...
Понеділок, 13 Жовтня, 2025
7.6 C
Kyiv

Люди також шукають: як користуватися цією функцією SERP в SEO (2025)

Не секрет, що оптимізація пошукових систем (SEO) може відігравати велику роль у ефективній маркетинговій стратегії. Понад 91% маркетологів заявили, що SEO позитивно вплинуло на ефективність їх веб -сайту або маркетингові цілі у 2024 році, згідно з опитуванням провідника платформи оптимізації пошуку.

Google (на який припадає понад 90% трафіку пошукових систем) пропонує багато вбудованих функцій, які допоможуть вам збільшити ваші SEO-зусилля та призвести до цільового трафіку на ваш веб-сайт. Однією з таких особливостей є люди, які також шукають (PASF).

Нижче наведено деякі стратегії та інструменти SEO для використання PASF Insights, щоб покращити рейтинг пошуку вашого бренду та видимість. Незважаючи на те, що ця стаття зосереджена на рейтингу органічних пошуків, багато інструментів та стратегій ключових слів також підтримують оплачувані пошукові зусилля.

Що таке люди також шукають?

Люди також шукають (PASF) – це функція на сторінці результатів пошуку Google (SERP), яка пропонує шість -вісім додаткових пошукових запитів, які пов'язані з вашим початковим запитом. Ця функція може дати пошуком додаткових шляхів, щоб знайти результати, які вони шукають, коли їх перший пошук не дає сторінок, які вони хочуть бачити.

Люди також шукають, як правило, з’являються внизу Серп або посередині SERP на мобільних пристроях.

Скріншот людей також шукає пошук шампуню для собак.
Джерело: Google

Майте на увазі, що люди також відрізняються від інших пов’язаних функцій пошуку на Google SERP, таких як люди також задають (PAA), які генерують питання, пов'язані з запитами пошуку, який алгоритм Google вважає актуальними. Існують також пропозиції щодо автоматичного заповнення, в яких Google пропонує пропозиції щодо завершення вашого запиту на основі вашого місцезнаходження, тенденційних тем та інших загальних запитів, які починаються з тих самих перших ключових слів.

Особливості Google SERP, як люди, також запитують, можуть бути цінною частиною стратегії SEO та досліджень ключових слів вашого бренду. Це тому, що для того, щоб оцінити високі в результатах органічного пошуку Google, письмовий вміст вашого магазину повинен відповідати наміром користувача. Ви можете подумати про PASF як набір підказок Google, які допоможуть вам краще зрозуміти, що намагається знайти вашу цільову аудиторію.

Як користуватися людьми, також шукають для вдосконалення вашої стратегії SEO

Хоча ви можете використовувати кожну функцію пошуку, пов'язані з Google, для вдосконалення стратегії SEO вашого бренду, люди також шукають, можуть бути особливо корисними для виявлення ключових слів довгохводу або тих, хто має менший обсяг пошуку (як правило, менше 1000 пошуків на місяць) та меншу конкуренцію за рейтинг на SERP. Однак ці ключові слова часто є дуже специфічними, що може сигналізувати про високі наміри пошуку. Це означає, що клієнт, ймовірно, близький до вжиття заходів, як, наприклад, покупка.

Ось декілька способів включити ключові слова PASF у вміст вашого веб -сайту, щоб покращити рейтинг пошуку:

Генерувати нові ідеї контенту

Розкриваючи, яку інформацію шукають ваші потенційні відвідувачі сайту, запити PASF можуть викликати нові ідеї для вмісту на вашому веб -сайті.

Наприклад, компанія, яка робить шампунь з природного собаки, може навчитися через людей, також шукають, що споживачі хочуть знати, чи можуть вони використовувати шампунь людини як заміну для собачих шампунь і шукають альтернативи собачих шампунів.

Потім компанія могла вирішити ці моменти, розробляючи новий контент, наприклад, відео -пояснювачем про те, чому шампуні для собак та людини не є взаємозамінними або допис у блозі, що пояснює, чому власники домашніх тварин не можуть використовувати посуд на своїх собаках.

