Кельн, Німеччина – Літання повинно стати більш комфортним та ефективним. Один із способів досягти цього – це використання інтелектуальних систем управління навантаженням, здатних активно реагувати на пориви та маневри вітру, а також регулювати контрольні поверхні та клапті з швидкістю блискавки. У проекті OLAF (оптимальний Lastadaptives Flugzeug; оптимальний адаптуючий літак), дослідники з німецького аерокосмічного центру (Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt; DLR) виявили, що використання цієї інноваційної технології зменшує навантаження крила та збільшує комфорт пасажирів. Це також покращує споживання палива до 7,2 відсотка і значно зменшує викиди вуглекислого газу, повідомляє Німецький аерокосмічний центр (DLR).
Продовжуйте читати оригінальну статтю.
Військова та аерокосмічна електроніка бере:
10 березня 2025 – “Завдяки геніальному поєднанню складних контрольних поверхонь та сучасних датчиків ми можемо краще поглинати турбулентність, мінімізувати навантаження на структуру літаків і, таким чином, розробити більш ефективні літаки”, – пояснює Ларс Реймер, менеджер проекту в Інституті аеродинаміки та технології потоку DLR. Це, серед іншого, досягається з лазерними системами та датчиками лідарів, які використовують лазери для вимірювання вітрових моделей та виявлення зустрічних поривів на початку. Ці датчики дозволяють літаку реагувати ще точніше та активно на зовнішні впливи, автоматично регулюючи контрольні поверхні, такі як руддери та клапті. “Використання найсучасніших систем управління навантаженням не тільки зменшує матеріальний стрес і продовжує термін служби, але й покращує аеродинаміку та ефективність сучасних комерційних літальних апаратів”,-продовжує Реймер.
Пов’язане: дослідження показує, що зміни клімату погіршують турбулентність літака
Пов’язано: Локхід Мартін -лазерна зброя вирішує атмосферна турбулентність
Пов’язано: NASA для вивчення турбулентності на таксі з використанням людських суб'єктів
Джеймі Вітні, старший редактор
Військова + аерокосмічна електроніка
