...
Четвер, 30 Жовтня, 2025
6.5 C
Kyiv

Як рекламодавці реагують на зменшення частки Google на ринку пошуку

Рекламодавці бренду переглядають свої органічні та платні стратегії пошуку у відповідь на користувачів веб -користувачів, що відвертаються від Google.

Зменшення частки ринку Google спричиняє великі зміни в тому, як користувачі шукають інформацію в Інтернеті. Сьогоднішні споживачі використовують більш широку різноманітність інструментів пошуку, ніж у попередні роки, від Tiktok до здивування до Амазонії, залежно від їх цілей. Дослідження, опубліковані Omnicom у січні, запропонували клієнтам відповідно розглянути можливість інвестувати їх пошук у більш різноманітний набір каналів.

Оскільки технічний гігант був синонімом пошуку, це гравець, який найбільше втрачає – але рекламодавці теж на гачку. Прес -секретар Google не одразу не повернув запит на коментар до цієї історії.

За словами дев'яти покупців ЗМІ та експертів з SEO, які розмовляли з Digiday, маркетологи починають помічати вплив змін у поведінці пошуку. У відповідь деякі змінюють інвестиційні плани та просять свої агенції переосмислити свою органічну присутність на пошук або призначити нові магазини на SEO -брифінги.

SEO перейшов від “останнього, про що думали бренди”, до ключового важеля у відповіді клієнтів на мінливе пошукове середовище, – сказала Кетрін Люкс, керівник SEO на Асамблеї.

Цього місяця Асамблея нещодавно розширила свій короткий показник, коли Брукс працює, включаючи SEO в Європі – його північноамериканський бізнес вже обробляв платні медіа для бренду взуття – в той час як європейський бізнес Media Agency PMG підібрав послугу підписки на їжу Gousto в якості клієнта.

“Ми бачимо, що більше клієнтів розблокують додатковий бюджет для нових проектів та різних способів роботи”, – сказав Люкс.

Агентські виконавці стверджують, що робота часто перекладається на аудиторські веб -сайти клієнтів, щоб переконатися, що вони простіше сканувати: додавання чітко структурованих даних, менше окремих сторонніх сторінок, публікацій або сторінок, що містять стислі поширені запитання, докладніше блогів та більше матеріалів, що відображають розмовні Тон, який використовується чатами AI та інструментами пошуку.

“Нам потрібен цей згуртований вміст сайту, який є супер актуальним та релевантним і наповненим усіма ключовими словами, які люди хочуть служити для органічного”, – сказала Грейс Манте, директор пошукового центру досконалості Кеплера Кеплера.

Значна частина цієї роботи вже вважається найкращою практикою агентствами, але зараз вони підкреслюють її важливість – ідея, що оптимізована цифрова присутність може краще вплинути на те, як можуть Близнюки або Чатгпт “Прочитайте” вміст клієнта та те, як вони відображають бренд назад до користувача.

“Великий SEO – це те, що збирається повідомити великі мовні моделі”, – сказав Метт Олфрі, керівник SEO, EMEA в PMG.

А які витрати рекламодавців на платний пошук? За словами деяких медіа -покупців, вони переносять його в інші кишені маркетингових інвестицій. Як соціальні платформи, так і мереж роздрібної торгівлі забезпечують спокусливі напрямки (eMarketer підрахував, що в минулому році Walmart Search Ad Business розширить на 30,4%).

У деяких випадках це означає інвестиції в різні продукти Google. Mante сказав, що клієнти Kepler надають пріоритетність форматів Google Max та вимагають GEN AD, хоча вона не надала оцінки витрат.

YouTube може бути ще одним бенефіціаром. За словами Кріса Актіса, президент Agency True Media, хоча витрати, призначені для місцевих або регіонально націлених на пошукові оголошення, трималися стабільно, агентство почало змінювати інвестиції клієнтів із пошуку бренду (практика розміщення оголошень проти пошуку ключових слів або фірмових імен Пошуки) та в інші канали. «Пошук бренду – це можливість перемістити маркетологів [spend]”Дії.

Він сказав, що в 2024 році неназваний клієнт подорожей змістив половину свого фірмового пошуку на цифровий дисплей та інвентар відео, головним чином, YouTube.

Враховуючи зростаючу вартість пошукових оголошень-обидва інвестиційні підрозділ Magna Magna Magna, так і Allfrey PMG підрахували, що CPC бренду зросли на 6% у річному обчисленні-це було не надто складно аргументувати. Для інших клієнтів ця готівка їде туди, куди йшли користувачі – до оплачуваних пошукових оголошень на Tiktok, Reddit або Instagram.

Менс Гердфельдт, партнер Digital Agency Indie Digital Agency Spekk, підрахував, що клієнти його агентства скоротили свої витрати на пошук бренду на 10-20%, викликали зменшення використання пошукових систем та перенесли свої інвестиції в платні соціальні. “Соціальний пошук зросте лише в моїй книзі”, – сказав він.

Ден Робертс, керівник відділу з питань пошуку та програмування, заявив, що клієнти агентства присвячують “поступові” бюджети експериментальним каналам, такими як оплачувана реклама на здивування, оскільки вони вважали їх зміни курсу; Він не надавав кошторису бюджету.

Незважаючи на те, що падіння частки ринку Google все ще може виявитися проміжком, це, ймовірно, ознака різних звичок в Інтернеті, які приймаються серед користувачів веб -сайтів.

Міграція до інструментів пошуку та соціальних платформ AI вказує на вимагання іншого досвіду в Інтернеті – один із розмовою, а не каталогом, як його основою. За словами Дана Топлітта, SVP, керівника пошуку та цифрового досвіду Kineso, він ставить під сумнів “що насправді є пошуком”.

У цьому контексті і SEO, оплачуваному пошуку, і соціальним, швидше за все, потрібно буде працювати на більш детальному концерті, а не як окремі дисципліни. Toplitt зробив висновок, що виклик вимагає “більш цілісного” підходу до цих каналів, а для маркетологів бренд розглянути, як кожен з них підходить до іншого.

Гаряче цього тижня

Теми

Скільки часу займає SEO? Графік результатів за місяцями (2025)

Сторінки ваших нових продуктів активні, а ваш блог заповнений...

Грайте в ігри Steam на своєму телефоні Xiaomi — ось як це працює

Xiaomi знову струсить мобільні ігри. Новий Redmi K90 і...