Aytekin Tank – засновник Jotform, ентузіаста автоматизації та автора. Заснований у 2006 році, Jotform-це піонерський будівельник онлайн-форми Wysiwyg, який виріс на обслуговування понад 25 мільйонів користувачів у всьому світі та працює команда з понад 650. “.
Як генеральний директор, він пишається тим, що очолює постійне зростання та розвиток компанії, щорічні темпи зростання-понад 50 відсотків та зобов'язання впроваджувати передові особливості та інтеграції.
Окрім ролі генерального директора, Айтекін є захисником продуктивності та автоматизації, а нещодавно є автором книги бестселерів WSJ ”Автоматизація зайнятої роботи“.
Айтекін ділиться своїми філософіями як бізнес -лідера та генерального директора з колонок у Forbes, підприємці, швидкій компанії та Unite.ai.
Jotform був одним із перших онлайн -будівельників онлайн -форм Wysiwyg. Що надихнуло вас створити Jotform ще в 2006 році, і як ви підтвердили потребу в цьому на ринку?
Ідея Jotform виникла, коли я працював розробником нью -йоркської медіа -компанії. Одним із моїх обов'язків було створення онлайн -форм з нуля. Це було нудно і зайве, і ніколи не залишало мене особливо натхненним. Це також було трудомістким. У певний момент я подумав собі: там має бути швидший, ефективніший спосіб. Тож я почав місячне освітлення як солопренею-будуючи свій стартап в Інтернеті вночі та вихідні та збиваючи з 9 до 5 кожного будня.
Що стосується перевірки ідеї, Jotform надихнувся розчаруванням, яке я пережив. Я подумав, що хтось із моєї ролі – працює як розробник для будь -якої організації – буде від цього отримувати велику користь. Я почав з продукту Freemium, щоб перевірити води. Тоді, як я зрозумів, що люди готові платити за це, я також розробив платну версію. Я вирішив зачекати, щоб кинути свою денну роботу, поки мій заробіток запуску не дорівнює моїй зарплаті. Влітку 2005 року я повернувся до своєї відставки і пішов усім у Jotform.
Ви завантажили Jotform і переробили його в компанію, яка обслуговує 25 мільйонів користувачів. З якими найбільшими проблемами ви стикалися в перші роки, і як ви їх подолали?
У перші роки-і, будь ласка, майте на увазі, це було задовго до зростання AI-найбільшим завданням було час для мислення більшої картини, необхідної для вивезення моєї компанії на наступний рівень. Зайнята робота, як електронні листи, планування та щоденні адміністративні завдання, монополізували мій графік і, відверто кажучи, залишили мене почуватись в кінці дня. Я відчував, що ніколи не роблю достатньо, і в той же час я бігав порожнім. Це була справжня загадка. Найгірше, що я знав, що нам не вистачає можливостей запропонувати нашим користувачам сусідні продукти та послуги, які могли б полегшити їх життя.
Коли я почав шукати рішення автоматизації у власних щоденних процесах, це був справжній момент вододілу – для себе та бізнесу. Це не змінило речовину моєї роботи – це перетворило мій підхід. Замість того, щоб намагатися виконати якомога більше завдань у моєму списку справ, мій підхід розпочався з визначення зайвих, трудомістких завдань, які я міг автоматизувати. Потім я опинився з більшою кількістю часу на роботу, яка відчувала себе значущим – як стратегізувати, як розгорнути нові продукти та прорватися на нові ринки. Мало того, у мене було більше часу на відпочинок, що було критично для довгострокового, стійкого зростання.
Як еволюція інструментів без коду та автоматизації вплинула на розробку та бачення продукту Jotform?
Кількість інструментів без коду та автоматизації на ринку зросла. Це до того, що якщо ви не на борту з революцією автоматизації, ви робите послугу до своєї компанії та/або кар’єри. Але одне, що служило Jotform,-це наше внутрішнє автоматизаційне настрій. На підприємстві та індивідуальному рівні ми завжди шукаємо нові способи автоматизації ручних завдань – іншими словами, ми прагнемо полегшити життя власної роботи. І це говорить з нашою основною місією – автомотом онлайн -форм та інструментами співпраці, щоб полегшити життя наших користувачів та постійно шукати нові способи зробити це. У певному сенсі ми практикували те, що проповідуємо з моменту початку автоматизації.
Jotform запускає своїх агентів AI 25 лютого 2025 року. Чи можете ви дати нам огляд цього нового продукту та проблем, які він спрямований на вирішення?
Ми дуже раді запропонувати цей новий продукт нашим користувачам. Я думаю, що це перетворить, як люди працюють. По суті, Jotform ai агенти допоможе користувачам Jotform створити онлайн -форми та досягти цілей, що вимагають декількох кроків. Наприклад, замість того, щоб надсилати комусь форму реєстрації подій, ви надсилаєте їм номер телефону. Вони дзвонять і надають необхідну інформацію, розмовляючи з агентом AI, який розуміє природну мову – тому людині не потрібно дотримуватися жорсткого сценарію. Зі свого боку, агент AI не просто заповнює форму, але також оновлює внутрішні записи компанії, відповіді на запитання клієнта тощо. Важливо, що агент AI може зробити наступні кроки на основі власних міркувань та прийняття рішень, зменшуючи потребу в введенні людини. І найкраща частина: це не потребує відпочинку чи відпустки – це на дзвінку 24/7.
Чим агенти Jotform AI відрізняються від інших чатів та інструментів автоматизації на ринку?
