Редактор на основі браузера SuperSplat від PlayCanvas Ltd. тепер у версії 2.14, що забезпечує ключові функції рендерингу відео, які роблять його набагато життєздатнішим для виробництва. Ці оновлення ґрунтуються на офіційних примітках до випуску та посібнику користувача. Маркетингові заяви зазначаються там, де вони використовуються. Як завжди, випробовуйте у своєму конвеєрі, перш ніж приступати до роботи в реальному часі.
Що таке SuperSplat
SuperSplat — це безкоштовний редактор із відкритим вихідним кодом для тривимірних знаків Гауса («значок» означає розміщену на рекламному щиті гаусову сферу, яка використовується для реконструкції хмар точок, часто для візуалізації в реальному часі). Він повністю працює у браузері (без встановлення), підтримує імпорт/експорт форматів хмари точок/Splat, пропонує візуальне редагування, оптимізацію та робочі процеси публікації. Інструмент є частиною документації PlayCanvas Gaussian splatting.

Що нового у версії 2.14
Згідно з примітками до випуску GitHub для версії 2.14.0: додано підтримку для кодування WebM (AV1 і VP9). Додано підтримку кодування відео MOV і MKV. Розкрито діапазон кадрів часової шкали для кодування відео, що дає вам змогу контролювати, які кадри рендерити. Тепер доступні додаткові параметри частоти кадрів для експорту відео. Вибір формату відео було відокремлено від вибору кодека (так що ви можете, наприклад, вибрати формат і кодек незалежно). Також було включено невелике виправлення шейдерів для останнього двигуна. Ці зміни чітко переміщують інструмент з «інтерактивного попереднього перегляду» на «готовий до виведення» для перегляду відео, що примітно для пост-продакшну, VFX і робочих процесів графіки в реальному часі.
Рекомендоване використання у виробництві
Подумайте про включення версії 2.14 SuperSplat у свій конвеєр, якщо у вас є дані хмари точок/сплат, які потребують візуалізації або наскрізного виведення. Використовуйте елементи керування діапазоном кадрів і частотою кадрів на шкалі часу, щоб стандартизувати вихід (наприклад, 24 кадри в секунду, 30 кадрів в секунду). Виберіть формати контейнерів, які відповідають вашим вихідним потокам: MOV/MKV для мастерингу, WebM для веб-перегляду. Очистіть дані Splat (видаліть сторонні «плаваючі елементи», фоновий шум, оптимізуйте підрахунок) перед експортом, щоб зменшити перевитрати та витрати на продуктивність. Під час експорту у відео високої роздільної здатності стежте за компромісом візуальної точності та вартості фрагментів.
Примітка: Як і з будь-яким новим інструментом або функцією в конвеєрі виробництва, ви повинні протестувати SuperSplat 2.14 наскрізно перед розгортанням для живої роботи.
