Створення свіжого вмісту на різних платформах є великою проблемою для маркетологів контенту. Ми бачили, як багато молодих борються з різними типами контенту, такими як:
- Публікації в блозі
- Оновлення соціальних медіа
- Електронні кампанії
- АД
Ця проблема заважає багатьом досягти якості вмісту, необхідної для виділення на ринку. Щоб подолати цей виклик, багато розумних маркетологів зараз використовують різні інструменти. Вони допомагають їм у перетворенні процесу створення вмісту. Ці інструменти усувають необхідність витрачати години на створення ідеального вмісту.
Не думайте про ці інструменти як заміни для творчості. Вони лише допомагають посилити вміст і вирішують повторювані завдання, що дозволяє маркетологам зосередитись на стратегії та вдосконаленні. У цій публікації в блозі ми познайомимо вас із деякими з цих інструментів, які можуть бути корисними для маркетологів Створення контенту.
5 інструментів, які маркетологи можуть використовувати для швидкого створення контенту
Якщо ви шукаєте інструменти створення вмісту в Інтернеті, ви знайдете сотні чи тисячі думок. Дослідження їх усіх неможливо для людини. Ось чому для вашої зручності ми будемо ділитися лише п’ятьма інструментами, які, як маркетолог, допоможуть вам швидко та легко створити більшу частину вмісту.
1. AI -письменник блогу від QuickCreator.io
Письменник AI Blog від QuickCreator.io виділяється як всебічне рішення з маркетингу контенту. Цей інструмент поєднує в собі AI-письмо з вбудованими функціями оптимізації. Використовуючи цей інструмент, маркетологи вмісту можуть створювати людські, готові до публікації публікацій блогу.
Письменник блогу AI вивчає наміри, що стоять за цією темою. Він проводить дослідження ключових слів, визначає тенденційні теми та пропонує ідеї контенту, які мають потенціал для рангу.
Як маркетолог вмісту, ви можете використовувати цей інструмент для:
- Написання статей з довгими формами
- Вміст публікації в блозі
Хороша річ, яка нам сподобалася в цьому інструменті,-це те, що він автоматично пов'язаний з його посиланнями, що добре стосується SEO на сторінці.
Цей інструмент ідеально підходить для команд контент -маркетингу, які в основному зосереджені на генеруванні органічного трафіку. З підприємств, які потребують регулярних SEO-придатних публікацій, щоб надати їм підвищення в рейтингу пошукових систем, компанії, які використовують QuickCreator.io, щоб доставити вміст, кажуть, що вони помічають велику різницю, і вони можуть зробити це на 3 рази швидше, ніж раніше.
2. Ai humanizer pro
Тим не менш, інструменти AI дуже корисні для швидкого створення контенту. Але є поширена проблема з цими інструментами. Багато разів вмісту, створеного цими інструментами, часто звучить робототехнічним. Такий вміст не з'єднується з людськими читачами. Тут інструменти Humanizer Pro приходять як зручний інструмент для маркетологів контенту.
Humanizer Pro перетворює текст AI в природне, захоплююче письмо, яке проходить як систем вивчення людських та AI.
Платформа скрабить текст для штучних візерунків та переставляє речення, щоб зробити їх звучанням більш розмовними та реальними. Humanizer Pro змінює формулювання, потік речення та загальна структура абзацу, щоб створити зміст, який читається як талановита людина, писав кожен рядок.
Це особливо корисно для маркетологів, які використовують інструменти для розробки AI та редагують роботу, і остаточний результат все одно повинен відповідати голосу бренду та емоційній взаємодії, яку вони хочуть досягти.
Більше того, ми також вважаємо цей інструмент корисним для вдосконалення чернетків, що генеруються AI, перед публікацією. Замість того, щоб витрачати години кропітко переписати жорсткий текст, ви можете дозволити Humanizer Pro виконати написання для вас і миттєво перетворити цей жорсткий текст у текст людини.
