...
Субота, 29 Листопада, 2025
5.3 C
Kyiv

Generative Engine Optimization – індустрія SEO

Чотири стратегічні імперативи для лідерства

Отже, що це означає для лідерів? Зрозуміло, що ландшафт штучного інтелекту змінюється неймовірно швидко, і ще немає чіткого та остаточного посібника для GEO. Незважаючи на це, є кроки, які лідери можуть зробити, щоб досягти успіху.

  1. Виміряйте видимість ШІ зараз

Перший крок — знати, де ви зараз перебуваєте. Це непросто, оскільки LLM ідентифікують себе інакше, ніж традиційні пошукові системи. Почніть із відстеження реферального трафіку від ChatGPT, Perplexity, Gemini та Claude. Виконуйте синтетичні запити, пов’язані з вашими продуктами та послугами, на кількох платформах ШІ, щоб зрозуміти, чи з’являється ваш бренд у відповідях, згенерованих ШІ.

Існує низка нових інструментів, які допоможуть вам це зробити, а також сервіси моніторингу GEO, такі як Goodie, Profound і Daydream, які допоможуть вам систематизувати цей процес. Можливо, найважливіше те, що інвестиції в ці інструменти допоможуть переконатися, що штучний інтелект розглядатиметься як маркетинговий канал, а не як якийсь експериментальний побічний проект.

  1. Систематично створюйте сигнали EEAT

У середовищі «нульового кліку» успішність організаційного пошуку залежить від того, як ШІ сприймає ваш контент і ваші бренди. Як результат, вам потрібно продемонструвати свій досвід через тематичні дослідження та історії користувачів. Ви повинні підкреслити свій досвід і репутацію як свого бренду, так і ваших ключових лідерів думок. Прагніть до фактичної точності та прозорості в усьому своєму вмісті за допомогою розмітки авторської схеми та структурованих даних, щоб зробити цю інформацію машиночитаємою.

Щоб GEO був ефективним, організації повинні посилити своє лідерство. Технічні документи, дослідження та експертний аналіз — це те, що подобається моделям штучного інтелекту, особливо коли вони містять факти та статистичні дані, які штучний інтелект може вивести дослівно. Ви також повинні включити соціальні докази через рейтинги та відгуки, щоб показати ШІ не лише те, що пропонується, але й чому це важливо.

  1. Надавайте перевагу цитатам третіх сторін, а не саморекламі

Щоб досягти успіху з GEO, набагато важливіше те, що інші говорять про вас, ніж те, що ви говорите про себе. Коли системи ШІ бачать посилання на ваш бренд у кількох авторитетних контекстах, вони з більшою ймовірністю включать вас у відповіді. Це означає координацію команд PR і маркетингу для систематичного створення сторонніх цитат, публікації в галузевих виданнях, інтерв’ю в подкастах, участі на таких сайтах, як Wikipedia, і участі в галузевих форумах і спільнотах.

  1. Експериментуйте, вимірювайте, повторюйте

Існує ряд факторів, які впливають на вибір продуктів ChatGPT та інших LLM, і, як і у випадку з SEO, ці фактори постійно змінюються. Таким чином, ви повинні постійно тестувати та експериментувати, щоб знайти, що працює та який тип вмісту є найбільш успішним. Регулярно порівнюйте показники з конкурентами та переконайтеся, що сприйняття ШІ вашого бренду узгоджується з вашим запланованим позиціонуванням. Ви також повинні відстежувати показники залученості від рефералів ШІ та повторювати свою стратегію на основі своїх висновків.

Джейсон Форбс, співзасновник і генеральний директор платформи для оптимізації брендів штучного інтелекту Xeo360, виділяє п’ять ключових цілей, які слід відстежувати:

  • Видимість – знайти у відповідях ШІ
  • Контроль наративу – формування історії вашого бренду у відповідях ШІ
  • Конкуренція – забезпечення паритету або переваги над суперниками
  • Чіткість – дає зрозуміти, що користувачі повинні робити далі
  • ROI – відстеження прибутку від ініціатив ШІ

Гаряче цього тижня

Остаточний міжнародний контрольний список SEO на 2026 рік

Створення веб-сайту, який працює за кордоном, вимагає не простого...

Теми

Остаточний міжнародний контрольний список SEO на 2026 рік

Створення веб-сайту, який працює за кордоном, вимагає не простого...

5 найкращих портфоліо агентств і платформ для створення веб-сайтів для режисерів

Найкращі агентства та платформи для створення портфоліо можуть виділити...

Підключення та хмарні обчислення стимулюють зміни платформи

Архітектури цифрових ігор переживають масовий зсув у бік технологій...

Нова книга розкриває, чому до 2026 року 67% компаній будуть «невидимими» для ШІ

ПРЕС-РЕЛІЗОпубліковано 28 листопада 2025 рНеприємна правда: ваш рейтинг №1...