Сінгапур – Відеоказки, що можна зробити, стали одним із найвищих перетворюючих рекламних форматів у Південно -Східній Азії (SEA), згідно з повідомленням компанії BPAAS Anymind Group. У звіті виявляється розуміння того, наскільки ключові морські ринки виявляють та купують продукти в цифровому середовищі.
Звіт AnyMind вивчає взаємодію та поведінку споживачів та поведінки на етапах поінформованості, розгляду та конверсії. Він також аналізує продуктивність реклами на маркетингових каналах, включаючи цифровий, мобільний, впливовий та маркетинг електронної комерції.
Інформація про звіту має на меті допомогти брендам та маркетологам у адаптації та процвітанні у сполученому, мобільному першому світі. Він охоплює поведінку споживачів з Сінгапуру, Малайзії, Індонезії, Таїланду, В'єтнаму та Філіппін.
Згідно з повідомленням, відео, що можна зробити, є одними з найкращих форматів, особливо на таких ринках, як Філіппіни, Малайзія та Індонезія. Забезпечуючи безперебійний шлях до придбання у виявленні продуктів, відео по магазинах перевершили традиційні формати.
Реклама в грі також розглядається як один із найефективніших рушій обізнаності в морі, особливо в поєднанні з соціальними медіа та відео платформами. Згідно з повідомленням, триканальний цифровий мікс може досягти понад 40% охоплення по всьому регіону, прискорюючи видимість бренду.
Крім того, морські споживачі найбільше реагують на відеорекламу, коли вони доставляються за один -три дні до покупки. Це вікно спонукає користувачів діяти на свої наміри, особливо на таких ринках, як Малайзія та Філіппіни.
Aditya Aima, керуючий директор з ринків зростання в групі Anymindпрокоментував, “зростаюча цифрова фрагментація по всій Південно-Східній Азії означає, що залучення до споживачів зараз відбувається в динамічній мережі точок дотику та прямих повідомлень. Оскільки ландшафт продовжує розвиватися, бізнес повинен залишатися оновленим, щоб ефективно оптимізувати ресурси та розгортатися більш стратегічно для збільшення витримки”.