Світ органічного пошукового маркетингу зараз відчуває топ-хижак. Люди шукають інформацію, використовуючи інструменти, які не існували для споживачів лише кілька років тому – Chatgpt та здивування серед них. Традиційні пошукові системи, такі як Google, навіть потрапили в гру, розгортаючи відповіді AI на стандартні запити.
Коли ви працюєте над коригуванням своєї маркетингової стратегії, щоб зустріти споживачів, де і як ви шукаєте, вам потрібно пам’ятати про кілька ключових показників. Одним з найважливіших є частка пошуку.
Що таке частка пошуку?
Частка пошуку – це відсоток пошукових запитів, зроблених для конкретного бренду, порівняно з усіма пошуками конкуруючих компаній в одній галузі.
Наприклад, якби я хотів знайти частку пошуку вибухаючих тем, я б порівнював кількість пошукових запитів для нашого бренду з пошуком інших інструментів, таких як Treendly, Treendly, Trend The Trend та Trend Hunter.
Частка пошуку відрізняється від обсягу пошуку чи поінформованості про бренд. Ця таблиця ілюструє, як частка пошуку не така, як інші показники цифрового маркетингу, якими ви вже можете використовувати:
Метричний | Визначення |
Частка пошуку | Відсоток пошукових запитів для вашого бренду проти конкурентів. |
Обсяг пошуку | Загальна кількість пошуків заданого ключового слова, яке може бути або не може бути фірмовим. |
Частка голосу | Відсоток розмови на ринку (не просто пошуковий трафік), який проводить ваш бренд проти конкурентів. Це також може стосуватися витрат на медіа вашого бренду. |
Поінформованість про бренд | Міра того, наскільки знайома ваша цільова аудиторія з вашим брендом. |
Частка ринку (частка ринку) | Загальний відсоток продажів, зароблених вашим брендом, проти конкурентів на тому ж ринку. |
Побудувати Перемога стратегії
Отримайте повний погляд на своїх конкурентів, щоб передбачити тенденції та вести свій ринок
Чому важлива частка пошукових показників
Частка пошуку – корисна метрика з кількох причин.
По -перше, пошукові показники легко знайти за допомогою такого інструменту, як Semrush. Навіть якщо ви не можете зафіксувати частку ринку кожного конкуруючого бренду, ви можете використовувати частку пошуку, щоб отримати уявлення про те, наскільки ви конкурентоспроможні.
По-друге, якщо ви продаєте свій бізнес на різних каналах, ви можете відстежувати, чи піднімається частка пошуку спільно з іншими маркетинговими кампаніями, для яких показники видимості бренду можуть бути важко відстежувати-як, наприклад, за допомогою реальних оголошень на автобусних зупинках.
Вплив LLM на частку пошуку
Зростаюча популярність пошуку LLM призводить до зниження акцій фірмових ключових слів і не зафіксованих пошуків. Якщо ви бачите цю тенденцію самостійно, знайте, що ви не самотні: це відбувається з багатьма компаніями.
Традиційні методи обчислення частки пошуку фокусуються на стандартних сторінках результатів пошуку Google (SERPS)-не виходи в стилі чату, що постачаються за допомогою таких інструментів, як ChatGPT та власний режим AI Google.
Однак, частка пошуку все ще важлива. Саме по собі може дати вам уявлення про те, наскільки добре ви працюєте в традиційних SERPS-навіть як огляд AI створює зростаючу кількість пошукових запитів на нульову клік.
І якщо ви поєднуєте свою традиційну частку пошукових даних як з традиційною, так і з часткою AI голосовими даними, ви можете почати створювати чітку картину:
- Наскільки добре ваш бренд працює на декількох каналах пошуку
- Чи вказує інструменти LLM вашого бренду у відповідних чатах AI
- Які інструменти пошуку використовують ваші клієнти
- Загальний інтерес до вашого бренду проти конкурентів по каналах
Миттєво аналізувати
Будь -який ринок
Як обчислити частку пошуку вашого бренду
Давайте детальніше розглянемо, як можна обчислити частку пошуку вашого бренду як у традиційному та AI-пошуку.
