Після обіду, коли тупливе небо згасає, а будинок все ще, ми з мамою згортаємося під ковдрами і повертаємось до вічної осені Росії Дівчата Гілмора. Однак ми не погоджуємось після відкриття епізоду. Хоча ми обидва можемо заспівати тематичну пісню від Rote, а помаранчеве забарвлення монтажу виплеснув на наш дивок тисячу разів, вона завжди просить пропустити послідовність заголовка. Чому я завжди хочу це побачити?
Я завжди прагнув підкреслити традицію, а вступ до телешоу – результат прецеденту, встановленого кіно. У старих фільмах послідовності, що зараховують у складі фільму, екіпаж та виробнича компанія, які грали разом з музикою до початку фільму. Хоча ці послідовності були спочатку босоніжними та утилітарними, прозорми, такі як Saul Bass, зробили їх більш динамічними та тонально узгодженими зі своїми фільмами.
На відміну від фільмів, телевізійні шоу не насолоджуються одним засіданням, але в щотижневих партіях. Цей різний формат вимагав вступних послідовностей, щоб зловити глядачів “до швидкості”, особливо з поняттями, які не були б інтуїтивно зрозумілими аудиторіями. Такі комедії Свіжий принц Бель-повітря і Brady Bunch Використовували свої заголовкові послідовності, щоб коротко контекстуалізувати нетрадиційну сімейну динаміку (яка створила більшу частину гумору). Епізодичні науково-фантастичні програми, такі як Зоряний похід або Зона сутінків були вступні діалоги, які орієнтували глядачів у їх іноземні світи.
Вступні послідовності Зоряний похід і Зона сутінків Excel у створенні примхливої атмосфери, але жоден затьмарений введення Twin Peaks. Замість привабливої, оптимістичної пісні, нерішучі, задумливі вступні ноти інструментальної теми перекидаються на динаміки. Його супровідні візуальні зображення – це неортодоксальні: кадри пісенної птиці, скелясті водоспади та шліфувальні пилорамолі, що затримуються на екранах. Синтезатор набрякає на просте зображення: згорнута, порожня дорога зліва та копс без листяних дерев праворуч; Між ними, знак “Ласкаво просимо на Twin Peaks”, підкріплений двома горами туманно в теплому тумані. Кліпи – це меланхолійні, ностальгічні та мрійливі відразу. Одразу це сигналізує про мистецьку та тематичну увагу, що перевищує акцію інших телевізійних драм чи серіалів.
Історія триває нижче реклами
Для мого друга послідовність є гіпнотичною і змушує його «уповільнити», щоб він міг потрапити в дивний ритм кожного епізоду. Намір вступу полягає в тому, щоб розмістити аудиторію у своєму світі, у туманному місті Twin Peaks, а не пояснювати себе. Для справжньої насолоди глядач повинен відповідати вимогам шоу, а не навпаки.
Відкриття послідовностей настільки ж корисні для індивіда чи аудиторії, як і для мови поп-культури нашого великого суспільства. Хто в нашому поколінні не може декламувати всі слова до теми Spongebob квадратні штани? Титульна картка виконала дивовижне, скелеве видання “Scooby Doo, де ти?” Цей минулий Хеллоуїн. З X-файли Тема настільки помітна в Інтернет -культурі, що більшість, хто не бачив шоу, все ще може гудити.
Тепер, коли багато шоу проводяться за допомогою потокових служб, послідовності заголовків втрачають значення та зусилля. Якщо такі послуги, як Netflix, мають намір переглянути епізоди, які слід переглядати назад, чому час та увагу глядачів слід відвернути або витрачати на вступ або резюме попередніх подій? Введення шоу на потоковій службі повинно боротися за види на кнопку «пропустити». А через Інтернет та соціальні медіа аудиторія має доступ до додаткової інформації про серію до перегляду. Як потокові послуги, так і кабельне телебачення мають короткий, вбудований конспект для кожного епізоду (до 2008 року аудиторія без кабелю покладається на щотижневий друкований телевізійний путівник лише для того, щоб знати час, коли певні програми будуть виходити в ефір). Ці фактори де-контактують сучасні шоу, щоб мати відкриття послідовностей більш досконалими, ніж титульна карта.
Деякі заголовні послідовності можна пропустити без каяття. Але безліч вступу робиться з серцем і перевищує їх основну функцію як дзвіночок аудіовізуального Павлова. З Дівчата Гілмора Наприклад, пісня теми належала до альбому, що виграв Греммі Карол Кінг Гобелен. Для шоу Кінг адаптував свою лірику, щоб краще відповідати стосункам матері-дочки та заспівав перероблену версію з власною донькою. Ми з мамою теж співаємо це разом. Навіщо пропустити це?
