Ми перші в історії піддали Ram 1500 RHO низці випробувань у реальному світі: біг на максимальній швидкості на сухому озері, їзда по кам’янистій місцевості та їзда вантажівки з Джошуа-Трі, Каліфорнія, до нашої штаб-квартири в Боулдері, Колорадо. Це понад 1000 миль через пустелю, Арізону, Юту та Скелясті гори Колорадо. Будь ласка, приєднайтеся до нас з Джен у цій епічній подорожі. Давайте копати.
Дякуємо нашим друзям із Granger Motors за те, що зробили цю подорож можливою. Ви можете заощадити до 1300 доларів США на подовженій заводській гарантії Ford або Mopar (RAM, Jeep, Dodge, Chrysler) для вашого нового автомобіля в Granger Motors! Ford: https://www.grangerfordextendedwarran… або Mopar: https://www.buymoparwarranty.com/
RHO базується на шасі, яке використовувалося в основі Ram TRX. RHO оснащений потужним 3,0-літровим твін-турбо двигуном I6 потужністю 540 к.с. і крутним моментом 521 фунт-фут. Цей двигун потужний, швидкий і надзвичайно плавний. Тим не менш, він не має шуму і гучного характеру двигуна V8, який йому передував. Максимальна швидкість все ще становить 118 миль на годину. Максимальна швидкість обмежена програмним забезпеченням, щоб відповідати обмеженню швидкості, встановленому 35-дюймовими всюдихідними шинами. Goodyear Wrangler Territory AT дуже хороші в більшості умов. У нас були дуже схожі шини на нашому Ram TRX, на якому ми проїхали понад 14 000 миль.
Ми вирушили в Johnson Valley і довели свої навички та можливості вантажівки до межі. Я досяг 95 миль на годину під час моєї першої пробіжки на сухому дні озера. Кейсі Каррі (відзначений позашляховик) був присутній на події Ram. Він показав, як розвинути RHO приблизно до 116 миль на годину на грунті. Давши більше часу та практики, ми могли б розвинути цю вантажівку до 118 миль/год. Дивно, наскільки стабільною та плавною є ця вантажівка на таких швидкостях. Це не жарт. Нам завжди доводилося пам’ятати, що один невеликий камінь або пляма бруду може означати катастрофу, коли ви рухаєтесь бездоріжжям із тризначною швидкістю.
Джен взяв RHO на крутий і скелястий підйом у 4LO. Ця повнофункціональна вантажівка все ще важка (близько 6450 фунтів спорядженої ваги), але міцні шини, найновіша роздавальна коробка 4×4 і регульована підвіска Bilstein у режимі реального часу дозволили вантажівці долати гору без пробуксовки шини.
Далі ми повинні були проїхати понад 1000 миль додому в Колорадо. Ми використали це як шанс виміряти реальну економію палива RHO на шосе. EPA оцінює цю вантажівку в 16 MPG на шосе. Ми перевірили два паливні баки, щоб отримати середнє значення. Ми їхали зі швидкістю 65-80 миль на годину. Наш результат склав 14,5 миль на галлон після двох заправок. RHO оснащений паливним баком на 33 галони. Це означає, що ви можете досить легко проїхати 450 миль під час подорожі (коли ні буксирування) на повному баку пального.
Цей результат у 14,5 миль на галлон кращий, ніж той, який ми спочатку бачили в нашому Ram TRX 2021 року. Ми побачили та перевірили 10,8-11 MPG у нашому TRX після того, як ми його вперше придбали.
Ram RHO з розкішним пакетом рівня 1 мав ціну трохи менше 85 000 доларів. RHO починається від трохи менше 72 000 доларів. Це дуже конкурентоспроможна ціна, враховуючи, що новий Ford F-150 Raptor 2025 року випуску, Toyota Tundra TRD Pro 2025 року випуску та 2025 рік GMC Sierra AT4X починаються з вище ціни.
Будь ласка, приєднайтеся до нас з Джен у відео нижче. Ви можете використовувати маркери розділів, щоб перейти до деталей, які вас найбільше цікавлять.