Порада: Хоча не важко обчислити традиційну частку SERP голосу вручну, я рекомендую використовувати інструмент SEO, як Semrush, для оцінки вашого охоплення в пошукових системах LLM. Існує так багато різних платформ AI, і можливий пошук, щоб врахувати, що спроба знайти цю інформацію вручну може означати геркулесового завдання.
Як виміряти частку пошуку
Формула обчислення частки пошуку проста:
- Розділіть загальну кількість пошукових запитів для вашого бренду на загальні запити для всіх брендів у вашій категорії
- Помножте свій результат на 100, щоб отримати відсоток
Ви можете швидко знайти цю інформацію за допомогою інструменту огляду ключового слова Semrush. Просто введіть свою торгову марку разом із найкращими конкурентами, а потім подивіться на обсяг пошуку для кожної компанії.
Як ви бачите на наведеному вище скріншоті, вибухаючі теми мають обсяг пошуку 4400, а загальний об'єм пошуку для всіх запитів – 6 610. Потім я можу підключити ці значення до частки формули пошуку, щоб знайти наше число.
4400 /6610 = 0,6656
0,6656 * 100 = 66,56%
У цьому прикладі вибухаючі теми мають 66,56% частки пошуку.
Якщо у вас немає доступу до інструменту SEO, ви можете використовувати тенденції Google, щоб отримати огляд найвищого рівня того, як ваш бренд порівнюється з іншими в традиційних SERP.
Як бачите, Google Trends не показує мені такого ж рівня даних про обсяг пошуку, що і Semrush, але я все одно можу з’ясувати, що більше людей шукали теми вибуху, ніж для наших конкурентів за останні п’ять років.
(Ви також можете взяти наш безкоштовний інструмент дослідження ключових слів для спіну!)
Порада: Якщо ваш бренд сильно покладається на конкретний маркетинговий канал, наприклад YouTube або Tiktok, ви також можете оцінити свою частку пошуку на цих платформах. Можливо, вам доведеться використовувати спеціальний інструмент або послугу, як власна пошукова аналітика Tiktok, але застосовується однакова формула.
Як виміряти частку пошуку LLM
Якщо мова йде про частку пошуку LLM, ви захочете подивитися на частку голос. Це пояснюється тим, що люди, швидше за все, набирають довгі, навіть кричущі, спонукають до ШІ – не кілька слів, як вони використовують для пошуку Google.
Цей зсув мови пошуку та режиму ускладнює відстеження частки пошуку в інструментах AI, як ми робимо SERPS. Але частку голосу можна обчислити, виходячи з того, як часто ваш бренд цитується в результатах пошуку LLM.
Для цього вам потрібно буде використовувати спеціальний додаток, як інструментарій Semrush AI. Коли ви використовуєте інструментарій, він аналізує вашу частку голосу AI через основні пошукові системи LLM.
Як покращити частку пошуку та частку голосу AI
Незважаючи на те, що пошук AI зростає в популярності, трафік пошукових систем AI не очікується, що до 2028 року перевершить традиційний органічний трафік пошукових систем.
Це означає, що поки що вам потрібно спостерігати за своєю часткою пошуку, а також часткою голосової метрики. Ви також можете вжити заходів для активного вдосконалення обох цінностей.
Аудит своїх конкурентів
Перший крок у вдосконаленні вашої частки пошуку та частки голосу AI – це зрозуміти, хто домінує в поточних результатах. Щоб дізнатись цю інформацію, вам слід:
- Вивчіть свій домен за допомогою SEO -інструменту, як огляд домену SEMRUSH, та зверніть увагу на будь -яких перелічених конкурентів SERP.
- Запустіть частку аналізу пошуку, дотримуючись кроків у цьому посібнику, використовуючи конкурентів SERP у своєму звіті про огляд домену – разом з будь -яким іншим, з яким ви вже стежите.
- Використовуйте інструментарій Semrush AI, щоб визначити будь -яких конкурентів, які мають більшу частку голосу в пошуку AI.
Створити унікальний, оригінальний вміст
Після того, як ви встановили, які конкуренти мають більшу частку пошуку та частку голосу AI, ніж ви, настав час почати стратегічно збільшувати виробництво вмісту.
