...
Вівторок, 14 Жовтня, 2025
6.5 C
Kyiv

Google додає функції AI для пошуку, нові елементи керування рекламою пошуку

Це аудіо автоматично створене. Будь ласка, повідомте нас, якщо у вас є відгук.

Google розгортає деякі оновлення для пошуку, які впливатимуть на те, як відображаються оголошення та як люди можуть використовувати генеративний ШІ в процесі відкриття.

По -перше, Google оголосила про зміну спонсорів, що спонсоровані результати відображаються в результатах пошуку, з новим течованим розділом для платних текстових оголошень у SERP.

Результати Google спонсорували

Як ви бачите в цьому прикладі, спонсоровані результати тепер отримають власний мічений розділ на сторінці результатів, який ви також зможете закрити, якщо ви хочете побачити органічні результати.

Як пояснив Google:

Текстові оголошення на сторінці результатів пошуку тепер будуть згруповані за допомогою єдиної етикетки “Спонсорських результатів”. Ця нова, більша етикетка залишається видимою, коли люди прокручують, що дає зрозуміти, які результати спонсоруються, дотримуючись наших провідних стандартів для видатності рекламних лейблів. Ми також додаємо нове управління “приховати спонсоровані результати”, який дозволяє зламати текстові оголошення одним клацанням, якщо ви хочете зосередитись лише на органічних результатах “.

Це полегшить дістатися до органічних списків, до яких уже багато з нас налаштовані. Але це викликає питання щодо значення рекламних серпів Google, і чи більше параметрів відображення та управління зробить їх менш ефективними в результаті.

Я підозрюю, що більшість людей не будуть намагатися закрити їх у кожному обшуку, який вони проводять. Але все -таки, більш помітне маркування може зменшити клацання оголошень.

Інший вплив, який це міг би мати на торги на власних пошукових торгових марок, щоб переконатися, що ваша компанія з’явилася вгорі сторінки результатів. Якщо це більш помітно позначено, і люди можуть згорнути цей перелік, чи варто платити, щоб переконатися, що ваша торгова марка відображається в цьому списку верхніх верп?

Звичайно, у нас не буде відповіді на це протягом певного часу, оскільки це потрібно буде випробувати. Але це додає ще одне враження до вашого SEO -процесу.

Google також інтегрує свої останні функції генерації зображень AI у пошук, щоб ви могли використовувати створені зображення, щоб знайти більш відповідні відповідності.

Пошук Google AI

Як ви бачите в цьому прикладі, тепер ви зможете використовувати процес генерації зображень Google “Nano Banana” в процесі пошуку, щоб створити зображення, які ви можете використовувати як основу для пошуку.

На пошук, Ви зможете зробити фотографію з об'єктивом (або вибрати його з галереї) і миттєво перетворити своє зображення за допомогою AI. Просто відкрийте об'єктив у додатку Google для Android або iOS та торкніться нового режиму Create, щоб розпочати роботу. “

Google вже додав подібні для матчів по торгівлі Google, і користувачі можуть генерувати елементи, щоб потім шукати відповідні продукти.

Google AI Покупки

Тепер це розширює це на всі пошукові запити Google, що дозволяє вам знайти саме те, що ви, генеруючи, а потім пошук на основі цього створення.

Нарешті, Google також розгортає підсумки тенденційних тем, які вас хвилюють, а також останню спортивну інформацію, що стосується ваших інтересів.

Ми розгорнули модернізовану функцію AI в Discover, яка допомагає вам бути в курсі трендових тем, про які ви дбаєте. Він покаже короткі попередні перегляди, які ви можете розширити, щоб переглянути більше інформації, а також посилання для продовження вивчення вмісту в Інтернеті. Наше тестування показує, що це полегшує наздогнати історії з широкого спектру видавців та творців. Ця функція тепер доступна в США, Південній Кореї та Індії.

Отже, більше інтеграції ШІ, розумними способами, в продуктах Google, а також зміною підходу до пошукових оголошень, що може мати або не мати суттєвого впливу.

Це зручні варіанти, але варто відзначити результати стосовно підходу до пошуку реклами.

Гаряче цього тижня

Розрив у співпраці про закупівлі: як цифрові платформи розблокують стійкість та оптимізацію

Оператори флоту у Великобританії мають лише п’ять місяців, щоб...

Як працює SEO Pinterest [Infographic]

Ця історія була спочатку опублікована в соціальних мережах сьогодні....

LinkDaddy оголошує звіт про стратегію зворотного посилання, щоб покращити рейтинг Google Page 1

LinkDaddy, SEO -агентство з зворотним посиланням, оголошує про розширені...

Теми

Як працює SEO Pinterest [Infographic]

Ця історія була спочатку опублікована в соціальних мережах сьогодні....

7 Інструменти AI, які скоротили мій рахунок за 2000 доларів на місяць | Кунал Палкар | Жовт, 2025

Єдиний найефективніший спосіб, який я втричі збільшив свою норму...