Дійсно, Маріно провів сотні архівних фотографій, щоб відновити улюблений другий будинок Шанель до своєї колишньої слави, від фортепіано у вітальні (де співачка, номінована на Греммі, Аліса Сміт, яка виступала для гостей у п’ятницю ввечері) до книг, що вкладають інтимну бібліотеку, дзеркальні стіни у великій ванній кімнаті коко, що перебувають у сну.
While the property – with its calming sea views, graceful stone staircase and cloister garden – is undeniably spectacular, the decor (with the notable exception of that decadent bathroom) is simple – almost austere, likely inspired by the clean lines and hushed atmosphere of Aubazine Abbey in Corrèze, where the designer spent much of her childhood following the death of her parents, and which was so key to the aesthetic she would later establish at Шанель.
У своїй промові до гостей Піл зазначила, що спочатку вона здивована, виявивши, що Габріель Шанель не прикрасила стін Ла -Паузи з художніми творами, але зрозуміла, що “для свого будинку вона зібрала художників. І вона дала їм остаточну розкіш, що є свободою, часом та простором”. Chanel Art Culture & Heritage – це відкриття Ла -Пауса, яка залишиться приватною резиденцією, але служить “місцем творчості, культури та гостинності”, з амбіцією продовжити цю традицію, сказала вона. “Нестабільність у нашому світі повертає нас до джерел радості, які залишаються вічними”, – сказав Піл. «Дружба, мистецтво, природа та справді першість людської творчості».