...
Середа, 30 Квітня, 2025
20.5 C
Kyiv

Генеральний інструмент для покупок AI Alby призводить до конверсій та кращого SEO для плюшевих побоїв

Примітка редактора: Brush Brushbeds Matitress мав успіх у покращенні сторінок деталей продукту, використовуючи генеративні підказки щодо питань AI, що призводить до збільшення швидкості конверсії. Крім того, дзвінки з обслуговування клієнтів бренду зменшилися, а його рейтинг SEO збільшився після впровадження Alby, генеративного інструменту для покупок AI. Публікація головного маркетолога Багатоканальний торговець розглядає функціональність інструменту та результати його впровадження. Нижче наведено уривок шматка; Перейдіть сюди, щоб прочитати повну статтю.

Сторінки деталей продукту – одна з найважливіших сторінок на сайті електронної комерції, відповідальна за навчання покупців у всьому, що потрібно знати, і спонукати їх, щоб “додати до кошика”. У виробнику бренду матраців Plushbers-це ключ, щоб виправити цю сторінку, оскільки продукт-це вражена покупка, з матрацами становить від 1500 до 3500 доларів, сказав генеральний директор Майкл Х'юз.

“У нас є один тип клієнта: вони хочуть все знати. І тоді у нас є інший, який говорить:” Я не хочу доктора наук в матрацах, просто скажи мені, який з них є найбільш комфортним “, – сказав Х'юз. “Пошук балансу на ПДП того, як ви можете скласти все це разом і звернутися до кожного клієнта – це складне завдання”.

Як і багато керівників у світі Chatgpt, Х'юз звернувся до генеративного штучного інтелекту, щоб збалансувати правильну інформацію та достатньо її, щоб задовольнити набори обох клієнтів. Плюшні розгорнуті та перевіряли приблизно десяток інструментів AI, перш ніж в кінцевому підсумку вибрати Alby, генеративний інструмент для покупок AI.

У той час як інші тестувані інструменти, які стверджували, що є AI, Х'юз виявив, що чатні боботи дотримувались лише логічних підказок щодо встановлених питань, які бренд повинен був ввести сам. Якщо покупець задав складне запитання, один інструмент постійно відповідав: “Вибачте, я тут новачок”.

Як працює інструмент AI

Коли плюшеві встановили Албі, негайно Х'юз був вражений. Він розумів нюанси відповідей на різні продукти та як порівнювати один продукт з іншим.

Плюшні, встановлені Албі на всіх його сторінках деталей продукту. Нижче кнопка “Додаток до картики”, Албі відображає три-п’ять питань, а також порожнє вікно запитань. Це дозволяє покупцям простий спосіб знайти відповідь на запитання та почати спілкуватися з чатами, не придумаючи питання. Плюшні не дають питань. Натомість, штучний інтелект заповнює їх з інформації про товар, оглядів клієнтів, стенограмів обслуговування клієнтів та виробничих даних, характерних для цього продукту.

Прочитайте повну статтю у багатоканального торговця.

Гаряче цього тижня

55 неетичні роботи хак, починаючи від смішного до незмінного

"Робота розумніша, не важче" - це девіз багато...

Австралійський експерт SEO домінує над місцевою конкуренцією

Забронюйте свій безкоштовний SEO -аудит...

Як розвивалася платформа з 2003 року

Коли Google вперше запустив свою рекламну платформу в 2000...

Навігація на розмовній хвилі AI: ігрова книга для керівників, які прагнуть залишатися вперед

Розмова AI, яка дозволяє машинам моделювати людський діалог, став...

Теми

Як розвивалася платформа з 2003 року

Коли Google вперше запустив свою рекламну платформу в 2000...

Записи інструментів – мультимедійний дизайнер (Великобританія, Гібрид)

Назва роботи: мультимедійний дизайнерРозташування: Доступні варіанти Лондона / Мейдстоун...

Швидкість Чандлера Сімпсона, кажан допомагає промені знайти нову іскру

Ця історія була витягнута з інформаційного бюлетеня Адама Беррі....

Сім основних оновлень Photoshop, які ви повинні знати

Adobe щойно випустив значне оновлення Photoshop, приносячи потужні нові...