Call Analytics та розмова розвідувальні платформи можуть допомогти маркетологам трансформувати свої маркетингові стратегії та покращити залучення клієнтів.
Як і у багатьох програмах на стеку Martech, Power of Call Analytics платформ є в даних. Ці платформи полегшують збір та аналіз даних абонентів у масштабі, що є важливим для побудови баз даних першої сторони. З доступом до сторонніх файлів cookie, що зменшується, дані виклику стають більш цінними для створення сумісних баз даних клієнтів.
Call Analytics and Bealue Intelligence платформи пропонують атрибуцію в Інтернет-офлайн на різних медіа-каналах, що дозволяє маркетологам зрозуміти роль кожної точки дотику клієнта. В ідеалі це призводить до більш ефективного розподілу ресурсів та відповідних повідомлень на основі переваг клієнтів.
Платформи Call Analytics підключають дзвінки до своїх джерел, таких як ключові слова пошуку, реклама соціальних дисплеїв або веб -сторінки. Потім маркетологи можуть використовувати ці дані для виявлення високоякісних дзвінків, оптимізації торгів на рекламу або зміну повідомлень про кампанію. Унікальні номери телефонів для відвідувачів веб -сайту допомагають визначити, які сторінки та елементи керують найкращими дзвінками.
Ці платформи також можуть допомогти в сегментації та націлюванні аудиторії. Вони записують та переписують дзвінки, застосовуючи AI для визначення характеристик високоефективних абонентів. Ці дані можуть будувати персони або аудиторії для Lookalike для нових кампаній.
Платформи Call Analytics мають цілий ряд основних функцій, орієнтованих на відстеження, запис, запис, транскрипція, аналіз розмови, оцінку свинцю, маршрутизацію дзвінків та запобігання шахрайству. Постачальники часто диференціюють свої платформи, пропонуючи більш вдосконалені можливості.
Копатися глибше: Завантажте наш звіт Martech Intelligence на платформах аналітики дзвінків (необхідна реєстрація)
Критичні функції аналітики викликів
Відстеження дзвінків
Динамічна вставка номерів (DNI) дозволяє маркетологам присвоїти унікальні номери телефонів різним цифровим маркетинговим кампаніям для відстеження джерела вхідного дзвінка. DNI можна реалізувати джерелом дзвінків, онлайн -сеансом або URL -адресою.
Запис, транскрипція та аналіз розмови
Постачальники записують телефонні дзвінки або генерують транскрипції в режимі реального часу для аналізу розмов для розуміння настроїв клієнта.
Ведуча оцінка та дзвінка
Платформи генерують лідерський бал, щоб визначити ймовірність перетворення абонента та допомогти направити дзвінок до найбільш відповідного агента. Інтелектуальні системи кваліфікації, оцінювання та маршрутизації використовують машинне навчання для оптимально маршрутних дзвінків на основі джерела абонента, географії, демографії чи намірів.
Запобігання шахрайству
Попередження шахрайства з шахрайством-це ще одна важлива особливість, оскільки автоматизовані факсимільні машини набору набору, і навіть комп'ютерні програмісти можуть зламати мережі-носіїв, щоб шахрайство надути обсяги викликів та дохід за послуги/ постачальники, що виплачують, розробили власні засоби та інструменти для виявлення та запобігання фірмах.
Мульти-дотик (MTA)
Платформи Call Analytics надають відстеження дзвінків, що дозволяє користувачам приписувати джерело дзвінка на певну рекламу, ключове слово або веб -сторінку. Деякі постачальники мають більш складні інструменти атрибуції, які ідентифікують джерела викликів поза пошуком, такі як QR-коди, мобільні додатки та рідні соціальні медіа або відображають рекламу, які не містять кнопку клацання.
Інтелект розмови на основі AI
AI допомагає витягти та прогнозувати наміри абонента та вимірювати тон абонента, настрої та емоції. Багато платформ використовують обробку природних мов (NLP) та алгоритми машинного навчання, щоб автоматично кваліфікувати дзвінки та оцінювати потенційні клієнти.
Інтеграція рідної соціальної аналітики
Деякі платформи можуть приписувати дзвінки до оголошень у соціальних мережах та інтегрувати дані викликів безпосередньо в рекламні кампанії у Facebook через Facebook Manager.
Інтеграції та аналітика для чату та обміну повідомленнями
Деякі постачальники включають підключення та збір даних із додатків для чату, щоб надати маркетологам більш цілісну думку про взаємодію та настрої клієнтів.
Інтеграція сторонніх програм
Інтеграція даних платформи Call Analytics в програмні систем Martech та Adtech є важливою для створення єдиного виду клієнтів та перспектив. Багато постачальників мають рідні інтеграції для SEO, реклами на продуктивність, DSP, CRM та систем автоматизації маркетингу. Вони також можуть запропонувати підключення до соціальних медіа, Google, Bing, інструментів аналітики, партнерських маркетологів та цифрових агентств.
Відповідність конфіденційності даних
Конфіденційність даних викликів є пріоритетним завданням, особливо для постачальників, які продають підприємствам охорони здоров'я та фінансових послуг, які повинні дотримуватися таких правил, як HIPAA, HITECH та GDPR. Більшість постачальників дотримуються законів GDPR та США та мають чітку політику щодо згоди споживачів при використанні своїх даних.


Завантажте посібник покупця Martech щодо виклику платформ аналітики та отримайте профілі 11 постачальників у просторі аналітики та розповідної інтелекту.
