...
Вівторок, 11 Листопада, 2025
9 C
Kyiv

Thorntons – горда гоночна родина

CHANDLER, ARIZ.

Тоді близько восьми років його батько був начальником екіпажу за сумісництвом, який викликав більше інтересу до перегонів.

Через кілька років під час літньої перерви у нього була робота, яка доставила б його на Манзаніту Швидвей, щоб спостерігати за бомбардувальниками та вулицями. Другий раз у Манзаніті він повинен був бути пасажиром під час гарячих кіл вперше на трасі.

У віці 15 років він загнав Імпала в бомбардувальній дивізії, і його перші гонки вночі він зробив головну з теплової гонки. У ті часи 30-ти бомбардувальників було б під рукою, і лише 20 зробили головну подію.

Через пару років у класі бомбардувальників він переїхав до фабричного відділу акцій, що керував Чевеле. Витрачаючи 10 років у цьому дивізіоні, що передував черговому переїзду вгору до модифікованих.

Звідти це було модифіковано IMCA, що RT -старший мчав, збираючи чемпіонати на грунтовій доріжці Тусона та Манзаніті. Наступного року було виграно ще один титул Манзаніти, і поїздки до Каньйону також були частиною його розкладу.

Усі три ці треки вже не існують.

На шляху Торнтона все змінилося, коли він одружився з Тонджою, гонщиком, який виграв безліч основних подій до виходу на пенсію.

Торнтон -старший згадував: “Тоня пробіг проти чоловіків і жінок у Манзаніті, отримавши близько 30 перемог по дорозі, і Тоня виграв більшу частину часу, коли вона мчала проти мене”.

Зміни призвели до того, що Рікі -старший змагався менше чи взагалі у випадку Тоня. Ці зміни були трьох хлопців, Джеремі, Рікі та Джастін.

Зараз Джеремі володіє EMD, обгортає в Приємному пагорбі, Айові та гонки менше, ніж у минулому, коли бізнес займає його. Джастін все ще живе в Чандлері і змагався з чистими запасами, спортивними модами, модифікованими та пізніми моделями.

Він любить гонки в Айові та Південній Дакоті, коли це можливо. Джастін побудував хобі свого батька, який він зараз готується на Центральній Арізоні.

Потім є середній син, Рікі Торнтон -молодший, в юному віці, штат Рент -молодший, знав, що він хоче зробити, і це була змагання з пізньою моделлю. Потрібен час, щоб дістатися туди, але його успіх у пізніх моделях гонок добре відомий.

“Рікі почав у віці 8 років, коли він сидів на трибунах на Манзаніті чи Каньйоні з мамою, спостерігаючи за всім, що відбувалося з машинами та трасою”, – сказав Рікі Торнтон -старший. “Поки він спостерігав за кожною деталлю гонки, його брати будуть за трибунами, які грають з іншими дітьми”.

Рікі Торнтон -молодший (фото Майка Руефера)

З 14 років про єдине, що хотів зробити Торнтон -молодший – це змагатися з пізньою моделлю для життя. Його гонки розпочалися у віці 14 років, коли він був новобранцем року в Манзаніті, що керував Новою на фабричному класі. У цьому році було 21 новобранець, і принаймні половина з них – його друзі.

Наступного року він змагався з модифікованим і був новобранцем року та чемпіоном у Манзаніті, а через п’ять років у нього було ще три чемпіонати.

Молодший виграв титул модифікованого треку на Арізоні Спідвей, вигравши кожну гонку в цьому сезоні. Можливість змагатись пізньої моделі, коли Джефф Манка поклав його в резервну машину. Молодший виграв шість перегонів та титул у Каньйоні.

Але, як згадує старший, “він хотів залишити Арізону і зробити кар'єру з перегонів пізньої моделі”.

Незважаючи на успіх, який Рікі Торнтон -молодший мав в Арізоні в різних підрозділах, зробивши великий крок до пізніх моделей на національному рівні, зайняв певний час.

“Він пішов і вирішив бігати USMTS”, – сказав Торнтон -старший, – що призвело до того, що його помітили, але ніколи не отримали перерви, щоб бігти за кимось. Тейлон Центр був начальником екіпажу Хадсона О'Ніл. О'Ніл переніс операцію на плечі, тому Центр отримав перерву для Рікі ».

Врешті -решт, коли О'Ніл повернувся до перегонів, пройшло лише за короткий час до того, як RT -молодший був найнятий Koehler Motorsports і змагався з пізньою моделлю, прикрашеною його № 20RT.

“Рікі показав, скільки талантів він мав у пізній моделі, що призвело до ста плюс перемог, завдяки чому це приблизно 450 перемог у всіх підрозділах, які він пробіг”, – зазначив Торнтон -старший. “Цього року він має п’ять перемог у машині Koehler”.

Минув час і зусилля, але молодий хлопчик, який сидів з мамою на трибунах і зосередився на перегонах, отримав його бажання. Він став дуже успішним драйвером пізньої моделі, і немає сумнівів, хто RT Jr. у світі пізньої моделі.

Гаряче цього тижня

Теми

Життя у швидкісній смузі: досягнення високошвидкісної газової хроматографії

Остін Добрецевич є науковим співробітником Університету Вашингтона в...

Огляди Google AI з’являються в 21% пошукових запитів: нові дані

Ahrefs проаналізував 146 мільйонів результатів пошуку, щоб визначити, які...

Школа та вибір школи привели цю сім’ю до Флориди

ДЖЕКСОНВІЛЛЬ, Флорида. Чотири роки тому Філ і Кеті Вотсон...

Tech Talk: ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній

Tech Talk: Ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній...