Реплікація премії відчуття флагманських магазинів в Інтернеті залишається однією з найбільших больових точок розкоші. Хоча бренди покращили свій переживання на всій місцевості з моменту пандемії, прогрес був болісно повільним. Але з цьогорічним швидким просуванням у мультимодальному пошуку та генеративних можливостях Text-to-Video AI-включаючи випуск OpenAI Sora у грудні, випуск відео-генератора Gen-4 Runway у березні, а Google може випустити Veo 3 відео-генератор-бренди мають більше інструментів, ніж будь-коли раніше, щоб створити високий враження від іммерів.
Moncler – один із перших, хто експериментує з цими новими інструментами AI. Італійський розкішний бренд сьогодні (30 вересня) відновлює свій веб -сайт із понад 200 новими функціями, в прагненні перетворити його з точки транзакції та розповсюдження, у пункт призначення бренду. Серед нововведень, відеоролики, що генеруються AI, інтегровані на сторінки продуктів Moncler, щоб клієнти могли вивчити 360-перегляд продуктів і побачити, як тканина рухається з тілом. Відео створені з нерухомої фотографії реальних моделей, що носять колекції Moncler, і бренд тепер знімає свій вміст електронної комерції одночасно з його брендовими кампаніями, щоб підтримувати якість зображення послідовною.
