...
П’ятниця, 30 Травня, 2025
16 C
Kyiv

Амплітуда представляє нові інструменти для об'єднання даних маркетингу та продуктів

Амплітуда представила нові можливості маркетингу підприємства, спрямовані на поєднання маркетингових та даних про продукцію в його платформі аналітики.

Останні оновлення призначені для того, щоб забезпечити маркетингові команди єдиним поглядом на всю подорож клієнтів, що дозволяє їм ефективніше оптимізувати витрати, кампанії та канали. Амплітуда каже, що ці нові інструменти дозволяють командам бачити, які точки дотику призводять до перетворення та збільшення значення терміну експлуатації, вимірювання рентабельності витрат на рекламу та орієнтації на аудиторію більш точніше використання консолідованих даних.

За словами Марка Драсутиса, керівника ціннісної, APJ в амплітуді, потреба в більшій видимості результатів кампанії стала нагальною для маркетологів у регіоні. Drasutis заявив: “Тиск, щоб довести вплив кожного витраченого долара, і зробити це швидко, ніколи не був більшим для маркетологів по всій Австралії та Новій Зеландії. Нові можливості амплітуди надають маркетологам чіткий та негайний погляд на те, які канали, кампанії та тактика фактично сприяють залученню товару та клієнтів. Шляхом підключення маркетингу, клієнтів та продуктів, що перебувають у програмі, ми допомагаємо брендам, що переходять за межі, що переживає, що переживає значення. “

Особливості цього випуску вирішують давні проблеми з Legacy Marketing Technology. Традиційні інструменти маркетингової аналітики часто зосереджуються на показниках на поверхневому рівні, забезпечуючи обмежене розуміння, ніж кліки AD та початкове залучення. Платформа амплітуда з'єднує кожну маркетингову діяльність з залученням продуктів, поведінкою в продукті та довгостроковим утриманням, пропонуючи те, що вона описує як більш всебічний, орієнтований на дані життєвого циклу клієнтів.

Зараз платформа Amplude включає кілька нових функцій з акцентом на зручність та інтеграцію. Зараз позашляхова маркетингова аналітика забезпечує інформаційні панелі в реальному часі спеціально для маркетологів, що демонструють інформацію про кампанію, інформацію про канал та аналітику продуктивності реклами. До них можна отримати доступ без необхідності знань SQL або широкої конфігурації даних.

Створення спеціальних звітів було покращено за допомогою нових візуалізацій таблиці даних, що дозволяє легше перетравлювати продуктивність кампанії. Аналіз вступу виділяє походження користувачів та подальшу поведінку, оснащуючи команди для оптимізації на основі продемонстрованих намірів клієнта. Теплові карти дозволяють візуалізувати взаємодію користувачів, такі як кліки, прокрутки та вибір, допомагаючи визначити точки тертя на веб -сторінках та цільових сторінках та підтримувати більш високу оптимізацію конверсії.

Для експериментів інструмент візуального експерименту без коду розширював функціональність, що дозволяє швидше та простіше тестування веб-сторінок та кампанії. Амплітуда також тепер пропонує безшовні інтеграції з провідними рекламними мережами, включаючи рекламу Google, рекламу Facebook, LinkedIn та Tiktok. Ці інтеграції полегшують звітність про кампанію та дозволяють більш точне націлювання на оголошення за допомогою когортної синхронізації.

Ліз Міллер, віце -президент та головний аналітик компанії Constellation Research, прокоментувала значення об'єднання даних про маркетинг та продукцію. “Коли маркетингові команди не можуть бачити поза одним моментом клієнта, а команди продуктів не розуміють подорожі клієнта, обидві сторони приймають рішення в темряві, і саме клієнт закінчує втрачене. Організації терміново потребують інструментів, які краще підключають маркетинг та дані про продукцію, щоб забезпечити повну картину замовника та додати реальний сигнал та проникливість до кращого плану, інвестування та розгортання значущих.

Деякі поточні клієнти вже застосовують посилену аналітику амплітуди у своїх операціях. Остін Костелло, команда, очолює інтелект клієнтів у Home Shopping Europe (HSE), описав вплив: “На HSE ми завжди цінували повну думку про подорож клієнта-і з амплітудою ми тепер можемо перетворити це бачення в діючу інформацію. З гнучкими та прозорими логіками атрибуції Amplude-це не прозорі моделі, які мають сили.

“Ми можемо швидко помітити проблеми, вдосконалення тестування та вимірювати вплив. І завдяки інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу, як наші продукти, так і маркетингові команди можуть отримати доступ до розуміння самостійно та формувати ініціативи на основі спільного, орієнтованого на дані клієнта-не чекаючи підтримки аналітиків”.

Амплітуда повідомляє про збільшення використання маркетингових інструментів на 200% за останній рік, що відображає те, що він визначає як більш широку тенденцію маркетологів, що віддаляються від традиційних маркетингових технологій на користь більш інтегрованих можливостей аналітики.

Гаряче цього тижня

Звинувачення у вбивстві скинули проти офіцера при стрільбі з повільної швидкості-NBC 5 Dallas-Fort Worth

Звинувачення у вбивстві, подане проти колишнього поліцейського Арлінгтона за...

Нові інструменти електронної комерції: 29 травня 2025

Цього тижня пропуск нових продуктів від компаній, що пропонують...

Channel Factory запускає розвідувальний набір та продукти, що працюють на AI

Фабрика каналів, глобальна придатність бренду та контекстна рекламна платформа,...

Теми

Звинувачення у вбивстві скинули проти офіцера при стрільбі з повільної швидкості-NBC 5 Dallas-Fort Worth

Звинувачення у вбивстві, подане проти колишнього поліцейського Арлінгтона за...

Нові інструменти електронної комерції: 29 травня 2025

Цього тижня пропуск нових продуктів від компаній, що пропонують...

Channel Factory запускає розвідувальний набір та продукти, що працюють на AI

Фабрика каналів, глобальна придатність бренду та контекстна рекламна платформа,...

Перегляд технології був першою зустріччю судових процесів з AI | Компанія Esquire Solutions, LLC

Незважаючи на те, що використання штучного інтелекту для розробки...