на ситуацію, “проведення кампанії менше, ніж пікантні вивіски, багато суспільних суєт та нарешті паркувальних транспортних засобів, щоб перешкодити безпечному потоку трафіку. ”
Колліер заявив, що перешкоджання руху загрожує безпеці, включаючи дітей у шкільних автобусах та реагуючих на надзвичайні ситуації.
“На сьогоднішній день всі їх дії здійснили – це підвищення громади громади”, – сказав Коллієр.
Зверніться до репортера Бен Мейса за адресою rmace@gannett.com.
