...
Субота, 14 Червня, 2025
14.8 C
Kyiv

AI ховає веб-сайти компаній у результатах пошуку, але Otterly.AI вважає, що це може допомогти

У 2024 році органічний трафік багатьох сайтів знизився, значною мірою через зростання кількості результатів пошуку, згенерованих штучним інтелектом. Багато запитів більше не призводять до кліків, і навіть коли користувачі клацають, компаніям важко отримати більше контексту для пошуку, зробленого в таких програмах, як ChatGPT або Perplexity.

Відповідь на цю проблему іноді називають генеративною оптимізацією двигуна, або GEO, у відношенні до SEO. «Дехто називає це оптимізацією видимості пошуку штучним інтелектом, яка є трохи довшою, але я вважаю, що вона трохи точніша», — сказав генеральний директор Otterly.AI Томас Пехам (праворуч на зображенні вище).

Як і нью-йоркський конкурент Profound, австрійський стартап створює інформаційні панелі, щоб допомогти компаніям і рекламним агентствам контролювати та оптимізувати свою присутність у результатах ШІ. Але в той час як Profound все ще перебуває в закритій бета-версії, Otterly вийде з прихованого режиму після того, як пройде рубіж у 1000 користувачів, сказав Пехем ексклюзивно TechCrunch.

Можливо, ви вже чули про Otterly раніше: він був запущений на Product Hunt на початку цього року з певним успіхом. Тоді Google все перетрусив.

«Чесно кажучи, насправді ми перебудували продукт з нуля після того, як Google представила AI Overviews у травні», — сказав Пехем.

Огляди штучного інтелекту – це реалізація Google результатів на основі штучного інтелекту, що часто призводить до так званого пошуку без кліків, коли користувачі ніколи не виходять за межі пошукової системи.

Оскільки AI Overviews починає розгортатися по всьому світу, компанії, які покладалися на звичайний пошуковий трафік, відчувають жало. Пехам навів приклад SaaS-бізнесу, який спостерігав зниження рівня органічного пошуку в США, але через Otterly зрозумів, що Google показує результати пошуку AI Overviews для половини ключових слів SEO.

Наступне питання полягає в тому, як зробити ці знання дієвими, особливо коли LLM часто називають чорною скринькою. Це одна з причин, чому Otterly планує додати механізм рекомендацій, а тим часом чому він перейшов від щомісячного відстеження до щотижневого — щоб маркетингові команди могли проводити експерименти, щоб оптимізувати свій вміст і швидко бачити, що може працювати, а що ні.

Хоча це майстрування частково схоже на пошукову оптимізацію, кліки приділяють менше уваги. «Я вважаю, що назвати це оптимізацією видимості пошукової системи штучного інтелекту справді підкреслює той аспект, що ми, маркетингові команди, також повинні думати про позицію нашого бренду, про видимість нашого бренду», — сказав Пехем.

Сам Пехам присвятив більшу частину своєї кар'єри маркетингу. Колишній віце-президент із маркетингу компанії CMS Storyblok, він заснував Otterly, щоб почухати власний свербіж і зрозуміти, як ChatGPT впливає на пошук з точки зору бренду.

Згодом він об’єднався з двома співзасновниками, Йозефом Траунером (посередині на зображенні вище) і Клаусом М. Шремсером (ліворуч), які відповідно є колишнім генеральним директором і керівником відділу розвитку Usersnap, платформи для відгуків користувачів. вони продали saas.group у 2023 році.

Наявність двох співзасновників допомагає їм розподілити завдання: Шремсер зосереджений на роботі та продукті, а Траунер — на технічних аспектах. Не завадить і те, що у пари був спільний вихід. Його інкубатор GroWTF також підтримав Otterly, але стартап не шукатиме зовнішнього фінансування, сказав Пехем.

Натомість, за його словами, Otterly планує продовжувати збільшувати свою клієнтську базу з амбіціями стати тим, чим є Semrush або Ahrefs для SEO, але в пошуковому просторі ШІ.

Завжди існує ризик того, що ці компанії захочуть розширити сферу діяльності та стати прямими конкурентами, але Otterly сподівається, що вони зможуть працювати разом, і планує оголосити деталі партнерства з Semrush наступного місяця, сказав Пехем.

Гаряче цього тижня

Як використовувати розширення Magento для покращення SEO електронної комерції

Змагання на сьогоднішньому інтернет -ринку вимагає точності, особливо якщо...

DoubleVerify запускає “перевагу” для оптимізації відео оголошення

Розподіляти Твіт Розподіляти Електронна поштаDoubleVerify представив DV Authentic...

Трамп запускає веб -сайт реєстрації за 5 мільйонами доларів “Трампа” візи

Топ -лінія Президент Дональд Трамп заявив, що віза з золотої...

Теми

Як використовувати розширення Magento для покращення SEO електронної комерції

Змагання на сьогоднішньому інтернет -ринку вимагає точності, особливо якщо...

DoubleVerify запускає “перевагу” для оптимізації відео оголошення

Розподіляти Твіт Розподіляти Електронна поштаDoubleVerify представив DV Authentic...

Трамп запускає веб -сайт реєстрації за 5 мільйонами доларів “Трампа” візи

Топ -лінія Президент Дональд Трамп заявив, що віза з золотої...

Gen Z замінює свої смартфони на ретро -альтернативу – BlackBerry

Молоді люди відчайдушно намагаються знову зв’язатися зі навколишнім світом....