...
Неділя, 2 Листопада, 2025
8.2 C
Kyiv

Ads Google додає нову звітність для кампанії AI Max

Google розгорнув більш глибоку звітність для пошуку кампаній AI Max, даючи рекламодавцям нову видимість того, як його AI розширюється.

Що нового. Рекламодавці тепер можуть побачити дві нові показники на рівні ключових слів:

17568925260471756892526047
  • AI Max Розширені матчі: Трафік з широких матчів ключових слів, створених AI на основі тих, які ви додали.
  • AI Max розширений цільовий сторінки: Трафік із пошукових запитів, викликаних вашими цільовими сторінками або активами, поза вашими ключовими словами.

Чому ми дбаємо. До цих пір рекламодавці могли відстежувати, які пошукові терміни генеруються AI Max, і користувачі цільових сторінок натискали. Ці нові показники йдуть далі, показуючи, як AI Google переробляє як ключові слова, так і активи для сприяння поступовому трафіку.

Підсумок. Це означає більше видимості в тому, як AI Max інтерпретує кампанії з КПК – і більше даних, щоб оцінити, чи цінні клацання, які він надає.

Вперше бачив. Ми попередили про це оновлення Aleksejus Podpruginas, старшим фахівцем з кампанії Google Ads в Teleperformance.


Земля пошукової системи належить Semrush. Ми залишаємось відданими забезпеченню високоякісного висвітлення маркетингових тем. Якщо не зазначено інше, вміст цієї сторінки був написаний або працівником, або платним підрядником Semrush Inc.


Тварину взялиТварину взяли

ANU Adegbola з 2024 року була платною медіа -редактором пошукових систем. У 2008 році кар'єра ANU розпочалася з проведення цифрових маркетингових кампаній (в основному, але не виключно оплачуючим пошуком) шляхом створення стратегій, максимізації рентабельності інвестицій, автоматизації повторюваних процесів та досягнення ефективності з кожної частини відділів маркетингу через натхнення лідерства як на стороні агентства, та маркетингових технологій. Зовнішня редагування статті про землекористування. Вона є засновником PPC Networking Event – PPC Live та ведучим щотижневого подкасту PPC Live The Podcast. Вона також є міжнародним спікером з деякими етапами, які вона представила про SMX (США, Великобританія, Мюнхен, Берлін), Друзі пошуку (Амстердам, NL), Brightonseo, Marketing Meetup, Heroconf (PPC Hero), SearchLove, Biddableworld, Seslondon, PPC, чат Live, досвід Adworld (Bologna, It

Гаряче цього тижня

Теми

Perplexity запускає механізм дослідження патентів AI

Патентний пошук давно асоціюється із заплутаною термінологією, суворою логікою...

Маєте PS5? Зміна цих 3 налаштувань значно підвищила продуктивність моєї системи

Щоб захистити вашу конфіденційність під час використання PS5, ви...