...
Вівторок, 4 Листопада, 2025
11.6 C
Kyiv

TrustRadius виходить за рамки модних слів B2B із новим звітом про інструменти AI

У новому дослідницькому звіті TrustRadius, спрямованому на те, щоб допомогти B2B-компаніям краще зрозуміти технологічний ландшафт, щоб відповідати їхнім зусиллям виходу на ринок, детально описано, як працівники використовують штучний інтелект (AI) і як покупці програмного забезпечення використовують ці інструменти під час свого шляху до покупки.

Від модного слова до магістралі: як штучний інтелект переосмислює B2B-пошук і купівлю. Серед опитаних, які заявили, що використовують штучний інтелект на роботі, 95% використовують його принаймні щотижня та 69% щодня. Молоді спеціалісти частіше використовують штучний інтелект на роботі: 86% респондентів покоління Z повідомили, що використовують штучний інтелект щодня.

Посадові функції впливають на повсякденне використання, причому технічні посади, як-от інженери та продукти, частіше використовують інструменти ШІ щодня. Навпаки, фахівці з фінансів і бухгалтерського обліку найрідше використовують ШІ.

Погляд на епоху ШІ

Еллісон Хейвенер із TrustRadius заявила, що ШІ, здавалося б, сьогодні повсюди, акцент у звіті полягав у тому, щоб вийти за межі поверхневих тенденцій і глибше зануритися в дані реального світу, щоб виявити, що насправді є рушійною силою епохи ШІ.

Отримуйте останні маркетингові новини та тенденції B2B прямо на вашу поштову скриньку!

«Наше дослідження показало кілька захоплюючих ідей, і ми з нетерпінням чекаємо початку нових розмов із постачальниками B2B, які прагнуть краще зрозуміти та отримати більше тяги на цьому ринку ШІ, що розвивається», — сказав Хейвенер у заяві.

Деталі звіту

Загалом TrustRadius погоджується, що професіонали тестують різноманітні інструменти штучного інтелекту, щоб визначити, що найкраще працює для їх конкретного випадку використання. Тестування зазвичай не коштує великих грошей, оскільки безкоштовні версії цих інструментів широко доступні.

Пересічний респондент опитування використовує три окремі інструменти штучного інтелекту, і тут також присутні цікаві демографічні тенденції. Учасники бебі-буму використовували в середньому 2,3 інструмента, а респонденти покоління Z — 3,6.

У звіті було виявлено, що ChatGPT є найпоширенішим інструментом у 79% — корпоративні користувачі (ті, хто працює в організаціях із принаймні 1001 співробітником), зокрема, частіше використовують Copilot і Perplexity. Близнюки займають третє місце в цьому опитуванні з 46%.

Тенденції інструментів

Ці варіанти використання виходять за межі автономних інструментів ШІ, оскільки 75% респондентів повідомили, що вони використовують інструменти, які пропонують функції ШІ; лише 9% з цієї групи заявили, що вони не використовують запропоновані функції ШІ.

З такою кількістю інструментів ШІ, які зараз поширені на робочому місці, як професіонали їх використовують? Згідно з нашим опитуванням, найпоширенішими категоріями використання штучного інтелекту на роботі є дослідження (46%), інші види використання включають написання (43%), створення контенту (19%), створення ідей (17%) та автоматизацію процесів (14%). Найпоширенішими цілями для спільноти покупців були ефективність на рівні 86%, інновації на рівні 57% та економія витрат/часу на рівні 49%.

Ці компанії прагнуть досягти своїх цілей, використовуючи інструменти ШІ та розвиваючи власні. Серед усіх респондентів 32% працюють у компаніях, які розробляють власні інструменти штучного інтелекту для внутрішнього використання. Цей показник вищий на підприємстві (54%), що не дивно, оскільки ці організації, ймовірно, мають більше ресурсів для виділення на ШІ.