3. Магія Canva Write
Magic Write Canva приносить можливості написання AI безпосередньо в процес візуального дизайну. Це створює безшовну інтеграцію між створенням контенту та графічним дизайном. Працюючи над візуальними зображеннями в Canva, ви можете використовувати цей інструмент для:
- Генерує підписи
- Пости соціальних медіа
- Копія AD
З глибоким розумінням контексту з візуального змісту, над яким ви працюєте, цей письменник AI рекомендує текст, який відповідає вашим зображенням та елементам дизайну. Незалежно від того, ви робите повідомлення в Instagram, оголошення у Facebook, слайд -шоу чи щось інше, Magic Write придумує чудові пропозиції щодо копії, яка доповнює візуальний тон та аудиторію, з якою ви розмовляєте.
Інтеграція має велику привабливість до маркетологів вмісту соціальних медіа. Не потрібно використовувати інструмент дизайну та інструмент для письма; Користувачі зможуть створювати цілі публікації в соціальних мережах, включаючи візуальні та текст, в межах одного робочого процесу. AI враховує обмеження символів для різних платформ та списків хештегів та закликів до дії, які найкраще використовувати.
4. Яспер
Джаспер зарекомендував себе як універсальна платформа копірайтингу AI. Він постачається із заздалегідь побудованими шаблоном практично для всіх маркетингових потреб. Платформа пропонує конкретні шаблони для:
- Оголошення Facebook
- Оголошення Google
- Електронна лінія теми
- Описи товару
- Публікації в блозі
- Посадові сторінки та багато іншого.
Сила Джаспера – це різноманітність шаблонів. Маркетологи можуть отримати сотні варіантів копії AD за лічені секунди. Вони можуть легко перевірити різні рядки електронної пошти і навіть писати описи товарів для цілих каталогів.
Jasper має функцію голосової можливості бренду, яка дозволяє маркетологам навчати ШІ розмовляти з тоном та стилем своєї компанії. Це дозволяє йому бути послідовним у всьому вмісті, що належить, від того, щоб перейти у форму соціальних публікацій до статей про тривалий блог.
Зараз багато компаній з електронної комерції використовують Jasper для опису продуктів та агентств для клієнтських кампаній у різних галузях. Цей інструмент AI скорочує величезну кількість часу від повсякденної роботи копірайтингу, тому ви можете зосередитись на стратегії та оптимізації.
5. Граматичний
Незважаючи на те, що часто вважається лише граматикою, граматика перетворилася на всебічний помічник письма. Зараз це допомагає маркетологам у переробному тоні, приносячи чіткість та ефективність текстам. Платформа, що працює на AI, відома для аналізу тексту для:
- Граматичні помилки
- Невідповідності стилю
- Питання читабельності
Для маркетингового контенту функція виявлення тонів Grammarly здається неоціненною. Він може визначити, чи вміст звучить впевнено, чи доброзичливо, чи професійно, і каже маркетологам налаштувати своє повідомлення, щоб краще узгодити їх цілі кампанії. Пропозиції з ясністю допомагають усунути жаргон та складні речення, які можуть заплутати цільову аудиторію.
Вбудований редактор реального часу Grammarly робить його ідеальним для професійного маркетингового спілкування. Це робить речі легкими для вмісту маркетологів, коли пишуть такі речі, як:
- Електронні кампанії
- Публікації в блозі
- Оновлення соціальних медіа
За допомогою граматики маркетологи можуть бути впевнені, що їх написання буде найвищим і, таким чином, потрібно менше часу для коректури.
Загортати
Створення швидкого вмісту вже не є боротьбою, коли ви маєте правильну підтримку. Ці інструменти, які ми обговорювали в цій публікації в блозі вище, допомагають вам заощадити час, покращити якість та підтримувати вміст. Вони не замінюють творчість, але полегшують процес, щоб ви могли більше зосередитись на стратегії та зв’язку зі своєю аудиторією.





