Нігерійці збільшують свій заробіток від Spotify, Tiktok, YouTube, X та інших платформ як створення контенту, що створює в найбільш населеній країні Африки.
Нігерійські артисти заробляли понад N58 мільярдів у роялті від Spotify у 2024 році. Це більш ніж удвічі більше, ніж Spotify у 2023 році та в п'ять разів більше, ніж у 2022 році, згідно з повідомленням Spotify 2024 Loud & Clear, випущеним на цьому тижні.
Джоселін Мухуту-Ремі, керуючий директор Spotify Africa, заявив у Лагосі в четвер, що виплати відображають зростаючий глобальний попит на нігерійську музику та прихильність Spotify до підтримки художників.
“Discovery є важливою особливістю потоку, і Spotify особливо добре допомагає художникам”, – сказала вона.
Читайте також: Найбільший виробник фарб Нігерії зростає заробітком серед задніх вітрів
“Це означає, що якщо ви в Осло, в Токіо чи де завгодно, ви вперше можете відкрити або слухати нігерійського артиста. Це мейнстрім і нормалізація наших звуків у житті людей у всьому світі ».
Згідно з даними “Супер чат доходу”, веб -сайту аналітики, Джеррі Езе, популярним пастором, є найвищим заробіток на YouTube Нігерії через його молитовні відео. Він заробляє N7 мільйонів щодня і набрав N7 мільярдів між 2014 та 2024 роками. Езе популяризував фразу: “Те, що Бог не може зробити, не існує”, і він отримав понад два мільйони абонентів.
Марк Енджел, 1991 року, народився в YouTube, має велику кількість підписників, залучаючи їх до своєї комедійної серії. Одна платформа, Seosandwitch.com, підрахував, що він заробив від 300 000 до 500 000 доларів до 2023 року. Раніше оцінка Buessday – це те, що він заробляє 4,2 мільйона доларів щорічних доходів від YouTube.
Крістіан Кедібе, наркоман на YouTube, заявив, що за чотири роки він заробив понад N23 мільйони з каналу, зазначивши, що він вже зробив одну третину цього року.
«Це все про вміст, який у вас є. Він повинен резонувати з людьми », – сказав він.
Це не просто Spotify та YouTube. Нігерійці також заробляють гроші на X (раніше Twitter), продаючи продукцію або якісний контент.
27-річний впливовий соціальний медіа Толу Адедеджі розповів, як він залишив банківську кар'єру, щоб розпочати створення контенту на всіх платформах, включаючи X.
“Я почав створення контенту в 2022 році як бічний концерт, але з тим, як справи йдуть, мій заробіток у доларах зараз переважає мою зарплату в банку”.
У 2024 році META заявив, що творці вмісту в соціальних медіа на своїй платформі на своїй платформі будуть кинути аж N150 000 на кожні 10 000 переглядів їх вмісту з 1 липня 2024 року.
Відео є більш переконливими
Молоді нігерійці вважають за краще переглядати відео до читання текстів, кажуть експерти з соціальних медіа.
За словами Семюеля Іяола, засновника та генерального директора GSMNS Global, фірми з управління соціальними медіа, вміст відео, є більш переконливим і підтримує людей, зазначивши, що вони ідеально підходять для розповідей.
Прочитайте також: Tiktok відновлює прихильність до безпеки користувачів у звіті про Q3 2024
«Відео буде продовжувати домінувати в соціальних мережах. Майже кожна платформа тепер зосереджена на відеоконтенті – Tiktok, Snapchat, Twitter [now X]Instagram, ви можете їх назвати. Навіть платформи, які спочатку не зосереджувались на відео, переходять у цей напрямок. Монетизація відео лише збільшиться. Це вже відбувається на більшості великих платформ, і тенденція триватиме », – сказав він, як раніше повідомляв BusinessDay.
“Коли ви знаходитесь всередині автобуса або гуляєте по вулиці, ви побачите людей, які дивляться на свої телефони, і більшість з них переглядатимуть відео. Їх увага буде настільки зосереджена на відео, яке вони дивляться, і ви побачите, як вони посміхаються або дасть інші реакції на відео », – додав Іяолу, чия команда керує до 1000 творців контенту по всій Африці.
