...
Понеділок, 27 Жовтня, 2025
5.4 C
Kyiv

War on Bugs випускає велике оновлення перед запуском Neo X MainNet

Команда розробників War on Bugs випустила велике оновлення, щоб покращити зручність використання мобільних пристроїв, поглибити основні ігрові системи та закласти основу для майбутнього розгортання в Neo X MainNet. Реліз містить переробку аркадної гри Space Shooter, нову систему щоденних завдань і повний редизайн основного меню гри, яке тепер представлено як «Лабораторія приладової панелі професора».

Окрім цих покращень ігрового процесу, команда підтвердила свої пріоритети розвитку на найближчі тижні. Вони включають завершення ігрового балансу перед інтеграцією Neo X MainNet і підготовку до запуску обмеженої колекції легендарних карток NFT. За словами команди, майбутній реліз стане найціннішим виходом NFT за весь життєвий цикл проекту.

Розширення аркадних ігор і стратегічних систем

War on Bugs продовжує позиціонувати себе як конкурентоспроможну аркадну битву та платформу для довгострокового прогресу за допомогою мережевих активів. Гравці можуть карбувати персонажів і внутрішньоігрові предмети як NFT, отримуючи постійні ігрові переваги. Аркадні змагання, як-от Space Shooter і Whack‑A-Bug, пропонують участь на основі навичок, а Buggy Slots — ігровий досвід, заснований на випадковості. Додаткові системи, включаючи щоденні бонуси за вхід, кодекс гравців і рейтинги лідерів, пропонують регулярні заохочення та відстежують довгострокові досягнення.

З останнім оновленням Space Shooter зазнав значних змін. Регулярні заїзди тепер завершуються спеціальними зіткненнями з босами, а новий аркадний режим представляє хвилі ворогів, що постійно посилюються, і унікальну механіку підрахунку очок для змагань у таблиці лідерів. Різноманітність ігрового процесу розширено новими елітними типами ворогів, які мають щити, вогонь у відповідь і підбирання предметів, що поповнюють здоров’я або збільшують потужність ракет. Гравці також мають доступ до нової зарядженої механіки пострілу та стикаються з босами, які переходять у режим «розлюченого» з половиною здоров’я, змінюючи схеми атаки та швидкість.

Команда розробників також представила оновлену кімнату керування, яка служить центральним центром для щоденних завдань, аналітики гравців і відстеження прогресу. Гравці тепер можуть працювати з новою системою щоденних завдань через цей інтерфейс, пропонуючи додаткові нагороди за виконання цілей, обмежених у часі. Щоб підтримати оптимізацію колод, Deck Manager було оновлено, додавши вкладку «Upcycle Manager», що спрощує керування картами та планування для досвідчених користувачів.

Mobile-First покращення та візуальні вдосконалення

Оновлення містить широкий набір покращень мобільного інтерфейсу, призначених для покращення зручності використання на різних розмірах екрану. Меню інвентарю та магазину тепер мають моди, орієнтовані на мобільні пристрої, із центрованим розташуванням і чіткими близькими елементами керування. Накладення ігрового процесу, елементи HUD та інтерфейси міні-ігор були адаптовані з покращеним інтервалом і чутливими контрольними точками.

У той же час програма тепер працює в повноекранному режимі, що усуває несуттєві елементи інтерфейсу.

Підключення гаманця вдосконалено за допомогою оновленого адаптера Reown AppKit, який пропонує уніфікований темний режим для керування сеансами. Також було реалізовано вдосконалення підпису повідомлень і обробки стану, щоб створити більш плавну авторизацію.

Перероблене головне меню, тепер стилізоване як «Лабораторія панелі інструментів професора», представляє новий мозаїчний макет із взаємодією при наведенні та оновленим візуальним відгуком. В аркадному грі складність дещо скориговано: тривалість непереможності зменшено з 2,0 до 1,2 секунди, а здоров’я боса у варіанті лабіринту подвоєно, щоб збільшити складність.

Виправлення серверної частини та відгуки гравців

Кілька виправлень також було випущено у відповідь на звіти спільноти про помилки. Пакет Booster більше не показує автоматичне відхилення, тепер правильно масштабується до екранів телефону та дозволяє ручне керування видимістю. Систему кодексу, відображення ефектів карт і логіку колоди було виправлено, щоб правильно відображати тривалість і покращувати механіку.

Виправлення ігрового процесу включають покращену поведінку елітних ворогів у режимі лабіринту, точні лічильники помилок і анімацію роїв у шаховому порядку для покращеної чіткості бою. Проблеми з функціоналом таблиці лідерів і розміщенням кнопок у Space Shooter було вирішено, а також виправлено мобільне масштабування в кількох інтерфейсах, включаючи перегляд таблиці лідерів.

Посилання на оригінальне оголошення можна знайти нижче:
https://x.com/snakey_rob/status/1982133522224541978

Гаряче цього тижня

Теми

Хто кого грає в K-драмі 2024 року?

K-драма Netflix Кохання по сусідству подарує вам подорож до...

Поради Рубена Галлего наступному президенту-демократу

IE 11 не підтримується. Для оптимального досвіду відвідайте наш...

Інструменти та тенденції впровадження AI, які домінують у вересні 2025 року

У середовищі штучного інтелекту, що швидко розвивається, використання Тенденції...