...
П’ятниця, 31 Жовтня, 2025
12.1 C
Kyiv

Liftoff: опитування маркетологів мобільних додатків

Опитування маркетологів 2025 року

У звіті Liftoff використовуються фігури, надані AppsFlyer та Tento Tower.

Понад 700 маркетологів з різних регіонів взяли участь у опитуванні підйомів.

4.1@2x-8.png

48% респондентів-з ігрової індустрії, а 52%-з сегментів, які не виграють.

4.2@2x-8.png

Liftoff обстежував компанії різного розміру – 24% респондентів працюють з маркетинговими бюджетом понад 1 мільйон доларів щомісяця. 63% мають бюджет менше цієї суми.

5.1@2x-8.png
1.png
ST-1.7.png
ST-1.2-2.png
  • США, Китай, Німеччина та Великобританія є основними бенефіціарами зростання витрат користувачів на додатки, які не виграють.

ST-1.3-1.png
Af-2.png
Af-4.png
1.1@2x.png

Розгляньте підписання на Premium Reports Gamedev для підтримки інформаційного бюлетеня. Отримайте доступ до списку кураторних статей та архіву ігрових звітів, які я збираю з 2020 року.

Підтримайте бюлетень

1.2@2x.png
1.4@2x-8.png
  • Цікаво, що, незважаючи на зростання сегмента, що не виграє, його представники частіше повідомляють про більш жорсткі KPI.

1.3@2x.png
1.5@2x.png
1.6@2x-8.png
2.3@2x-8.png
  • Що стосується KPI, то більшість розробників ігор (60%) зосереджуються на ROA. Вони також встановлюють ІСЦ (16%), LTV/ARPU (15%), CPA (6%) та CPC (2%) як KPI. Серед маркетологів, які не виграють, CPA KPI встановлюються набагато частіше (4 рази частіше).

2.1@2x-8.png
2.2@2x-8.png
2.4@2x-8-1.png
  • Більшість респондентів бачать користь AI у творчому виробництві. 34% використовують AI для творчого виробництва, 20% використовують його для творчої оптимізації. AI менш залучений до написання коду, оперативної роботи та продажах.

2.5@2x-8.png
2.6@2x-1.png
2.9@2x-8-1.png
  • Не можна сказати, що ринок готовий до GAID. Лише 6% підготували, і 32% ринку виконали певну підготовчу роботу. Більшість ще не готувалася до змін від Google. Серед респондентів компанії з маркетинговими бюджетами, що перевищують 1 мільйон доларів, більше підготовлені до змін.

2.8@2x-1.png
3.7@2x-1.png
3.8@2x-8.png
  • Більшість витрат планується в рекламних мережах (пріоритет для 41% респондентів) та SAN (самостійна мережа – наприклад, Tiktok, Google Ads та інші, пріоритет для 36%).

3.1@2x-8.png
  • Однак, порівняно з 2024 роком, популярність рекламних мереж зросла, тоді як усі інші рекламні канали дещо зменшилися.

3.2@2x-8.png
  • Компанії також зацікавлені в інвестуванні в розвиток органічного/вірусного трафіку (62%), маркетингу впливу (51%) та будівництва громади (29%).

3.6@2x-8.png
3.3@2x-8.png
  • Поліпшення ROA/ROI, доступ до нових аудиторій та запасів, зростання в нових регіонах є основними факторами при роботі з новими партнерами.

3.4@2x-8.png
3.5@2x-8.png

Джерело

Гаряче цього тижня

Як працює агент ШІ з патентних досліджень, хто може використовувати

Замість складного пошуку патентів за ключовими словами, користувачі можуть...

Рада малого бізнесу та підприємництва

Рієва Лесонскі – Минулого тижня ми обговорювали, як споживачі планують...

Nation Media покращує стратегію SEO за допомогою Nation Media Dashboard FX для пошукового домінування епохи штучного інтелекту

ПРЕС-РЕЛІЗОпубліковано 30 жовтня 2025 рNation Media революціонізує стратегію SEO...

Створення брендів за допомогою пошукової видимості та стратегії

ПРЕС-РЕЛІЗОпубліковано 30 жовтня 2025 рSEO-агентство в Сінгапурі: просуйте свій...

Теми

Як працює агент ШІ з патентних досліджень, хто може використовувати

Замість складного пошуку патентів за ключовими словами, користувачі можуть...

Рада малого бізнесу та підприємництва

Рієва Лесонскі – Минулого тижня ми обговорювали, як споживачі планують...

Створення брендів за допомогою пошукової видимості та стратегії

ПРЕС-РЕЛІЗОпубліковано 30 жовтня 2025 рSEO-агентство в Сінгапурі: просуйте свій...

Маркетинговий момент AWS: від масштабу до стійкості

Минулого тижня хребет Інтернету похитнувся. Регіон US-East-1 Amazon Web Services...

Проста мова, яка підтримує ШІ та аналіз даних

Regex — це потужний, але забутий інструмент для пошуку...