Аруш та інженер програмного забезпечення Мукунд Срідхар мав ідею створити систему AI, яка досліджувала все це для вас і створила звіт про варіанти. “Після декількох тижнів прототипів зі своєю командою Мукунд втягнув мене в кімнату і був на кшталт” Ми це зробили “, – говорить він. Мукунд попросив AI знайти всі футбольні та мистецькі літні табори для дітей у районі Нью -Йорка та порівняти деталі про них. “І це доставило”, – каже Мукунд. “Він знайшов деталі для більш ніж 20 таборів. Отже, ми подумали: Добре, у нас тут щось справді круте”.
Це “щось справді круте” було глибоким дослідженням. Тепер, коли більше людей можуть спробувати інструмент, ми попросили Аруша поділитися порадами, як отримати максимальну користь від нього.
1. Вирішіть, чи потребує вашого завдання глибокі дослідження
Аруш каже, що глибокі дослідження особливо корисні для чогось, що вимагає багато перегляду та багато вкладок. “Подумайте про це як допомогу вам перейти від нуля до глибокого розуміння предмета”, – погоджується Мукунд. Якщо ваше запитання вимагає швидкої, негайної відповіді, то, мабуть, вам не потрібні глибокі дослідження. Наприклад, якщо ви хочете швидкого конспекту того, що таке “fintech”, ви можете використовувати опцію чату за замовчуванням Gemini. Але якщо ви, як ви зустрічаєте стартап у секторі Fintech і хочете наздогнати останні тенденції галузі, глибокі дослідження можуть допомогти.
2. Почніть з швидких, простих питань
Тільки тому, що це називається “глибокими” дослідженнями, це не означає, що вам потрібно працювати над початковим підказкою, говорить Аруш. “Не переживайте його. Ви завжди можете коригувати своє запитання, і перш ніж глибокі дослідження навіть розпочнуть його роботу, воно покаже вам його дослідницький план і дозволить вам змінити його за потребою”. Все, що вам потрібно зробити, – це вибрати опцію “Редагувати план”, щоб попросити глибокі дослідження, щоб додати щось до плану або піти в іншому напрямку – все, що використовує інструкції з природних мов. Вам не потрібно бути господарем оперативного письма, каже Аруш. “Ви можете просто висловити свою кінцеву мету-наприклад” Я хочу знайти чудовий літній табір у Нью-Йорку для мого 10-річного віку-і глибокі дослідження можуть взяти його звідти “.