Розробляючи корисний вміст, який відповідає на запитання вашої цільової аудиторії та надає їм інформацію, яку вони шукають, ви можете допомогти провести читачів через маркетингову воронку, від обізнаності до розгляду до наміру придбати.

Оптимізувати існуючий вміст

Ключові слова, які з’являються в PASF, також корисні для оптимізації вмісту вже на вашому веб -сайті. Для кожної вашої сторінки Google цільове ключове слово та відзначте додаткові запити, які з’являються в PASF. Потім запустіть ці запити за допомогою інструменту дослідження ключових слів, щоб перевірити щомісячний обсяг пошуку (MSV) та конкурентоспроможність. Виберіть фрази з найвищим томом ключового слова та включіть їх у існуючий вміст, де це має сенс робити, в ідеалі в цінних місцях, таких як заголовки або назви сторінок.

Наприклад, якщо ваша торгова марка собаки добре працює для собак з проблемами шкіри, але ви лише згадуєте, що один раз в описі продукту ви можете подумати про створення нового заголовка на сторінці під назвою “Sog Shampoo для чутливої ​​шкіри” (запит PASF) та додайте нову копію, щоб пояснити цю функцію вашого продукту.

Надихайте FAQ

Якщо люди також шукають запити, не вписуються в існуючий вміст, подумайте про додавання нового вмісту на свої сторінки для їх підтримки. Часті запитання (FAQ) – це цінний простір для вирішення загальних проблем, формування довіри споживачів та захоплення нових клієнтів. Ви можете використовувати запити PASF, щоб повідомити про свої поширені запитання.

Не забудьте також перевірити, як люди також запитують (PAA) функцію SERP для можливостей FAQ.

Найкращі інструменти SEO для дослідження ключових слів та PASF

Ви можете побудувати людей, які також шукають свою стратегію SEO, просто виконуючи посібник з пошуку Google та інтегруючи ключові слова, що повертаються до вмісту та стратегії ключових слів вашого веб -сайту. Однак ряд безкоштовних інструментів на основі підписки може допомогти вам заглибитися в PASF-ключові слова та тенденції, що може допомогти вам підібрати потрібних людей, також шукати ключові слова для вашого бренду. Ось декілька, які слід розглянути:

Планувальник ключових слів Google

Сторінка цільової сторінки планувальника ключових слів Google із заголовком
Джерело: Google

Планувальник ключових слів Google – це безкоштовний інструмент, вбудований в рекламу Google, який може показувати вам середні дані про обсяг обсягу щомісяця та відносну конкуренцію за ключові слова. Планувальник ключових слів доступний будь -кому, хто має обліковий запис Google Ads, і він черпає дані безпосередньо з запитів на пошук Google та результатів пошуку.

Незважаючи на те, що він спрямований на підтримку кампанії з маркетингу платних пошукових систем (SEM), інформація планувальника ключових слів про конкуренцію ключових слів та обсяг пошуку ключових слів також може допомогти вам у вашій стратегії органічного пошуку.

Хоча не безкоштовно запускати рекламу Google, ви можете створити обліковий запис Google Ads та використовувати планувальник ключових слів безкоштовно.

Безкоштовний інструмент ключового слова WordStream

Інструмент ключового слова WordStream дозволяє шукати різні типи ключових слів, включаючи фрази ключових слів та ключові слова з довгим хвостом. WordStream дозволяє переглядати конкретні томи пошуку, і він черпає дані безпосередньо з API Google та Bing.

Інструмент також пропонує широкий спектр варіантів фільтра, дозволяючи звузити результати з критеріями, включаючи промислові та негативні ключові слова (ті, які ви не хочете бачити в результатах).

Безкоштовні ключові слова ключових слів для ключових слів для природного шампуню для собак.
Джерело: Wordstream

Магічний інструмент ключового слова Semrush

Ключові слова Магія Інструмент Ключове слово для натурального собаки шампунь.
Джерело: semrush

Безкоштовний магічний інструмент ключового слова Semrush пропонує набір показників для орієнтації на ключове слово як для органічного, так і для платного пошуку. Ці показники включають складність ключових слів, що вказує на те, наскільки складно чи просто зайняти ключове слово, вартість за клік (для платних маркетингових кампаній) та обсяг пошуку.

