Успішні модні бренди та роздрібні продавці змінюють ефективність своєї електронної комерції шляхом експериментів.
Але з такою кількістю способів оптимізації, на чому слід зосередити свої зусилля?
Цей вебінар Drapers Connects досліджує способи, за допомогою яких підприємства можуть збільшити кількість конверсій, оптимізувати взаємодію з користувачем і зменшити тертя, застосувавши підхід тестування та навчання.
Долучилися експерти с Белстафф і Рассел і Бромліа в партнерстві з А. Б. Смачноми обговорюємо найрелевантніші стратегії для покращення ефективності вашого веб-сайту.
Ми покриваємо:
– Як тестувати та ефективно вчитися: чому експериментування є запорукою успіху в Інтернеті
– Гарячі точки веб-сайту та способи їх оптимізації: пошук, домашня сторінка, сторінка зі списком продуктів (PLP) і сторінка з інформацією про продукт (PDP)
– Пошук балансу: креативність і оповідання проти безпроблемного досвіду користувача та конверсії
панель:
– Метью Гобсон, аналітик цифрових даних, Belstaff
– Джоанна Хілл, менеджер з оптимізації коефіцієнта конверсії (CRO), Russell & Bromley
– Джон Хьюз, керівник відділу маркетингу росту Великобританії, AB Tasty
Ведучий:
– Грем Моран, помічник редактора Drapers
Перегляньте решту вмісту Drapers Connects за запитом тут.