Оскільки чат-боти штучного інтелекту беруть участь у пошукових системах як платформу для відповідей, бренди, які колись мали надійну присутність в Інтернеті, можуть раптом стати невидимими. Якщо так, то ТОВ «Бранді Ай», творець спеціалізованої платформи «Генеративна оптимізація двигуна», яка щойно запустила сьогодні, хоче допомогти.
Компанія каже, що це новаторська абсолютно нова дисципліна для максимізації цифрової видимості. За старих часів компанії можуть або заплатити за те, щоб їх веб -сайти помітно класифікувались за результатами пошукової системи, інакше вони могли виконати “оптимізацію пошукових систем” або SEO, щоб підвищити рейтинг свого сайту органічним способом. Але це вже не працює, для все більшої кількості людей хвилюють традиційні пошукові системи на користь чатів.
Співзасновник Бранді AI та виконавчий директор Лія Нурік заявив, що перехід до генеративного ШІ-це тенденція, яка охоплює і споживачів, і покупців бізнес-бізнесу, і-на краще чи на гірше-факт полягає в тому, що більшість користувачів довіряють першій відповіді AI.
Існує багато досліджень, щоб підтвердити це. Згідно з недавнім опитуванням Adobe Inc., більше половини споживачів США зараз використовують чат для AI для дослідження нових продуктів. Для покупців B2B генеративний ШІ ще більш поширений. Дослідження Forrester Inc. показує, що 89% покупців B2B покладаються на чат -боти як основне джерело інформації на кожному етапі процесу їх купівлі.
Покупці роблять це, оскільки генеративна ШІ набагато більш впорядкована, усуваючи обтяжливе завдання проведення досліджень самі. Він консолідує процес прийняття рішень в єдину остаточну відповідь. І хоча це може не відповідати всім, багато людей ліниві і просто підуть із пропозицією AI.
“Покупці задають єдине запитання … якщо ваш бренд не відповідає, його не існує”, – сказав Нуік. “Але більшість CMO літають сліпими, не знаючи про те, чи з'являються їхні бренди в результатах AI”.
Ось чому Бранді Ай вважає, що час підходить для абсолютно нового підходу до інтернет -маркетингу. Це генеративна оптимізація двигуна, або гео.
На відміну від SEO, що стосується оптимізації веб -сторінок для високого рейтингу на пошукових системах, GEO зосереджений на сигналах, які використовуються системами AI, щоб знайти їх відповіді. За словами Нуріка, ці сигнали включають такі речі, як намір користувача, повноваження сайту, ясність та надійність. Вона сказала, що GEO зосереджується на тому, як моделі AI оцінюють та оцінюють інформацію, а також допомагаючи брендам узгоджуватися з цими методами, вони можуть підвищити свою видимість у відповіді на чат AI.
Розуміння чатів AI
Потрапивши в специфіку, Нурік сказав, що Geo Platform Brandi AI має три основні сили. Перший – це його конкурентний інтелектний двигун, який може виявити маркетологам, наскільки видимим є їхній веб -сайт чи ні, генеративні чат -боти AI. Вони також можуть використовувати його для оцінки видимості своїх конкурентів, і з’ясувати, де саме їм потрібно вдосконалити, сказала вона.
Другий компонент – це “дієва рамка GEO”, яка забезпечує структуровану та повторювану систему для аналізу видів підказок цього вмісту бренду. Він також надає рекомендації щодо того, як зробити вміст видимим для різних видів підказок, таких як поради щодо сформулювання їх заголовків статей, покращення читабельності машини тощо. Nurik заявив, що забезпечує “чіткі наступні кроки” для маркетологів, щоб підвищити рівень цитування та стати більш помітними для чатів.
Нарешті, Нуік сказав, що платформа призначена для вирівнювання існуючих веб -сторінок, публікацій у блозі та маркетингових активів із речами, які покупці хочуть знайти, коли вони запитують чат -боти AI. Таким чином, бренди не обов'язково повинні переробляти свій існуючий контент, а просто адаптувати його, щоб збільшити свої шанси на те, щоб його цитували AI.
За словами Нуріка, компаніям, які використовують Brandi AI, не потрібно налаштувати або відмовлятися від існуючих робочих процесів SEO та зв'язків з громадськістю, оскільки платформа призначена для інтеграції з ними, розширюючи свої контентні стратегії для розміщення AI, а також традиційних пошукових систем.
“Важка правда полягає в тому, що видимість вже не стосується рейтингу, і якщо AI не поверне ваш бренд, ваші покупці теж не будуть”, – сказав Нурік. “Бранді розкриває, що AI підкреслює, що він ігнорує і як закрити цю прогалину, перш ніж робити ваші конкуренти”.
Гео – це не єдина відповідь
Інструмент GEO Brandi AI є корисним рішенням для компаній, які намагаються зрозуміти, де вони з’являються і де вони невидимі для генеративних чатів AI, але вони також повинні пам’ятати, що це лише одна частина головоломки з вмістом, – сказала Ліз Міллер з Constellation Research Inc.
Інша сторона рівняння, про яку потрібно подумати, – це AEO, або “оптимізація двигуна відповіді”, що, за словами Міллера, – це стратегія, розроблена для того, щоб бренди були остаточними відповідями на конкретні запитання чи підказки. “Це відрізняється від GEO, що більше стосується оптимізації вмісту, на який посилається та цитується посилання, надані чатами”, – пояснив аналітик. “Обидва будуть потрібні, якщо бренди хочуть бути присутніми та контролювати свої розповіді”.
Міллер заявив, що гонка, яку можна помітити чатами AI, вже триває, і компанії, які не беруть на себе ініціативу та починають встановлювати рамки та робочі процеси для вирішення їхніх повноважень та справжності їх вмісту, що відстає. Але проблема полягає в тому, що існує лише кілька інструментів, які допоможуть їм керувати цим.
“Інструмент оптимізаторів LLM Adobe, мабуть, є лідером поза воротами, завдяки його суцільному досвіду в контенті, маркетингу, AI та пошуку”, – сказав Міллер. “Але такі рішення, як Бранді Ай, є багатообіцяючими, приходячи до нових рамок та розвідки, які можуть інформувати компанії, де вони стоять на цьому ринку, що розвивається”.
Зображення: Бранді AI
Підтримуйте нашу місію, щоб зберегти вміст відкритим та безкоштовним, займаючись спільнотою TheCube. Приєднуйтесь до мережі довіри випускників Thecubeде лідери технологій з'єднуються, діляться інтелектом та створюють можливості.
- 15 м+ глядачі відеоПотужність розмов через ШІ, Хмару, кібербезпеку та багато іншого
- 11,4k+ випускники -Підключіться з більш ніж 11 400 технологічними та бізнес-лідерами, що формують майбутнє через унікальну довірену мережу.
Про кремніючі медіа
Засновані технічними візіонерами Джоном Фур'єром та Дейвом Велланте, Siliconangle Media створили динамічну екосистему провідних галузевих брендів цифрових медіа, які досягають 15+ мільйонів елітних технологій. Наша нова фірма TheCube AI Video Cloud пробиває грунт у взаємодії аудиторії, використовуючи нейронну мережу thecubeai.com, щоб допомогти технологічним компаніям приймати рішення, керовані даними, та залишатися на передньому плані в галузевих розмовах.