...
Середа, 5 Листопада, 2025
11 C
Kyiv

Менше людей натискають на результати пошуку Google через підсумки AI

SeerinterActive провів дослідження та виявив, що оплачувані та органічні результати пошуку в Google впливають на огляди AI і що огляди AI значно впливають на клацання пошуку Google.

Дослідження проаналізувало 10 000 ключових слів і переглядало ті, які займали рейтинг у топ -20 позиціях з інформаційним наміром. Дані Google Search Console та Data Google ADS були помічені разом із даними Ziptie, щоб побачити, які ключові слова та запити викликають огляди AI.

Дослідження показало, що 31,6% запитів, що викликають огляди AI, засновані на питаннях, а середня довжина запитів для пошуку AIO-запуску-4,29 слів. Це говорить про те, що довші інформаційні пошуки мають більше шансів генерувати огляди ШІ. Дані за рік показують зниження органічного CTR з 1,41% до 0,64%, коли з’являються огляди AI, зменшуючи можливості органічного трафіку. Оплачений CTR також впав по всій дошці, що свідчить про те, що зміни в дизайні SERP та поведінки користувачів впливають на як органічні, так і оплачувані показники пошуку.

Дослідження виявило, що коли веб -сайти з’являються в AIO, органічний клік через швидкість збільшується до 1,02% з 0,74%, а оплата клацання через ставку також збільшується до 11% з 7,89%. Клацніть через ставку також стає найнижчим, коли AIO з’являється в Google, як для органічного, так і для платного пошуку. Коли огляди AI не з’являються, натисніть на ставки, здається, у хорошій формі.

Глен Гейб знайшов спосіб правильно відстежувати дані AI. Було виявлено, що дані GSC для оглядів AI важко дістатися, але якщо у вас є ручна дія, ви можете відстежувати його зараз. Він пояснив це більше у своїй посаді під назвою Twiddler, який не Twiddle.

Прочитайте далі: Дослідник UC Berkeley критикує гонку AGI на мільярд доларів, каже, що AI не може знати все

Гаряче цього тижня

TrustRadius виходить за рамки модних слів B2B із новим звітом про інструменти AI

У новому дослідницькому звіті TrustRadius, спрямованому на те, щоб...

Серія цифрових відео: як запропоновані стандарти видимості вплинуть на індустрію цифрової відеореклами?

The Drum наздоганяє зріз індустрії онлайн-відео, щоб обговорити еволюцію...

Семантична розмітка: помістіть її в контекст SEO

Якщо ви шукаєте етичної «швидкої перемоги» щодо трафіку, створеного...

Creatures of the Archive: Tails from the Archive

Марі Лінч з Національних галерей Ірландії приєднається до нас...

Теми

TrustRadius виходить за рамки модних слів B2B із новим звітом про інструменти AI

У новому дослідницькому звіті TrustRadius, спрямованому на те, щоб...

Семантична розмітка: помістіть її в контекст SEO

Якщо ви шукаєте етичної «швидкої перемоги» щодо трафіку, створеного...

Creatures of the Archive: Tails from the Archive

Марі Лінч з Національних галерей Ірландії приєднається до нас...

Як інструменти GEO змінюють пошукову інформацію та цифрову стратегію

Фотографія Шио Янга на Unsplash Думки, висловлені дописувачами Digital Journal,...

Агентство Lancashire виявило, що 98,7% пошукових запитів Google тепер мають покращену пошукову систему

Національне дослідження Studio 36 Digital виявило, що традиційні органічні...

Як Google AI Overviews прискорює зміни в платному пошуку

Огляди штучного інтелекту від Google продовжують руйнувати пошук, яким...