Для початку агенти Jotform AI, як і більшість агентів, є більш динамічними та автономними. Їх поведінка та дії не призвані. Вони міркують, приймають рішення, виконання завдань та навчаються, коли вони йдуть – все самостійно. Щоб розбити його трохи далі, чат відповідає на просте дерево рішень із сценарійними відповідями. Він повинен залишатися в межах своєї сфери. З іншого боку, агент AI може обґрунтувати та діяти автономно, приймаючи складні рішення щодо нових питань, доступ до інформації в усьому бізнесі та виконання завдань відповідно. Google порівнював агентів ШІ з шеф -кухарем – планування рецептів, збирання інгредієнтів, розробки страв та налаштування під час їх виходу. У такому випадку чат -бот більше схожий на кухаря, що слідує за заздалегідь визначеними рецептами.
Підприємства часто борються з автоматизацією обслуговування клієнтів. Як агенти Jotform AI забезпечують більш “доброзичливу” та людську взаємодію?
У нашому тестуванні ми фактично виявили, що користувачі віддають перевагу взаємодії агента AI з різних причин, найбільш очевидним є швидкість реагування та цілодобова доступність. Але цікаво, що люди також здаються менш гальмуючими, коли спілкуються з агентами обслуговування клієнтів AI. Вони не усвідомлюють, що задають, здавалося б, дурні питання. Вони не переживають, щоб задавати одне і те ж питання неодноразово, поки вони справді щось не зрозуміють. У певному сенсі вони, швидше за все, отримають необхідну допомогу та ясність. Ми виявили, що клієнти більше дбають про ефективне отримання необхідної допомоги, ніж обміняються приємними, особливо якщо це проблема, яку можна вирішити відносно швидко.
Чи зможуть користувачі налаштувати та навчати своїх агентів AI для відповідності конкретним потребам бізнесу, чи вони будуть дотримуватися заздалегідь встановлених робочих процесів?
Так. Ми впроваджуємо тисячі агентів AI для величезного масиву підприємств та ролей – від агентів підтримки клієнтів та продажів AI до студії та адміністратора школи AI. Зі свого боку, бізнес може взаємодіяти зі своїм агентом AI в режимі реального часу, щоб уточнити його відповіді та вдосконалити свою базу знань. Наприклад, додавши відповідні URL -адреси, документи та часто задані питання, всі мають намір забезпечити, що агенти надають точну та корисну інформацію. Один із способів, з якими агенти відрізняються від генеративного ШІ, – це їх здатність зберігати інформацію від минулих взаємодій. Це дозволяє їм також тренуватися, пропонуючи більш персоналізований досвід клієнтів з кожною участю. Нарешті, навчання агента AI є інтуїтивно зрозумілим та гнучким – необхідний досвід кодування.
Ви нещодавно писав про те, як агенти AI перетворюють підприємництво на ранній стадії. Якби ви почали Jotform сьогодні, як би агенти AI змінили ваш підхід?
Коли я розпочав свій бізнес, я був дуже прихильний до того, щоб не приймати зовнішнє фінансування. Я був впевнений у своїй ідеї, але я також відчував, що для того, щоб побудувати бізнес із перебуванням силою, мені довелося її органічно вирощувати. Перехід маршруту, що фінансується VC, може перекосити сприйняття дійсності Jotform. Якби я сьогодні починав Jotform, я мав би ще більше причин дотримуватися маршруту завантаження. Як я писав, агенти AI пропонують підприємцям на ранній стадії стільки способів автоматизації рутинних, адміністративних завдань та зосередження уваги на вдосконаленні своєї продукції та масштабуванням їхнього бізнесу.
Отже, щоб відповісти на ваше запитання, я не думаю, що агенти АІ змінили б мій підхід, але я можу уявити, що я б швидше масштабується – і все ще не брав видатного фінансування.
Ви широко писали про автоматизацію, в тому числі у вашій книзі Автоматизація зайнятої роботи. Як ви особисто використовуєте агенти AI або інструменти автоматизації для управління своїми щоденними завданнями як генерального директора?
Що стосується мого щоденного навантаження, я починаю з підходу до автоматизації-якщо існує інструмент, що працює на AI, для виконання завдання, яке не потребує моєї особистої уваги, я, мабуть, використовую якусь його версію. Я використовую агенти AI та інструменти автоматизації для планування, мозковий штурм, посилення своїх щоденних робочих процесів, зустрічей тощо. Між заощадженим часом та збільшенням удару, наслідки автоматизації ускладнюються. Розглянемо зустрічі: замість того, щоб витратити півгодини, готуючи порядок денний, годину на зустрічі (де ваша увага стрибає між розмовами та запитом на запис), а потім підготовка резюме та складання подальших електронних листів, агент AI може вирішити все це Завдання, пов’язані з зустрічами, і дозволяють повністю зосередитись на фактичних розмовах. Це не мандрівник.
Яку пораду ви дасте стартапам та малому бізнесу, які прагнуть інтегрувати AI у свої робочі процеси, але не знаючи, з чого почати?
Якби я давав стартапів та малому бізнесу на одну пораду, було б відстежувати останні інструменти AI та вирізати час для експериментів з ними та включення їх у свої щоденні робочі процеси, щоб автоматизувати якомога більше ручних процесів. Це може знадобитися створити у ваш графік деякий розклад, але ви відновляєте цей час і набагато більше, як тільки ви почнете автоматизувати та делегувати агентам AI. Але, можливо, найважливішою зміною буде ваша енергія: замість того Ви кинули шапку в підприємницьке кільце в першу чергу.
Дякую за чудове інтерв'ю, читачі рекомендують відвідати Jotform, прочитати його книгу Автоматизація зайнятої роботиабо прочитати частину його написання на нашому веб -сайті.