Коли ви додаєте ключові слова насіння, Magic ключових слів поверне список пов’язаних ключових слів і фраз, які ви можете фільтрувати за гучністю, труднощами ключових слів, кількістю слів, намірами тощо. Фільтрування пов'язаних ключових слів за наміром (наприклад, комерційними, інформаційними або транзакційними) можуть допомогти вам узгодити ключові слова з правильними типами вмісту на ваших каналах.

Ключові слова скрізь

SERP для натурального собачого шампуню з правою рукою віджетів Точні ключові слова.
Джерело: Google

Ключові слова скрізь-це надбудова браузера, яка може показати вам інформацію про ключові слова, включаючи складність ключових слів та ключові слова з довгим хвостом. Після його встановлення ви побачите піктограму подовження у формі головоломки у вікні браузера. Натиснувши на це, буде виявити значок “K”.

Після того, як ви встановлюєте ключові слова скрізь, віджет з’явиться праворуч від SERP, коли ви вводите пошукову фразу в панель пошуку Google. Це показує обсяг пошуку; SEO труднощі; на таблиці та поза сторінкою; дані про тенденції; і актуальні, пов'язані ключові слова. Внизу пошуку ви побачите запити PAA та PASF.

Люди також шукають FAQ

Чому Google показує “Люди також шукають”?

Google показує, що люди також шукають, щоб допомогти клієнтам переглянути найбільш релевантні результати та отримати доступ до додаткової інформації або кутів, пов'язаних з їх початковим пошуком, якщо цей оригінальний пошук не дав бажаних результатів. PASF також може дати цінну інформацію, яку бренди можуть використовувати для підвищення рівня органічних результатів пошуку.

Як я можу зробити ключове слово?

Націлювання ключових слів-це процес ідентифікації та використання найбільш релевантних, якісних пошукових термінів, якими користуються люди, тому ви можете включити ці слова та фрази на свій веб-сайт. Націлювання на ключові слова може допомогти вам оцінювати результати пошуку, і це може допомогти вам краще узгодити вміст із інтересами та питаннями, які мають ваші потенційні клієнти.

Як я бачу, скільки людей щось гугли?

Ви можете використовувати інструмент для ключових слів або надбудови, як WordStream, ключові слова скрізь, або Semrush, щоб переглянути конкретні щомісячні томи пошуку для фрази ключових слів або ключових слів, які люди гули.

Гаряче цього тижня

Фрілансери: Ви вирушаєте на неправильні ринки?

<!-- Фрілансери: Ви вирушаєте на неправильні ринки? - позаштатний...

Людська творчість проти автоматизації AI у розробці веб -сайтів та додатків

З кожною хвилею технологій виникає одне і те ж...

Ландшафтний склад по відношенню до сприйнятої неприємності комарів у міських зелених приміщеннях

Міські зелені насадження були визнані за їх багатогранними перевагами,...

Чому бізнес-інструменти мають значення для довгострокового успіху?

Сам інстинкт рідко призводить до довгострокового успіху. Він походить...

Теми

Фрілансери: Ви вирушаєте на неправильні ринки?

<!-- Фрілансери: Ви вирушаєте на неправильні ринки? - позаштатний...

Ландшафтний склад по відношенню до сприйнятої неприємності комарів у міських зелених приміщеннях

Міські зелені насадження були визнані за їх багатогранними перевагами,...

Чому бізнес-інструменти мають значення для довгострокового успіху?

Сам інстинкт рідко призводить до довгострокового успіху. Він походить...

Проблеми з отриманням сповіщень Badgersafe? Ось що перевірити.

Додаток Badgersafe-це чудовий, єдиний магазин для всіх речей, пов'язаних...

Скріншот скріншота проводу претензій Моді попросив ECI додати підроблених виборців

Підроблений скріншот статті, опублікованої на дроті, з'явився в Інтернеті....