...
Середа, 29 Жовтня, 2025
8.7 C
Kyiv

Чи може малий бізнес більше змагатися з рекламою Google?

Платна реклама, особливо через рекламу Google, є наріжним маркетинговим каналом для підприємств усіх розмірів.

Однак не можна заперечувати, що з великими брендами домінує над платформою, для менших та середніх підприємств стає важче бачити успіх.

Насправді, понад 50% респондентів на недавньому опитуванні сказали, що малий бізнес оцінив рекламу в рекламі Google.

Ось лише кілька труднощів, з якими стикається малий бізнес під час реклами в рекламі Google порівняно з більшими брендами:

  • Зростання витрат: Зі збільшенням CPC, малому бізнесу стає дорожчим, щоб призвести до потенційних клієнтів на своїх веб -сайтах.
    • Оскільки їхні бюджети Google Ads більше не розтягуються, наскільки вони колись, менші підприємства не мають можливостей для створення клієнтів, тоді як більші бренди мають більше шансів на гнучкість збільшити свої витрати.
  • Обсяги даних: Особливості Google ADS, такі як автоматизовані стратегії BID та RSA (чуйні рекламні пошуки), працюють більш ефективно, коли через обліковий запис працює достатньо даних.
    • Однак для менших підприємств із скромними бюджетами кампанії нижчий обсяг даних може призвести до того, що система знадобиться набагато більше часу. Це означає, що вони повинні бути більш терплячими, коли чекають, щоб побачити результати, часто потрібно чекати місяців, перш ніж їх рахунок буде ефективніше, привілей, яку не всі малий бізнес може собі дозволити.
  • Управління обліковими записами: Використовуючи правильну стратегію ставок, впровадження найкращих практик під час створення облікового запису, унікального для вашого бізнесу, навігації ключових слів та типів матчів… Існує нескінченний перелік речей, які слід врахувати, щоб провести ефективну кампанію Google Ads.
    • Незважаючи на те, що більші бренди, ймовірно, матимуть експерта (якщо не ціла команда чи відділ), менший бізнес рідше має ці навички в домашніх умовах або зможуть дозволити собі проводити агентські кампанії від їхнього імені. Таким чином, багато малих підприємств не використовують рекламу Google до повного потенціалу.
  • Поінформованість про бренд: Навіть з найкращим продуктом чи послугою на ринку, поінформованість про бренд може докласти або порушити зусилля КПП.
    • Більші бренди зазвичай отримують користь від більш сильної поінформованості про бренд серед цільової аудиторії. І це розпізнавання може різко покращити їх рівень кліків та коефіцієнт конверсії. Люди частіше купують у брендів, з якими вони вже знайомі.
    • Для порівняння, менші підприємства часто не мають сильного рівня обізнаності чи видимості, залишаючи потенційних клієнтів не знають про своє існування. Тому вони стикаються з важкою битвою по обізнаністю, довірою, довірою та визнанню, переконати людей спілкуватися з ними, а не лідером ринку.

Незважаючи на ці виклики, все ще є надія на малий бізнес.

Незважаючи на те, що ігрове поле PPC надає перевагу більшим брендам, малий бізнес все ще може конкурувати, доки вони роблять це з чіткими стратегіями, розумним націлюванням та готовністю адаптуватися та бути в курсі розробки платформ.

Або, як стверджує Хана Кобзова – малі бізнес просто потребують переоцінити, а не прості.

Hana Kobzova перевершитиHana Kobzova перевершити
Скріншот коментаря про LinkedIn від Хани Кобзова

Копати глибше. Помилки Google Ads вартістю часу та грошей

Давайте розглянемо три способи, як менші підприємства можуть перехитрити більші бренди.

1. Зосередьтеся на якісному трафіку над кількістю

Де є цінність у створенні 10 000 кліків за один день, якщо це неактуальна аудиторія, яка не підходить для продукту чи послуги?

Менші підприємства можуть отримати користь від зосередження уваги на меншому сегменті людей, які більш ретельно узгоджуються з бажаннями, потребами та інтересами своєї цільової аудиторії, а не відкинути широку сітку та загнати будь -кого на свій сайт.

  • Наприклад: Якщо бізнес надає лише послуги громадського харчування для весіль, то їх список ключових слів, копіювання оголошень, активи оголошень (розширення) та цільову сторінку повинні бути спеціально вибрані для резонансування з тим, хто планує своє весілля.

