...
П’ятниця, 12 Вересня, 2025
17.1 C
Kyiv

Adobe орієнтується на CMOS на місію вмісту в домашньому вмісті

AI перетворює маркетинг підприємств – це хороша новина для Adobe, яка повідомила про рекордні щоквартальні доходи в розмірі 5,9 мільярдів доларів цього тижня, заявили керівники, які зіграли ризик “рекламних платформ, таких як Google або мета, що вкладають дифузійні двигуни безпосередньо на своїх рекламних платформах”.

Програмне забезпечення Behemoth розмовляв своєю здатністю допомагати брендам самообслуговувати творчий контент швидше та в глобальному масштабі за допомогою нових інструментів AI-Ougmented; Протягом літа він також запустив свій “оптимізатор LLM”, щоб допомогти фірмам орієнтуватися на видимість на генеративних платформах.

“Масова можливість”

Генеральний директор Adobe Shantanu Narayen позначив на дзвінку в кварталі кінця четвер (11 вересня), що “вибух створення та автоматизації вмісту на підприємстві та початок нових маркетингових потреб, таких як оптимізація LLM, та реклама LLM – це масова можливість для Adobe”.

Він говорив про ризик випікання рекламних платформ у подібних рідних можливостях у відповідь на запитання Кіт Вайс Морган Стенлі.

Нараєн сказав, що покупці хочуть бути багатоплатформою, і що “я б не недооцінював кількість магії, яку ми повинні зробити так само безшовно, як і … всі ці рекламні канали … дуже раді тому, що Adobe робить його безпроблемним, тому ви бачили [us] Підтримка сторонніх каналів, будь то Tiktok, Meta, Google, Amazon. “

“Усиновлення … на підприємстві просто продовжує залишатися для нас дуже захоплюючими”.

Гео – це велика увага

Adobe орієнтується на CMOS безпосередньо з Suites AI, розробленими частково для обслуговування тих, хто хоче покращити генеративну оптимізацію AI або так званий “GEO”.

Як заявив президент цифрового досвіду Adobe Аніл Чакраварті: [From] Відкриття до фактичного розгляду, придбання, можливо, навіть покупки після публікації, що вся воронка починає консолідувати, і ви збираєтеся бачити споживачі, які насправді приймають LLM для всього процесу ».

“AI вплинув на ARR, зараз перевершив 5 мільярдів доларів”,-додала компанія, збільшивши прогнозований діапазон доходу на цілорічний рік до 23,65-23,70 мільярда доларів.

(Дивлячись уважніше, ARR з своїх «нових продуктів AI-перших, включаючи Firefly, Acrobat Aistant та Genstudio для маркетингу продуктивності», був більш скромним; проходження своєї цілі на кінець року на 250 мільйонів доларів на початку).

Оцінка галюцинації порушена, каже OpenAi – припиніть “придушити” його

Adobe починає перевезти “автоматизовані можливості виробництва вмісту через послуги Firefly для підприємств будь -яких розмірів та в усіх вертикалах”, як керівник цифрових медіа, Девід Вадвані заявив. “Генеративне споживання AI прискорилося з 29 мільярдами поколінь та поколіннями відео, що зростають майже на 40% чверті кварталу”,-сказав він під час заклику.

“Ключові перемоги на підприємстві включають Disney, FedEx, Home Depot, Meta, MetLife, Stagwell, Ulta та Volkswagen”.

Креативні ЗМІ – це одна сфера, де генеративні ШІ дійсно виконують – галюцинації є значною мірою Нешкідливий у такому вигляді розгортання – і Adobe випікає все більший спектр LLM у своєму додатковому номері, щоб підтримати тих, хто шукає швидких візуальних, аудіо, відео -креативних виграшів.

Adobe розширює свою модель Firefly за допомогою Google Gemini Flash 2.5, поряд з “Google's Veo та Imagen Models, реєстр партнерських моделей з OpenAI, Black Forest Labs, Runway, Pika, Ideogram та інших”, – сказав генеральний директор Нараен; “Кожна генеративна модель AI має свій естетичний стиль ..”


Посилання було скопійовано!

Гаряче цього тижня

Теми

Прогрес представляє агентну ганчірку, щоб зробити надійним AI доступним

Програмне забезпечення Progress оголосило про запуск прогресу Agentic RAG,...

Skimmdex: відслідковуйте реальні щоденні ціни на бюджетування жінок

Поширені запитання Які продукти відстежуються в Skimmdex?Ми зосереджуємось на дискреційних...

Ефіопські новини: Довірений, поглиблений аналіз | Хабеша

Хабеша прагне бути надійним джерелом, яке забезпечує точні, неупереджені...

Досвід Amazon падає на видимість пошуку Google

Нові дані з аудиторії ключової платформи контент -маркетингу вказують...