...
Понеділок, 1 Грудня, 2025
2.1 C
Kyiv

Від верфей до металургійних заводів, південнокорейські виробники змінюють меми, щоб зацікавити покоління Z

СЕУЛ. Традиційні виробничі гіганти Південної Кореї переосмислюють себе в Інтернеті, випускаючи меми, персонажів і гумористичні відео, щоб завоювати мілленіалів і покоління Z — демографічну групу, яка дедалі більше формується культурою робочого місця, взаємозв’язком і цифровим оповіданням, а не потужністю традиційного бренду.

Виробничий сектор країни, колись визначений жорсткою ієрархією та іміджем епохи димової труби, зараз бореться з розривом сприйняття, конкуруючи з ІТ-компаніями та стартапами за молоді таланти.

Компанії від суднобудівників до сталеливарників використовують соціальні медіа, намагаючись позбутися своєї старої репутації та сигналізувати про культурні зміни.

HD Hyundai викликав один із найпомітніших вірусних хітів у промисловому секторі року: трихвилинний ролик на YouTube із актором Кім Ву Біном у головній ролі, який поєднує тропи бойовика з комедійними скетчами.

Відео, випущене місяць тому, вже набрало 18,35 мільйонів переглядів.

Суднобудівник сказав, що кампанія була розроблена, щоб «відійти від традиційного іміджу важкої промисловості», висвітлюючи її передову лінійку, від надвеликих аміаковозів до двопаливних контейнеровозів і підводних човнів.

Posco схиляється до маркетингу, заснованого на персонажах, перетворюючи свій талісман ведмедя, Poseokho, на особистість YouTube.

На Posco Studio – каналі з 335 000 передплатників – ведмідь зображений як дивакуватий працівник, який готує їжу, подорожує та досліджує металургійні заводи.

Виробник сталі також випускає веб-драми, екскурсії під керівництвом коміків і орієнтовані на технології пояснення, суміш, яка має на меті поєднати індустріальну ідентичність Posco з більш доступним, орієнтованим на стиль життя.

Hyundai Motor розвиває свій власний фандом у соціальних мережах із LLL – персонажем-слимаком, зображеним як офісний працівник, який їздить на роботу в метро.

Обліковий запис Instagram зібрав 181 000 підписників із публікаціями, які зображують розчарування та гумор повсякденного робочого життя. Зараз компанія займається краудфандингом товарів на основі персонажа.

Hyundai створив LLL, щоб скоротити розрив у сприйнятті, що збільшується: у той час як старші покоління асоціюють бренд з національною гордістю, багато корейців у віці 20-30 років вважають автовиробника занадто традиційним та ієрархічним.

«Незалежно від того, чи продають вони безпосередньо споживачам, чи працюють B2B, виробники потребують більшої привабливості», — сказав професор Жіночого університету Sookmyung Сео Йон Ку.

«Споживчі настрої впливають на ефективність бізнесу – навіть для промислових компаній – і можуть сформувати суспільну підтримку проектів, які фінансуються урядом».

Представники галузі кажуть, що зміна також викликана браком кадрів, особливо в підрозділах штучного інтелекту та інформаційних технологій, які зараз важливі для глобальної конкурентоспроможності.

Незважаючи на зусилля з модернізації – пом’якшення дрес-коду, уніфіковані назви посад – багато виробничих фірм досі борються з укоріненим іміджем «зверху вниз».

«Технічні працівники хвилюються, що вони будуть затьмарені в компаніях, де домінує виробнича культура», — сказало джерело в галузі. «Натомість це штовхає молоді таланти до ІТ-компаній».

HD Hyundai розширює свою онлайн-стратегію на свої кампанії найму.

Відеоролики про наймання персоналу, у яких гравці в регбі зображені у вигляді крапель масло для HD Hyundai Oilbank і екскаватори, переосмислені як корови для HD Hyundai XiteSolution – підкресліть переваги для співробітників і робоче середовище.

Відео 2024 та 2025 років перевищили 1,55 мільйона та 1,36 мільйона переглядів відповідно.

Незважаючи на репутацію виробництва та віддаленість багатьох заводів від столиці, стабільна робота стає все більш привабливою для молодих південнокорейців, кажуть експерти.

Але компанії все ще повинні подолати застарілі стереотипи.

«Сьогодні все більше цінується стабільність робочих місць, яку пропонують традиційні галузі промисловості, але ці компанії все ще стикаються з проблемами, щоб зацікавити молоде покоління через такі фактори, як їхній застарілий імідж і діяльність, розташована далеко від Сеула», – сказав професор Сео.

“Ці фірми знають, що культурні зміни їм потрібні так само, як і технологічні інновації. Ребрендінг є частиною цієї трансформації”. THE KOREA HERALD/ASIA NEWS NETWORK

Гаряче цього тижня

Теми

Кількість жертв пожежі в Гонконзі зросла до 146

Цю історію опубліковано у вільному доступі для наших читачів....

Нова ера цифрового зростання: як Crypto SEO та стратегії на основі штучного інтелекту змінюють видимість онлайн у 2025 році

Поділіться Поділіться Поділіться Поділіться Електронна пошта Цифровий світ не стоїть на місці. Щороку з’являються...