Adobe приєднався до агента AI Fray, використовуючи цього тижня Adobe Summit для дебюту 10 вбудованих агентів AI на своїй платформі Adobe Experience, а також підтримка додатка консьєржа для подальшого налаштування та управління агентом. Агенти входять до числа інновацій продуктів, що працюють на AI, у різних платформах та продуктах постачальника, спрямованих на те, щоб забезпечити кращий досвід роботи з клієнтами та персоналізацію.
Свіжо вбудовані можливості AI та агента підтримуються низкою альянсів нових постачальників та систем, включаючи розширене партнерство з Microsoft, на яких буде більше можливостей платформи Adobe Experties, безпосередньо доступні в бізнес -інструментах Microsoft та для використання в документах PowerPoint, Word та Excel. Існує також безліч нових можливостей, що працюють на AI, в Adobe Genstudio, Firefly Services та спеціальних моделях, спрямованих на оптимізацію ланцюга поставок контенту для підприємств, усунення вузьких місць у управлінні контентом, виробництва вмісту та вдосконалення робочих процесів та співпраці, зберігаючи безпеку бренду та відповідність.
Adobe Experience Agent Agent Orchestrator, що працює на платформі AI Adobe, розроблений для того, щоб підприємства могли будувати, керувати та організувати агентів AI з Adobe та сторонніх екосистем. Вступний набір 10, побудованих за цільовими агентами, побудованими на оркеструвальників агента Adobe Experty Agent Agent, стосується розширення можливостей маркетингових та творчих колективів за допомогою загальних завдань та робочих місць.
Ці 10 запуску агентів ШІ: розуміння даних, аудиторія, оптимізація сайтів, виробництво вмісту, управління подорожами, інженерія даних, радник з продуктів, кваліфікація облікових записів, оптимізація робочого процесу та експерименти. Виділенням агента аудиторії як приклад, Adobe стверджував, що користувачі можуть скоротити процес створення спеціальної аудиторії з 4-5 днів до всього 1-2 години, використовуючи природну мову, що спонукає до агента створити аудиторію.
Тим часом агент з питань продукту може персоналізувати досвід, заснований на контексті користувача та налаштувань брендів, прив’язаних до перших даних та вмісту бренду для надійності та дотримання. Тим часом агент з питань кваліфікації облікового запису підтримує цілі Enterprise B2B, оцінюючи та просуваючи нові можливості для побудови продажу та залучення ключових членів групи купівлі. Агент аудиторії аналізує дані міжканальних залучення для створення та оптимізації сегментів аудиторії на основі цілей, які потім можуть бути активовані для широкодіаптивних кампаній персоналізації.
“Adobe має довгу історію тісного співпраці з CMOS, CIOS та їх організаціями, щоб сприяти вражаючому досвіду клієнтів, які прив’язані до надійних та в режимі реального часу в реальному часі”,-сказав Анжул Бхамбрі, старший віце-президент з інженерії, Adobe Experience Cloud. “Agentic AI-це головний стрибок вперед, який прискорить трансформацію на робочому місці. Останні інновації Adobe призведуть до підвищення продуктивності для практикуючих, щоб звільнити час для творчої ідеї, при цьому розблокуючи потенціал для маркетологів для масштабування персоналізації за допомогою цілеспрямованих агентів AI”.
Агенти є мультимодальними та підтримуючи взаємодію в тексті, голосі чи зображах, використовуючи AEP Insights, досвід Adobe Experience Manager та сторонні джерела. Вони безпосередньо підключаться до платформи даних клієнтів Adobe в режимі реального часу (CDP), Adobe Experience Manager, Adobe Optimizer та Adobe Anlary Analytics.
Доповненням нових агентів-позашляхових агентів є Adobe Brand Concierge, рішення, що працює на AI, побудоване на оркеструванні агента AEP Agent, яке дозволяє підприємствам налаштувати та керувати агентами AI, які ведуть споживачів через воронку, використовуючи занурюючий та розмовний досвід. Adobe Brand Concierge буде побудований для підтримки випадків використання як у командах бізнесу (B2C), так і для бізнесу (B2B).
Як приклад у B2B, Adobe заявив, що консьєрж бренду вийде за рамки надання загальної інформації про продукцію на веб-сайті бренду для доставки індивідуального вмісту на основі існуючих відносин з обліковим записом, в той час як обробка таких завдань, як бронювання подальших зустрічей. Ці можливості спрямовані на оптимізацію циклу продажів шляхом отримання більшої кількості потенційних клієнтів та підвищення конверсії за допомогою більш точної персоналізації.
