6 та 7 вересня GmbH влаштував свою популярну внутрішню виставку у штаб-квартирі в Коесфельді (Північний Рейн-Вестфалія). Барвиста програма підтримки та експозиційна програма була зосереджена на інноваціях, дискусіях та особистих зустрічах, що стосуються всіх видів органічної їжі. Керовані екскурсії по приміщеннях відбувалися в обидва дні. Подія залучила загалом близько 1400 відвідувачів торгівлі Coesfeld.
© Hinrich Quast/Bio-augustin
(Регіональні) Органічні фрукти та овочі є невід'ємною частиною портфоліо WEILL і тому були добре представлені на внутрішній виставці. Знизу ліворуч: підставка біо-аугустіна від Джорка, давнього партнера з Вейлінг для органічних верхніх плодів з земельного регіону Altes.
Якісні дискусії характеризують перший день ярмарку
За даними Організатора та деяких експонентів, внутрішня виставка в цьому році знову відвідувала. “У суботу на місці була особливо велика кількість власників магазинів, чиї цікаві інтерес призвели до чудових дискусій. У неділю також добре відвідували, з акцентом на дискусії з працівниками магазину, які були зацікавлені в з'ясуванні більше про продукцію”,-підсумовує Гінріх Каст, експонента та керуючий директор Bio-Augustin від Jork.
“Площа фруктів та овочів виробників Weilling прямо біля входу в намет була особливо вражаючою”, – сказав Каст, який був представлений поряд з іншими постачальниками фруктів та овочів, такими як GOARD Krämer та Pilzgarten GmbH. “Висока якість та презентація фруктів та овочів у поєднанні з закусками, виготовленими з власних продуктів виробників, були дуже помітними. Загалом у виставковому наметі була хороша, доброзичлива атмосфера. Ми самі дуже задоволені і вже з нетерпінням чекаємо наступної торговельної ярмарки в Coesfeld 12 та 13 вересня 2026.”
Сильний сигнал для безперервності та інноваційної сили
Торстен Йонас з Pilzgarten GmbH в Хелвесіеку, який також мав позицію в зоні виставки з фруктами та овочами, озирається на успішну подію. “Внутрішня виставка в 50-річчя WEILLE-це сильний сигнал для безперервності та інноваційної сили. Що відрізняє цю подію, є професійною організацією, чітко відвідувано керівництво відвідувачами та якісні.
© pilzgarten gmbh
Торстен Йонас з Pilzgarten GmbH та колега на цьогорічному торговому стенді
Органічні фруктові та овочеві експоненти викликали велику зацікавленість від відвідувачів. Йонас: “Наші гриби Деметра отримали дуже позитивну відповідь, що, в свою чергу, підтверджує попит на регіональну, прозору та” чесну “продукти. Параметри, такі як розповіді та походження, грають тут центральну роль. Ми також отримали додаткові позитивні відгуки про ширину нашого асортименту, свіжість, а також послідовну якість продукції наших мушаків”. Також були визначені конкретні вихідні точки для співпраці (наприклад, спільні акції, сезонні кампанії, POS матеріал та дегустації). Вечір у суботу на відкритих районах з вуличною їжею та ідеальною погодою для цього особливо добре підходив.
Загальний настрій в органічному секторі є конструктивним та орієнтованим на розчин, виробник органічних грибів продовжується. “Однак всюдисущі виклики, такі як дефіцит персоналу та збільшення витрат, активно вирішуються. Однак, в цілому, ми бачимо помітний дух оптимізму з акцентом на ефективність, оптимізацію процесів та стійкі партнерства. Стійкість, зниження упаковки та короткі ланцюги пропозиції продовжують отримати значення”.
© Пакет GMHS
Мобільні презентаційні острови та рекламні стенди з Pack'nlog в Австрії також добре сприймаються в органічному секторі.
Для отримання додаткової інформації:
www.weiling.de
www.augustin.de
www.pilzgarten.de
www.packnlog.com