...
Середа, 29 Жовтня, 2025
8.7 C
Kyiv

AI та The Shopper Mray: Переосмислення відкриття в 2025 році

Оскільки AI принципово змінює те, як споживачі знаходять товари та послуги, експерти продовжують вивчати, що повинні робити маркетологи для адаптації.

“Найдивовижніша річ, найактуальніша річ у прийнятті AI – це не лише те, що люди починають ним користуватися. Це те, що вони йому довіряють, це те, що вони використовують його в своїх покупок”, – сказав аналітик Emarketer Нейт Елліотт під час під час Минулого тижня майбутнє цифрового саміту.

Перехід споживача до розмовного пошуку

Елліотт заявив, що майже половина споживачів США вже використовують генеративний ШІ хоча б раз на місяць, і понад 80% кажуть, що вони довіряють відповідям, що генеруються AI, так само, як-або більше, ніж-трудові результати пошуку.

“Майже половина з них кажуть, що вони довіряють відповідям AI Gen більше, ніж вони довіряють тому, що вони бачать в органічному пошуку”, – сказав він, підкреслюючи, наскільки глибоко AI вкладається в покупку.

Експерти погоджуються, що споживачі віддаляються від одновимірних пошуків ключових слів до більш розмовного відкриття.

“Люди шукають відео, вони шукають у Тіктоку, вони шукають у Snapchat … це по -іншому, що люди шукають більш розмовно, ніж будь -коли раніше”, – сказала Сара Реснік, глобальний органічний маркетинг SEO, ASO та AIO у Western Union. Ця зміна, додала вона, змінюється залежно від покоління, але вказує на широку еволюцію в тому, як збирається інформація.

“Те, що не змінилося, – це люди просто хочуть швидше відповідей”, – сказав Джим Гамільтон, керуючий директор Північної Америки, на M+C Saatchi Performance. “Ось чому Google перемагає кожну іншу пошукову систему. Але тепер вам навіть не потрібно натискати на ці більш відповідні результати – ви можете отримати відповіді, які ви шукали ще швидше”.

Клацання через виклик

Одне з найпопулярніших питань, на думку аналітиків, – це те, як AI впливає на видимість бренду. Як підкреслював Елліотт, споживачі клацають на сайти бренду рідше, коли взаємодіють з оглядами AI-генерації.

“Вже люди клацають, можливо, наполовину частіше”, – сказав він.

Resnick визнав цю тенденцію, назвавши це “проблемою бренду” та наголосивши на необхідності компаній, щоб стверджувати право власності на присутність бренду в запитах. Вона наголосила на важливості EEAT – досвіду, досвіду, авторитету та довіри – як керівних принципів.

“Це означає, що ви не можете покластися виключно на себе як на бренд”, – сказала Каролайн Прото, директор глобальних медіа Essilorluxottica, зазначивши, що зв'язки з громадськістю зараз відіграють більш центральну роль, ніж будь -коли. “Це повинно бути тим, як розмовляють ваш бренд і де він включається в екосистему. PR стає дійсно важливою частиною цього”.

Для багатьох аналітиків традиційна оптимізація пошуку розвивається до генеративної оптимізації двигуна (GEO). Незважаючи на те, що основоположні SEO практики, такі як розмітка схеми, малювання сайтів та структурований вміст залишаються критичними, термін “SEO” більше не може відповідати.

Гамільтон зазначив, що, хоча механіка відрізняється, основи якісного контенту та авторитету все ще мають значення.

“Основи SEO … є законним місцем для початку бренду. Це необхідно, але недостатньо”, – сказав він.

Якщо AI перетворює відкриття, він також порушує вимірювання.

“Жодне з вимірювання [tools are] Ідеально… але немає сумнівів, що ми рухаємось цим шляхом, – сказав Гамільтон, підкреслюючи необхідність експерименту, незважаючи на недосконалими показниками.

Підготовка до завтра

Еволюція AI далеко не закінчена. Аналітики вже готуються до підйому агентського AI – полуни, які діють від імені користувачів, від бронювання бронювання ресторанів до обробки робочих процесів клієнтів.

“Ми не будемо оптимізувати для користувачів, ми будемо оптимізувати для агентів”, – сказав Реснік. “Інтернет стане агентним досвідом проти досвіду користувача”.

Гамільтон обрамляв це з точки зору маркетингових основ: “Цілком буквально робота, яку потрібно виконати, може бути робочим процесом – і це може бути агентним типом робочого процесу, який створює бренд для своїх споживачів”.

Щодо того, як маркетологи можуть підготуватися, починаючи з сьогоднішнього дня, експерти погодилися, що в основному важливо навчати організації.

“Перестаньте припустити, що всі у вашій організації перебувають у вакуумі AI, який ми є”, – сказав Прото. “Освіта повинна продовжувати бути каскадованою. Ми всі багато говоримо про ці речі, думаючи, що всі розуміють, що ми робимо, як це робимо, коли ми це робимо, і це не завжди так”.

Ранні експерименти також вважаються життєво важливими.

“Стрибайте, перевіряйте та вчіться”, – сказав Гамільтон. “Це не повинно бути ідеальним, але отримати цей досвід. І є способи виміряти, дуже недосконало, деякі з коротких результатів того, що ви робите”.

У той час як Discovery, керований AI, представляє глибокі виклики, він також пропонує маркетологам новий кордон. Успіх вимагатиме спритності, експериментів та готовності переосмислити не тільки стратегії, але й саму мову самого пошуку.

Перегляньте повну сесію.

Спочатку це було представлено у щоденному бюлетені Emarketer. Для отримання додаткової маркетингової інформації, статистики та тенденцій тут підпишіться.

Гаряче цього тижня

Теми

Грайте в ігри Steam на своєму телефоні Xiaomi — ось як це працює

Xiaomi знову струсить мобільні ігри. Новий Redmi K90 і...

Поради Google щодо Canonicals: вони чутливі до регістру

Джон Мюллер з Google відповів на запитання про каноніки,...

Telangana SERP прагне розширити охоплення NRLM ще на 8000 домогосподарств

ГАЙДАРАБАДУряд Телангани подав до Центру пропозиції щодо поширення програми...