Adobe заявив, що не зупиняється біля власних передніх воріт на агентному ШІ. Визнаючи необхідність індивідуальних можливостей, що відповідають конкретним потребам та вертикальній діяльності, постачальник вразив нові та глибші стратегічні партнерства з ACXIOM, Amazon Web Services, Genesys, IBM, Microsoft, RainFocus, SAP, ServiceNow та Workday, щоб забезпечити безмежне виконання та використання коштів для агентів для служб клієнтів, планування ресурсів для людських ресурсів. Adobe також оголосив про розширені партнерські стосунки агентства та системного інтегратора з Accenture, Deloitte Digital, EY та IBM для сприяння налаштуванню в галузях та випадках використання.
Відповідно до приватного попереднього перегляду Adobe Marketing Agent для Microsoft 365 Copilot, маркетологи можуть використовувати розмовний інтерфейс Microsoft Copilot для доступу до даних та розуміння платформи Adobe Experience, при цьому процес аналізу аудиторії покращився завдяки розумінню, що з'явилися безпосередньо в додатках Microsoft 365 через Copilot. Маркетологи також можуть запропонувати агенту з маркетингу Adobe миттєво розкрити та витягнути інформацію від аналітики Adobe клієнтів безпосередньо в рамках Copilot, а також підключитися до інструментів співпраці Adobe, робочої мови, щоб узагальнити проекти, завдання та проблеми, розташування необхідних деталей та інформації про проект із проекту з проекту з проекту Вміст у програмах Microsoft 365, таких як PowerPoint, Word або Teams, та активно моніторинг здоров'я командних проектів.
Крім того, Adobe розширює свою генеративну платформу AI, інтегруючи фундаментальні моделі, включаючи комерційно безпечний ШІ через Adobe Firefly, через додатки для масштабування виробництва контенту, що забезпечує управління досвідом роботи з клієнтами. Adobe Firefly – це колекція творчих та генеративних API та послуг для підприємств.
Foundation Adobe Genstudio-це рішення ланцюга поставок вмісту Adobe. З останніми вдосконаленнями маркетологи та творці отримують єдиний інтерфейс, щоб об'єднати дані з повного набору Adobe щодо рішень ланцюгів поставок вмісту та одиночної панелі Glass для перегляду планів кампанії, проектів, активів та розумінь.
Adobe Genstudio для маркетингу продуктивності – це ще одне помітне інноваційне, оголошене на цьому тижні, що ще більше дозволило бізнесу масштабувати виробництво контенту шляхом автоматизації завдань. Створення активів для дисплейних оголошень тепер доступне для реклами, що обслуговується через рекламу Microsoft Advertising та Google Manager 360. Adobe також підтвердив, що він розширив свою співпрацю з рекламою LinkedIn, для команд для створення кампаній активів для випадків використання B2B. Крім того, рамка розширення Adobe дозволяє підприємствам зв’язатися з сторонніми постачальниками рішень, включаючи IntelligenceBank, Acxiom, Lithero, PwC, SAIFR та Stensul-розширення функціональності до регульованих галузей, таких як охорона здоров'я та фінансові послуги.
Існують також нові API API Adobe Firefly, що підтримують відео та 3D робочі процеси, тоді як API Translate та Sync Sync та Reframe API сприятимуть використанню випадків з перекладу розмовного діалогу на різні мови, для розміру відеороликів та поєднання візуальних елементів (наприклад, логотипів) в окремі зображення. API речовини 3D дозволяє командам швидко створювати варіації активів для існуючих зображень продуктів-для використання в таких каналах, таких як електронна комерція та цифровий маркетинг.
Нарешті, на Firefly Front, є творче виробництво, що працює від Firefly Services, інтерфейс без коду, який може впоратися з різноманітними повторювальними та трудомісткими виробничими завданнями, такими як інтелектуально обрізати активи для різних каналів маркетингу, включаючи соціальні медіа та електронну комерцію.
Останні можливості в Adobe Genstudio, Firefly Services та спеціальних моделях стосуються оптимізації ланцюга поставок вмісту, вилучення вузьких місць у управлінні контентом та допомоги у забезпеченні масштабованого виробництва вмісту, необхідного для персоналізації в масштабі.