Правила роботи AI

Навіть якщо компанії будь-якого розміру звертаються до інструментів ШІ, часто існують певні правила взаємодії. Трохи більше половини — 51% — опитаних професіоналів заявили, що їхній роботодавець має політику, яка регулює використання ШІ на робочому місці. Це ще більше поширене у великих компаніях, де 72% співробітників підприємств повідомляють, що їхня компанія дотримується політики ШІ.

Оскільки штучний інтелект використовується для виконання повсякденних завдань, це включає купівлю програмного забезпечення — 45% респондентів і 51% корпоративних покупців звернулися до штучного інтелекту під час купівлі програмного забезпечення. Покупці C-suite (65%) і покоління Z (51%) частіше використовують штучний інтелект у своїх процесах купівлі, що означає, що як дослідники на ранніх стадіях, так і особи, які приймають остаточні рішення, використовують інструменти штучного інтелекту для оцінки продуктів.

Покупці все ще вчаться використовувати ШІ для купівлі програмного забезпечення та оцінюють його для варіантів використання від попереднього дослідження до прийняття остаточного рішення, оскільки 94% покупців, які використовують ШІ, кажуть, що вважають його корисним або дуже корисним.

Висновки звіту

За даними TrustRadius, використання штучного інтелекту в роботі та купівля програмного забезпечення залишатимуться статус-кво. Штучний інтелект, який автоматизує робочі процеси та прості завдання, є ключовими варіантами використання, що дає підстави зробити висновок, що інструменти та функції штучного інтелекту, які підтримують ці види використання, продовжуватимуть зростати.

«Навпаки, ймовірно, що велика кількість технологічних компаній випустять функції штучного інтелекту, які просто не будуть відповідати», — йдеться у звіті. «Користувачі можуть бачити функції штучного інтелекту, які не додають цінності та створені лише для того, щоб продукт можна було назвати сумісним із штучним інтелектом».

Крім того, із зменшенням домінування Google і змінами в їхньому алгоритмі з’являється похмура картина для пошукової оптимізації (SEO). Мало того, що стало важче досягти видимості, компаніям тепер потрібно мати як традиційну SEO, так і стратегію генеративної оптимізації (GEO).

«Якщо ваш контент буде представлений людям, буде менше трафіку», – пишуть автори звіту. “Якщо це звучить як подвійна робота, це так, але лише начебто. Наявність чіткого, корисного, авторитетного та проникливого вмісту допоможе вам на обох фронтах”.

Гаряче цього тижня

Семантична розмітка: помістіть її в контекст SEO

Якщо ви шукаєте етичної «швидкої перемоги» щодо трафіку, створеного...

Creatures of the Archive: Tails from the Archive

Марі Лінч з Національних галерей Ірландії приєднається до нас...

Як інструменти GEO змінюють пошукову інформацію та цифрову стратегію

Фотографія Шио Янга на Unsplash Думки, висловлені дописувачами Digital Journal,...

Агентство Lancashire виявило, що 98,7% пошукових запитів Google тепер мають покращену пошукову систему

Національне дослідження Studio 36 Digital виявило, що традиційні органічні...

Теми

Семантична розмітка: помістіть її в контекст SEO

Якщо ви шукаєте етичної «швидкої перемоги» щодо трафіку, створеного...

Creatures of the Archive: Tails from the Archive

Марі Лінч з Національних галерей Ірландії приєднається до нас...

Як інструменти GEO змінюють пошукову інформацію та цифрову стратегію

Фотографія Шио Янга на Unsplash Думки, висловлені дописувачами Digital Journal,...

Агентство Lancashire виявило, що 98,7% пошукових запитів Google тепер мають покращену пошукову систему

Національне дослідження Studio 36 Digital виявило, що традиційні органічні...

Со Бом-джун з “WJMRI” і Salty + Jealousy + Black… невтішний

Актор Со Бум Джун привертає увагу глядачів...