
У звіті Liftoff використовуються фігури, надані AppsFlyer та Tento Tower.
Понад 700 маркетологів з різних регіонів взяли участь у опитуванні підйомів.

48% респондентів-з ігрової індустрії, а 52%-з сегментів, які не виграють.

Liftoff обстежував компанії різного розміру – 24% респондентів працюють з маркетинговими бюджетом понад 1 мільйон доларів щомісяця. 63% мають бюджет менше цієї суми.




-
США, Китай, Німеччина та Великобританія є основними бенефіціарами зростання витрат користувачів на додатки, які не виграють.




Розгляньте підписання на Premium Reports Gamedev для підтримки інформаційного бюлетеня. Отримайте доступ до списку кураторних статей та архіву ігрових звітів, які я збираю з 2020 року.


-
Цікаво, що, незважаючи на зростання сегмента, що не виграє, його представники частіше повідомляють про більш жорсткі KPI.




-
Що стосується KPI, то більшість розробників ігор (60%) зосереджуються на ROA. Вони також встановлюють ІСЦ (16%), LTV/ARPU (15%), CPA (6%) та CPC (2%) як KPI. Серед маркетологів, які не виграють, CPA KPI встановлюються набагато частіше (4 рази частіше).



-
Більшість респондентів бачать користь AI у творчому виробництві. 34% використовують AI для творчого виробництва, 20% використовують його для творчої оптимізації. AI менш залучений до написання коду, оперативної роботи та продажах.



-
Не можна сказати, що ринок готовий до GAID. Лише 6% підготували, і 32% ринку виконали певну підготовчу роботу. Більшість ще не готувалася до змін від Google. Серед респондентів компанії з маркетинговими бюджетами, що перевищують 1 мільйон доларів, більше підготовлені до змін.



-
Більшість витрат планується в рекламних мережах (пріоритет для 41% респондентів) та SAN (самостійна мережа – наприклад, Tiktok, Google Ads та інші, пріоритет для 36%).

-
Однак, порівняно з 2024 роком, популярність рекламних мереж зросла, тоді як усі інші рекламні канали дещо зменшилися.

-
Компанії також зацікавлені в інвестуванні в розвиток органічного/вірусного трафіку (62%), маркетингу впливу (51%) та будівництва громади (29%).


-
Поліпшення ROA/ROI, доступ до нових аудиторій та запасів, зростання в нових регіонах є основними факторами при роботі з новими партнерами.


Джерело
