Співробітники CREC4 Seventh Engineering працюють над другим тунелем затоки Цзяочжоу в Циндао, провінція Шаньдун. LI PINGHUI/FOR CHINA DAILY
Китайські державні будівельники, які беруть участь у будівництві найбільшого у світі підводного тунелю в Циндао, провінція Шаньдун, розширили свої будівельні можливості завдяки технічним інноваціям.
Завдяки технічним удосконаленням компанія China Railway No 4 Engineering Group Co Ltd, яка будує другий тунель у затоці Цзяочжоу, досягла нового прогресу в суботу, коли вони повністю з’єднали північну лінію сухопутної ділянки Хуандао-кінець достроково.
Тунель становитиме 17,48 кілометрів у довжину, що стане новою віхою в будівельній майстерності Китаю, сказав Лю Айву, керівник проекту CREC4, що займає друге місце у проекті тунелю.
За словами Лю, він з’єднає основні міські райони Циндао з Новим районом Західного узбережжя та будується шляхом буро-вибухових робіт.
За його словами, найбільший у світі підводний тунель також має найвищий тиск води для щитів тунелю та найбільшу глибину захоронення для вибухів.
Лю сказав: «Для прискорення високоякісного прогресу проекту ми оптимізували багатогранний план будівництва та реалізували одночасний прогрес у відкритих земляних роботах, головній лінії тунелю, а також його рампі, що значно підвищило ефективність нашої роботи. .”
За його словами, загальна довжина основної лінії CREC4 No 2 Bid становить 3,44 км, включаючи 500 метрів відкритого тунелю та 2,9 кілометра підземного тунелю, проритого шляхом буріння та вибухових робіт.
«Під час створення цього еталонного проекту світового рівня наша технічна команда застосувала сучасні методи, такі як тривимірне лазерне сканування, сейсмічна розвідка, високоточний геологічний радар, сучасне горизонтальне буріння та формування зображень у свердловині, точно прогнозуючи геологічні умови тунель з усіх боків”, – сказав Лю.
Другий тунель, як ключовий проект у Циндао протягом 14-ї п’ятирічки (2021-2025 рр.) і головна артерія в його «шести горизонтальних і дев’яти вертикальних» транспортних коридорах у самому місті, допоможе збільшити рух на обох берегах. затоки Цзяочжоу, зміцнити інтеграцію в регіонах краю затоки Цзяочжоу та підвищити відкритість Циндао за високими стандартами.
Будучи напівпровінційним містом, Циндао зараз керує сімома районами, включаючи Новий район Західного узбережжя, і керує трьома містами на рівні округу як міжнародне портове місто.
Лю додав: «Ми впровадили інновації в нашу технологію комп’ютерного програмування, технологію тривимірної візуалізації та розробили інтелектуальну систему проектування вибухових робіт для буріння тунелів і вибухових робіт».
Це, за його словами, допомогло автоматично створити макет вибухової свердловини, структуру заряджання, діаграму мережі та таблицю параметрів вибухових робіт, таким чином уможливлюючи швидкий розрахунок, швидку генерацію та динамічне коригування параметрів вибухових робіт.
Сюй Шенбінь, секретар партійного відділення проекту CREC4, сказав: «Завдяки нашій інноваційній роботі та спільним зусиллям понад 400 співробітників на місці наш проект отримав почесні звання стандартизованого демонстраційного майданчика провінції Шаньдун і стандартизованого демонстраційного майданчика муніципальних громадських робіт Циндао».
Приєднавшись до будівництва цього проекту світового класу, CREC4 прагне зміцнити будівельну силу країни в нову еру, сказав Лу Ін, співробітник CREC4 Seventh Engineering.
Завдяки інвестиціям державної компанії Qingdao Conson Development (Group) Co Ltd другий тунель затоки Цзяочжоу простягається на загальну довжину 17,48 км, включаючи довжину головного тунелю 14,37 км, з яких 9,95 км знаходяться під водою.
Сухопутна частина Хуандао включає в себе головний тунель на магістралі, північний ствол і південний ствол, сказала вона, додавши, що південний ствол має глибину 70,3 метра, а північний ствол – 77,5 метра. Після завершення вони слугуватимуть «дихальною системою» для головного тунелю.
Вона зазначила, що будівництво Другого тунелю розпочато 29 жовтня 2020 року, а завершення та введення в експлуатацію очікується у грудні 2027 року.
hanjingyan@chinadaily.com.cn