...
Вівторок, 4 Листопада, 2025
9.8 C
Kyiv

Семантична розмітка: помістіть її в контекст SEO

Якщо ви шукаєте етичної «швидкої перемоги» щодо трафіку, створеного пошуком, надання додаткового контексту для пошукових систем у формі семантичної розмітки може бути вашим найкращим кроком…

Іноді легко забути, що основні пошукові системи, такі як Google, є машинами. Незважаючи на їхню неймовірну здатність допомагати нашим дослідженням і вести нас до потрібної нам інформації, у них не вистачає очей, щоб прочитати наші пошукові запити, або розуму, щоб розглянути зміст запитів, які ми робимо.

Отже, хоча Google може знайти вміст – багато-багато вмісту – на основі ключових слів, використаних у наших пошукових запитах, він насправді не розуміє цей вміст. Наприклад, коли пошукова система ідентифікує копію як таку, що містить слово «яблуко», вона автоматично не знає, чи копія стосується фруктів чи компанії.

Як люди, ми могли б розпізнати правильне значення, помістивши слово в контекст ширшої дискусії, що відбувається, або попередніх дискусій.

Одним із способів використання семантичної розмітки є надання цього контексту для пошукових систем шляхом вставки додаткових рядків коду, які містяться у вихідному HTML-коді веб-сторінки.

Цей додатковий код надає пошуковим системам інформацію про зв’язок між об’єктами або різними елементами вмісту. (Цей код невидимий для користувача, якщо він сам не захоче заглибитися у вихідний код.)

Уже існує низка областей, куди можна додавати дані семантичної розмітки, щоб допомогти пошуковим системам, і ця кількість постійно зростає, але класичним прикладом може бути включення інформації про місцезнаходження. Проте важливо пам’ятати, що лише те, що ваші контактні дані включено до вашої веб-копії, це не означає, що Google розуміє, де ви перебуваєте – це не так, але хотілося б.

Зрештою, якщо хтось у Ліверпулі шукає сантехніка, мало цінності в тому, що Google надає посилання на будь-який надзвичайно оптимізований веб-сайт у Кенті.

Так само для різних компаній може бути корисним для компанії надати семантичну розмітку для додавання даних про опис продукту, кількість запасів і наявність. Вони також можуть надати інформацію про ціну або, у випадку подій, певний діапазон дат.

Іншим популярним використанням семантичної розмітки є зв’язування вмісту з відгуками третіх сторін в інших місцях Інтернету та відображення їх у результатах пошуку Google у списку ваших сторінок. Поєднання семантичної розмітки та інструментів для веб-майстрів означає, що для різних сторінок відображаються різні огляди, оптимізовані для різних ключових термінів пошуку.

Наприклад, наш клієнт із косметичної хірургії нещодавно використав семантичну розмітку для надання відгуків із стороннього сайту, класифікованих не лише за назвами торгових марок, але й із більш конкретними відгуками про кожну процедуру та кожного окремого хірурга. Це дозволило нам відобразити середню кількість зірок (із п’яти) для хірурга, процедури або для всієї компанії.

Додаючи семантичну розмітку, де це необхідно, ви також можете отримати більше місця

для ваших списків результатів пошуку. У людській природі закладено те, що займає більше місця на екрані, швидше за все, приверне увагу читача.

Ці сторінки можуть отримати більше переходів навіть у тих місцях, де ваші оголошення не мають такого високого рейтингу, як конкуренти, і навіть якщо вони не використовують стратегію семантичної розмітки.

Це означає, що конкурент може мати сильніший сайт з точки зору пошукової оптимізації загалом, але без структурованих даних і семантичної розмітки їхній список у звичайному пошуку не буде таким привабливим, як ваш.

Семантична розмітка — це не нова практика, але вона починає переходити в мейнстрім. Якщо ваші конкуренти ще цього не роблять, зараз ідеальний час, щоб перехопити їх. Якщо вони є, то настав час надолужити!

У Click Consult ми маємо великий досвід консультування підприємств і організацій

будь-якого розміру про те, як використовувати семантичну розмітку для формування невід’ємної частини своєї бізнес-стратегії.

Якщо ви хочете дізнатися більше, зв’яжіться з Click Consult сьогодні.

Тел.: 0845 366 7586

Електронна адреса: hello@click.co.uk

Веб-сайт: www.click.co.uk

Twitter: @ClickConsultLtd

Гаряче цього тижня

Теми

Як інструменти GEO змінюють пошукову інформацію та цифрову стратегію

Фотографія Шио Янга на Unsplash Думки, висловлені дописувачами Digital Journal,...

Агентство Lancashire виявило, що 98,7% пошукових запитів Google тепер мають покращену пошукову систему

Національне дослідження Studio 36 Digital виявило, що традиційні органічні...

Со Бом-джун з “WJMRI” і Salty + Jealousy + Black… невтішний

Актор Со Бум Джун привертає увагу глядачів...

Меморіал майбутнього рейсу 629 в окрузі Велд має сайт, їм просто потрібна ваша допомога

ОКРУГ ВЕЛД, Колорадо. На зустрічі комісара округу минулого тижня...

Неха Бхасін, дизайн інтер'єру Неха Бхасін

Neha Bhasin Interior Design — це бутик-дизайн-студія в Гоа,...

Канадські геймери хвалять iQOO Neo 11 за витік 144 Гц дисплея 2K – Tech Sputit

Оприлюднені деталі OLED-дисплея iQOO Neo 11 із роздільною здатністю...