...
П’ятниця, 27 Червня, 2025
18.7 C
Kyiv

Ліз Рейд, керівник пошуку Google, на рекламі та SEO з пошуком AI

Ліз Рейд Google

Ліз Рейд, керівник пошуку Google, розмовляла з Рідом Альберготті з Semafor, на поштовху Google до пошуку AI. Інтерв'ю проводилось тижні тому в Google вводу/виводу, але щойно було опубліковано на цьому тижні. Варто прочитати, але я хотів виділити коментарі SEO та коментарі оголошень у цій статті.

Як відомо, Google оголосив режим AI як майбутнє пошуку Google при вводу/виводі. Тож це виходить з цієї новини.

Я повинен зазначити, що це також було висвітлено на землі пошукової системи в цих двох статтях:

Є цей розділ про SEO:

З: SEO – це зараз ціла галузь. Ви знаходите людей, які роблять це для відповідей AI? Вони намагаються грати в систему? І як ви з цим боролися?

Відповідь: Люди завжди намагаються в ігрові системи. Забудьте Інтернет. На білих сторінках був спам слюсаря, перш ніж був Інтернет. Там, де є фінансові стимули, люди намагатимуться це зробити. Але це була сфера уваги для пошуку та місце, де ми роками будували досвід. SEO не є ні суворо поганим, ні добрим словом. Це чудова річ, щоб переконатися, що ваш вміст є можливим, і він не індексований, і це зрозуміло. Але ви можете мати чудовий SEO, а потім ви можете мати [people] Спроба отримати систему та спам. Це те, що ми будемо пильними, тому що це гра з котів і миші. Але нам вдалося тримати спам менше 1% роками, тому що ми просто залишаємося дуже зосередженими на ньому.

Потім ці два Q & як на рекламі:

З: Як виглядає дохід від реклами в режимі AI проти синіх посилань? Це буде меншим доходом?

Відповідь: Ми збираємось розпочати розгортання оголошень в режимі AI. На даний момент ми не знаємо. Я думаю, що з часом це буде виглядати по -іншому. Режими різні. Типи оголошень, які ми робили в пошуку зображень, відрізнялися від типів оголошень, які ми робили в основному веб -пошуку. Ми не думаємо, що ми повинні просто показувати рекламу, незважаючи ні на що. Ми повинні показати їм, коли вони високоякісні та актуальні. І потреба в комерційній інформації триває, будь то режим AI чи головний пошук. Якщо ви шукаєте, куди їсти або який одяг, який можна придбати, ви будете брати участь у виборі, і це можливість для оголошень. Якщо люди стають більш конкретними щодо того, що вони хочуть, вони роблять більше подальших випадків, вони стають більш конкретними у початковому запиті, то вони діляться більшою кількістю намірів, а це означає, що наша здатність придумати оголошення, що мають більш високу актуальність, і більш висока якість зростає.

Це, безумовно, над чим працювати, але насправді є можливість. Що ми побачимо в режимі AI, це те, що ми бачимо, що люди вже видають запити, які на 2 рази – 3 рази довше, ніж у основному пошуку, а це означає, що ми можемо зробити краще націлених, якісних оголошень.

З: Які ідеї, які люди кидають для альтернатив моделі AD? Можливо, є якийсь інший спосіб зберегти товар безкоштовно і все -таки заробити гроші в світі AI, які сьогодні неможливо?

Відповідь: Я не думаю, що ми точно знаємо, куди їде агент, і я думаю, що агент потенційно відкриває простір для різних способів думати про монетизацію. Традиційно, як Google часто це робив, – це, спочатку, створити щось, що дійсно має високу цінність користувача, а потім з'ясувати, що відчуває себе природним способом монетизації. Це те, що ми побачимо в найближчі роки, коли продукти розвиваються самі. Буде більше розвідки. Але я думаю, що ми забуваємо, скільки людей насправді хочуть вибрати. Наскільки люди продовжуватимуть вибирати серед комерційних речей, продовжують мати можливості для оголошень. Існують обидва нові можливості, і я не думаю, що це означає, що реклама ось -ось розпадається.

Люди в Google люблять думати майже про все. Коли я вперше приїхав до Google, була ця річ про прив’язку до Місяця. Це не моє рішення. Це як просто малювання. Це цікаво мозковим штурмом. Ми побачимо, як це відбувається.

Все інтерв'ю варто прочитати, але принаймні ці два розділи повинні привернути вашу увагу.

Обговорення форуму в X.

Гаряче цього тижня

Основна структура, завершена для швидкісного залізничного мосту на півдні Китаю

Основна структура найдовшого мосту, пов'язаного з архами, наразі будується...

Що таке маркетинг LLM? Як DeapleDope допомагає брендам виявити та рости | дурний

Що таке маркетинг LLM? Маркетинг LLM-короткий для маркетингу з великою...

Як синтетичні дані розблокують нові можливості для інтелектуального відео

Думка гостей: Протягом останніх кількох десятиліть відео технологія...

Теми

Основна структура, завершена для швидкісного залізничного мосту на півдні Китаю

Основна структура найдовшого мосту, пов'язаного з архами, наразі будується...

Що таке маркетинг LLM? Як DeapleDope допомагає брендам виявити та рости | дурний

Що таке маркетинг LLM? Маркетинг LLM-короткий для маркетингу з великою...

Як синтетичні дані розблокують нові можливості для інтелектуального відео

Думка гостей: Протягом останніх кількох десятиліть відео технологія...

Вплив чатгпта на стратегії маркетингу пошукових систем

Маркетинг пошукових систем (SEM) завжди стосувався допомоги бізнесу отримати...

Оптимізація вмісту новин для видимості Google

Вміст повинен бути структурований для...

Оголошення Google Shopping тепер доступні в результатах об'єктива Google

Візуальний пошук щойно отримав набагато більше в магазині. Google...