Це, ймовірно, призведе до зменшення показників, таких як враження та гучність натискання, особливо якщо початкові методи націлювання були більш широкими. Однак чим більш актуальний трафік, тим вище ймовірність перетворення та грошової цінності, що рухаються через КПП.

2. Зробіть підрахунок кожного клацання за допомогою точного відстеження

Якщо підприємства не впроваджують відстеження конверсій, вони не можуть точно зрозуміти, як проводяться їхні кампанії КПП. І не розуміючи, як проводять їхні кампанії КПП, тоді вони не можуть їх оптимізувати відповідно.

Усі підприємства повинні забезпечити, щоб вони мали точне відстеження конверсії, але для менших підприємств, де кожна копійка враховує, вони повинні забезпечити, щоб їхні кампанії створювали реальну цінність.

3. Створіть виграшні оголошення без великих бюджетів

Завдяки таким інструментам, як Asset Studio, що зараз з’являються в більшості облікових записів Google Ads, малому бізнесу ніколи не було простіше створювати та редагувати зображення та відео для своїх кампаній.

Google Ads Asset StudioGoogle Ads Asset Studio
Скріншот Google Asset Studio

Малому підприємствам більше не потрібно розподіляти бюджет на дороге виробництво активів, щоб зробити їх оголошення, вони можуть створити нові візуальні та відео безпосередньо на платформі Google Ads, заощаджуючи їх як гроші, так і час.

В той час як безмежні можливості ШІ є переконливими – хто не хоче бачити, як виглядатиме єдиноріг з обличчям мопса, що стрибає над веселкою – Малий бізнес все ще повинен дотримуватися своїх рекомендацій щодо бренду та гарантувати, що активи, які вони створюють, є справжнім представленням їхнього бренду.

Розгорніть за межі Google, щоб охопити свою аудиторію

Малі бізнес, що борються за рекламою Google, мають безліч інших платформ для вивчення.

  • Microsoft Advertising є чудовою альтернативою рекламі Google для багатьох малих підприємств. Більшість вертикалів мають нижчі показники КПК і можуть забезпечити потужну продуктивність для галузей, які сприяють старшій, більш професійній аудиторії. Він пропонує аналогічний інтерфейс та досвід для рекламних оголошень Google, але реклама працює через мережу Microsoft та Partners, включаючи Bing та Yahoo.
  • Платформи соціальних медіанаприклад, Meta та Tiktok, пропонують малий бізнес цінні можливості поза мережею Google. Ви можете охопити свою цільову аудиторію на веб -сайтах та додатках, які вони часто відвідують.

Як менші бренди можуть конкурувати в рекламі Google

Менший бізнес банкнота Досягнути значущого успіху в рекламі Google, перевищуючи більших конкурентів через:

  • Більш чітке націлювання, яке надає пріоритет якості над кількістю трафіку.
  • Більш надійне відстеження перетворення.
  • Використання креативних інструментів у рекламі Google.

Більші бренди можуть отримати користь від значних бюджетів та сильної поінформованості про бренд. Однак менші бренди все ще можуть бути конкурентоспроможними в рекламі Google.

Це аж ніяк не просто, але це можливо.

Копати глибше. Оголошення Google для таголовки: як максимізувати успіх оплати пошуку


Авторів, що надають, запрошують створити контент для земельних систем та вибираються для їх досвіду та внеску в пошукову спільноту. Наші учасники працюють під наглядом редакційного персоналу та внесками, перевіряються на якість та актуальність для наших читачів. Земля пошукової системи належить Semrush. Дописувач не просили робити будь -які прямі або непрямі згадки про Semrush. Думки, які вони висловлюють, є власними.


Софі Логан

Софі – лідер платних медіа в Beauhurst, інструменту бази даних приватної компанії, що базується у Великобританії. Любитель всього, що веде, Софі особливо зацікавився брендами B2B та SaaS. Вона також є експертом з платинового продукту на Форумі Help Ads Google.

Гаряче цього тижня

Теми

Грайте в ігри Steam на своєму телефоні Xiaomi — ось як це працює

Xiaomi знову струсить мобільні ігри. Новий Redmi K90 і...

Поради Google щодо Canonicals: вони чутливі до регістру

Джон Мюллер з Google відповів на запитання про каноніки,...

Telangana SERP прагне розширити охоплення NRLM ще на 8000 домогосподарств

ГАЙДАРАБАДУряд Телангани подав до Центру пропозиції щодо поширення програми...