“Adobe унікально позиціонує, щоб направити компанії до динамічної епохи оркестрації досвіду клієнтів, де творчість та маркетинг поєднуються з AI, щоб забезпечити справжню персоналізацію одного на один у масштабах”,-сказав Аніл Чакраварті, президент, бізнес з цифрового досвіду в Adobe. “Ми пропонуємо численні інновації, побудовані на платформі AI Adobe, щоб збільшити потенціал команд та допомогти їм сприяти найбільш вражаючим досвіду клієнтів, розширення можливостей бізнесу в галузі промисловості для отримання цієї масової можливості”.
В іншому випадку в наборі платформи, Adobe Content Analytics, як правило, доступна цього місяця, дозволить бізнесу вимірювати ефективність вмісту (аж до рівня атрибутів) та внести коригування в реальному часі на веб-сайти та програми.
Загалом, Adobe зробила це зрозумілим інноваціями та вдосконаленнями не лише з прямого джерела. Постачальник вдарив нове партнерство з веб -сервісами Amazon та Amazon Ads. Стратегічна співпраця з AWS налаштована на поєднання оркестрації досвіду клієнтів Adobe з хмарними службами AWS та спирається на наявність платформи Adobe Experience (AEP) на AWS. Нові інтеграції з генеративними послугами AIS AIS, Amazon Connect та Amazon Ads зараз виходять на ринок. Для одного, компанії інтегруватимуть AEP з Amazon Connect, щоб забезпечити видимість кінця в подорож клієнтом, захищаючи конфіденційність клієнтів, поєднуючи профілі клієнтів AEP з інформацією про обслуговування клієнтів Amazon Connect.
Adobe також планує використовувати Amazon Q в Connect та Adobe AIP AIP AIP разом з агентами AI, щоб підприємства могли розгорнути індивідуальний досвід на основі єдиних даних клієнтів. Співпраця Adobe Plients Data Platfort (CDP), побудована на AEP,-це пропозиція, яка забезпечує безпечне середовище для рекламодавців та видавців для спільного виявлення, активізації та вимірювання високоцінних аудиторій за допомогою даних, орієнтованих на згоду. Бізнес може забезпечити персоналізований рекламний досвід, не покладаючись на сторонні сигнали. Завдяки інтеграції з Amazon Marketing Cloud, маркетологи зможуть поєднати дані клієнтів у співпраці CDP в режимі реального часу з розумінням продуктивності Amazon Ads в Amazon Marketing Cloud, щоб виміряти продуктивність сегмента та сприяти кращому поверненню витрат на рекламу.
Пряма інтеграція між рекламою Amazon та Adobe Creative Cloud Applications також означає, що бізнес може ефективно створювати та публікувати якісні оголошення. Креативні команди можуть отримати доступ до професійних шаблонів, розроблених для Amazon Ads в рамках Adobe Photoshop та Adobe Express, з автоматичними перевірками відповідності та безперебійним доступом до Amazon Creative Assets.
Holdcos був частиною останніх партнерських поєднань Adobe. Відповідно до нового партнерства з Publicis, Adobe будуватиме рішення, які поєднують глибокі можливості доставки Publicis Groupe у своїх інтелектуальних операціях контенту з послугами Adobe Firefly безпосередньо в основну платформу AI Publice Groupe. Це дасть змогу бізнесу масштабувати виробництво персоналізованого контенту, а також за допомогою рішень для ідентичності Publicis Groupe, адаптуючи досвід конкретної аудиторії. Агенції та виробничі студії Publicis Groupe вийдуть на крок далі з комерційно безпечними моделями AI Firefly Generative для створення вектора, вектора та відео.
Adobe заявив, що AEP та програми, які він живлять-Adobe платформа даних клієнтів у режимі реального часу, оптимізатор Adobe Pround, Adobe Anlary Analytics та Modeler Modeler Adobe-збільшили на 50% зростання доходу за рік у FY2024, з 30% зростанням у нових клієнтах. Клієнти постачальника включають компанію Coca-Cola, Coles, Delta Air Lines, Eli Lily & Company, General Motors, HDFC Bank, Henkel, Home Depot, Baseball Mary League, Marriott International, Nvidia, PGA Tour, Sony PlayStation, TSB Bank, Ulta Beaut, Bank та Qualcomm.
