RTIH завершує шість роздрібних систем, які нещодавно забезпечили значні інвестиції у свій бізнес, включаючи фахівці з переробки текстилю до текстилю, рішення щодо визначення та оптимізації цін, а також глобальні криптовалютні мережі.
1. Блюд
Блюдостартап технології електронної комерції, зібрав 1,6 мільйона доларів у попередньому раунді.
Animal Capital очолив інвестиції за участю Visionary Ventures, ветеранів електронної комерції Бен Джаббаві, Кайл Хенсі, Аарон Співак, Пірсон Крас та інші.
Платтер був заснований у 2021 році друзями Бен Шарф, Кіран Дерфус та Майкл Кінехан. Маючи багаторічний досвід роботи в галузі електронної комерції, включаючи агентство, консалтинг та ролі на ринку, вони визначили спільну проблему: Створення високо перетворюючого веб-сайту Shopify було занадто дорогим, складним та трудомістким для брендів усіх розмірів.
У той час як компанія отримала свою назву, будуючи цілі вітрини для брендів Shopify, його останній запуск пропонує інструменти оптимізації для більш широкого набору клієнтів. Pater+, доступний у магазині App Shopify, дозволяє брендам додавати розпродажі продуктів, перехресні продажі та соціальний доказ на їх оформленні та після покупки сторінок за лічені хвилини.
“Бен Шарф та команда з блюдо замислено створили цілісну пропозицію продуктів для електронних комерцій, що робить його простішим, простішим та інтуїтивнішим для управління своєю магазином та максимальною прибутковістю”,-каже Маршалл Сандман, керуючий партнер компанії Animal Capital.
2. CIRC
Спеціаліст з переробки текстилю до текстилю, CIRCзакрив останній (25 мільйонів доларів) інвестиційний раунд на чолі з Таранісом через його фонд Carbon Ventures, за допомогою постійної підтримки існуючих стратегічних інвесторів, включаючи роздрібної торгівлі моди Inditex, та Avery Dennison, компанія з питань матеріалознавства та цифрових ідентифікаційних рішень.
Це займає загальну кількість зібраних на сьогодні до понад 100 мільйонів доларів.
“Ця глава нашої подорожі – масштабування текстильної переробки на промисловий рівень – вимагає, щоб ми будували нашу перевірену технологію з інженерним інженерним класом, операціями та стратегічними інвестиціями від вирівнюваних місій партнерів”, – каже Пітер Мажерановський, генеральний директор CIRC. «Тараніс приносить саме це. Їх промислова експертиза, поєднана з нашими інноваціями, позиціонує Circ для прискорення переходу до кругової економіки моди ».
3. Дякую
Спеціаліст з рекламної мережі Дякую Оголосив обидва 2,6 мільйона доларів фінансування насіння від Venture Firems Peak XV Partners, Collective Collective та Bide Egent Sentures, поряд із багатонаціональними партнерствами з eBay та Zip.
«Ми всі клієнти в кінці дня, і всі ми орієнтуємось – і часто уникаємо – постійне обстріл реклами. Ми побудували спасибі, тому що ми вважаємо, що відносини між рекламодавцями та клієнтами повинні бути корисними, але це потрібно доставити таким чином, щоб поважати клієнта і додає цінності їхньому дену »,-каже Стівен Тесор'єро, співавтор та співзасновник у подяці.
«Придбання порушено – утримання – це все! Клієнти хочуть відчувати себе цінними, коли купують, тому бренди, такі як Sezzles та Ebay Partner з подякою “, – каже Аманда Херсон, генеральний партнер компанії -засновник Collective. “Ми повертаємо засновники, а не лише ідеї, і я неймовірно вражений баченням” Бачення “, зберігаючи захоплення клієнтів та автентичність бренду в основі”.
З моменту запуску в 2022 році, спасибі розширилися по всій APAC, США та Великобританії. Сьогодні він співпрацює з мережею роздрібних ринків, платформ квитків та брендів електронної комерції у всьому світі, включаючи eBay, Zip та Sezzle.