Ось процес, який я люблю використовувати:
- Проведіть аналіз розривів ключових слів, щоб розібратися, які можливості конкурентів відсутні в традиційних результатах та результатах пошуку AI.
- Покладіть ці пошукові терміни в інструмент огляду домену Semrush, щоб почати складати список ключових слів насіння.
- Кластер мій список ключових слів насіння за темою за допомогою інструменту стратегії стратегії ключових слів Semrush.
- Почніть окреслювати та писати, використовуючи пропозиції від Semrush SEO -помічника.
- Опублікуйте цей вміст на регулярній каденції, щоб покращити загальний рейтинг пошуку та підняти загальну частку пошуку мого бренду та частку голосу AI.
Порада: Якщо ви помітили, що один конкурент має непропорційно велику частку AI голосу на конкретній платформі LLM, ви також можете запустити кілька тестових чатів з цим інструментом, щоб розібратися, які терміни виводять згадки конкурентів.
Не забудьте зробити наступне, коли ви пишете свій вміст, щоб оптимізувати його як для традиційного, так і для пошуку LLM:
- Націлити конкретні ключові слова
- Створіть зміст для пошуку природних мов
- Надайте повні відповіді на запитання
- Використовуйте чіткі визначення, коли це можливо
- Розмістіть найціннішу частину кожного розділу, близького до відповідного H2 або H3
- Зверніть пильну увагу на наміри пошуку як для традиційних, так і для LLM пошуків
Запустіть цифрові PR -кампанії
Коли ви створюєте свою бібліотеку цінного контенту, працюйте над тим, щоб отримати задні посилання та згадки про бренд у Інтернеті. Незалежно від того, чи зможете ви згадати свою компанію у галузі видання чи отримати пряму посилання на одну з ваших публікацій у блозі, спеціальні цифрові зусилля PR допомагають залучити ваш вміст у більшості результатів пошуку LLM.
Коли ви зростаєте профілю зворотної посилання та отримаєте свою торгову марку, згадану в більшій кількості місць в Інтернеті, ви можете збільшити ймовірність того, що вас підхопили та цитуєте в результатах пошуку AI.
Порада: Не всі зворотні посилання створюються рівними. Ви можете оцінити свій профіль зворотного посилання – та його здоров'я – використовуючи інструмент аналітики Backlink Semrush.
Бажати Побив свою конкуренцію?
Дізнайтеся, хто з ними посилається, і побудуйте кращу стратегію зворотного посилання.
Майбутня ваша стратегія з вибуховими темами
Якщо ви серйозно ставитесь до вдосконалення своєї традиційної частки пошуку і З’явившись більше результатів пошуку LLM, ви також захочете думати заздалегідь – що є наступними великими тенденціями пошуку у вашій галузі? Як можна зафіксувати найбільшу частку пошуку, голосу та ринку для кожного?
Вам не потрібно здогадуватися про те, про що буде говорити ваша аудиторія далі. Я використовую вибухові теми для оцінки цих самих даних для себе та своїх клієнтів, і це корисна частина моїх пошукових зусиль SEO та AI.
Проведення досліджень для цієї мети просте з вибуховими темами – я переглядаю базу даних теми або введу в термін, що цікавить, а потім оцінюю:
- Історичний пошук інтересу до цієї теми
- Прогноз популярності
- Де люди найбільше говорять про цю тему
З цією інформацією я знаю:
- Які теми мені потрібно провести дослідження ключових слів
- Як я можу найкраще оновити календар вмісту
- Де мені потрібно сконцентрувати свою маркетингову діяльність – будь то традиційний пошук, відповіді на пошук LLM або на платформі соціальних медіа
Вам не потрібно приймати моє слово за це – спробуйте вибухнути теми протягом семи днів безкоштовно і переконайтеся, як саме це покращує вашу частку пошукової роботи та більш широку стратегію SEO.
Теми вибуху належать Semrush. Наша місія полягає у наданні точних даних та експертних уявлень про нові тенденції. Якщо не зазначено інше, вміст цієї сторінки був написаний або працівником, або платним підрядником Semrush Inc.