...
П’ятниця, 17 Жовтня, 2025
11 C
Kyiv

Business.Scoop » DoubleVerify розширює охоплення вимірювання придатності бренду за допомогою штучного інтелекту в метапотоках

Прес-реліз – DoubleVerify

Розширення додає довірені сторонні вимірювання на новітню платформу Metas, допомагаючи брендам оцінювати контекстну релевантність і підвищувати ефективність кампаній

Сідней, АВСТРАЛІЯ – 17 жовтня 2025 р – DoubleVerify («DV») (NYSE: DV), провідна програмна платформа для перевірки якості медіа, оптимізації ефективності реклами та підтвердження результатів кампаній, сьогодні оголосила про розширення охоплення вимірювання придатності бренду після ставки в каналі Meta Threads. Завдяки цій версії глобальні рекламодавці можуть використовувати провідну в галузі технологію класифікації DV на основі штучного інтелекту, щоб отримати прозорість вмісту та контексту, що оточує їхню рекламу в каналі Threads.

«Оскільки реклама розвивається на нових платформах, таких як Threads, незалежна перевірка має вирішальне значення для зміцнення довіри та підвищення ефективності», — сказав Марк Загорскі, генеральний директор DoubleVerify. «Завдяки цьому розширенню DV гарантує, що глобальні бренди матимуть прозорість, впевненість і практичну інформацію, необхідну для максимізації впливу своїх кампаній на Meta».

Для брендів Threads надає унікальне середовище для спілкування з зацікавленими спільнотами в реальному часі. Однак швидкозмінний характер платформи означає, що їм потрібні надійні вимірювання, щоб переконатися, що їхні оголошення відображаються поруч із відповідним контекстно-релевантним вмістом без шкоди для масштабу.

Завдяки цьому випуску рекламодавці отримають переваги від:

  • Запатентована технологія – Класифікація на основі штучного інтелекту забезпечує точність у масштабі, аналізуючи вміст безпосередньо над і під оголошеннями, щоб перевірити придатність.
  • Комплексне покриття – Комплексне вимірювання якості медіа тепер охоплює Threads, Instagram, Facebook і Audience Network.
  • Надійне вимірювання – Глобальні бренди виграють від незалежної сторонньої перевірки DV для моніторингу якості кампанії.

Відповідність бренду DV забезпечується його власним двигуном Universal Content Intelligence™ на базі штучного інтелекту, який аналізує відео, зображення, аудіо, мову та текст для точної класифікації вмісту в масштабі. Використовуючи інноваційне виділення ключових кадрів, DV точно визначає найбільш релевантні моменти відео, забезпечуючи швидший і точніший аналіз, одночасно зменшуючи обчислювальну потужність і вплив на навколишнє середовище.

Крім того, рекламодавці матимуть доступ до даних вимірювань і аналітичних даних через DV Pinnacle®, уніфіковану сервісну та аналітичну платформу компанії, щоб контролювати якість медіа своїх кампаній Meta Threads.

Придатність бренду DV для соціальних мереж є ключовим компонентом платформи Media AdVantage від DV, яка поєднує в собі перевірку медіа, оптимізацію ефективності реклами та вимірювання результатів кампанії, щоб максимізувати медіа-ефективність і рентабельність рекламних витрат. У рамках перевірки медіа інструменти DV придатності бренду допомагають рекламодавцям захистити капітал бренду, максимізувати контекстну релевантність і зменшити відходи.

Моніторинг придатності бренду DV тепер доступний у стрічці Threads у всьому світі, а незабаром відбудеться вимірювання шахрайства та видимості.

Про DoubleVerify

DoubleVerify («DV») (NYSE: DV) — це провідна в галузі медіа-ефективність платформа, яка використовує штучний інтелект для досягнення чудових результатів для глобальних брендів. Підвищуючи ефективність і продуктивність медіа, DV зміцнює екосистему онлайн-реклами, зберігаючи обмін справедливою вартістю між покупцями та продавцями цифрових медіа.

Facebook® є зареєстрованою торговою маркою Meta Inc.

Джерело вмісту – scoop.co.nz
Оригінальна URL-адреса

Гаряче цього тижня

Вітаємо лауреатів премії Google Academic Research Award 2025

Google створено на основі передових досліджень із місією зробити...

Link.Build запускає чорний список перевірених видавців для попередньо перевірених видавців з високим DA для партнерів White Label

ПРЕС-РЕЛІЗОпубліковано 16 жовтня 2025 рНова система забезпечує агентства прозорістю,...

Google нагадує оптимістам про те, як працює інструмент видалення URL-адрес

Джон Мюллер з Google відповів на запитання про видалення...

Теми

Вітаємо лауреатів премії Google Academic Research Award 2025

Google створено на основі передових досліджень із місією зробити...

Google нагадує оптимістам про те, як працює інструмент видалення URL-адрес

Джон Мюллер з Google відповів на запитання про видалення...

Гравець у гольф розвиває швидкість головки ключки майже 150 миль/год. Ось як

Не з кожного великого спортсмена стає чудовий гольфіст. Ми...