Amazon Ads оновила бічну платформу Amazon попиту (DSP) з можливістю оптимізації AI, яка поєднує трильйони покупок, перегляду та потокових сигналів з усієї Amazon для моделювання потокового телебачення та онлайн-відео-аудиторій.
Нова функція, бренд+, призначена для прогнозування аудиторії, яка є на ринку для продукту чи послуги бренду у вікні розгляду, досягаючи потенційних клієнтів протягом усього маркетингового воронки.
За Amazon, бренд+ дозволяє маркетологам доставляти відеорекламу через властивості Amazon, такі як Prime Video та Twitch, а також преміум -відео видавці, такі як BuzzFeed, Fox Corporation та Dotdash Meredith. Під час тестування бренду+ бета -версії деякі рекламодавці зазнали більш ніж на 10% збільшення продажів та понад 70% збільшення трафіку веб -сайтів.
Нова техніка використовує моделі машинного навчання для постійного оптимізації кампаній, аналізуючи нові сигнали та розуміння залучення.
Віце-президент Amazon DSP, Келлі Маклін, сказала: ” Від широкого демографічного охоплення до взаємодії з масштабованою аудиторією на основі того, де клієнти знаходяться в маркетинговій воронці в найближчому режимі реального часу ».
Старший віце -президент з питань зростання в Торні, Раджів Рагу, сказав: “Бренд+ був для нас зміною ігор, настільки, що ми бачимо більше ROAS і краще охоплюють клієнтів, які з часом займаються нашим брендом”.
Бренд+ ґрунтується на останніх програмних медіа-інноваціях Amazon Ads, включаючи запуск продуктивності+, яка автоматично оптимізує продуктивність кампанії для результатів нижчих фунлів, та релевантність реклами, яка використовує розширене машинне навчання, щоб відповідати рекламі з найбільш релевантними місцями без Потрібні сторонні печива.
Brand+ доступний для потокового телебачення та інших форматів відеороликів у властивостях Amazon та тисячі преміальних видавців у всьому світі, виключно через Amazon DSP.
