Двадцять п'ять років тому Audi A2 вийшов на ринок. Завдяки алюмінієвому кузову він зарекомендував себе як прогресивний компактний автомобіль: легкий, аеродинамічний та економічний. Audi A2 розділив думку своїм дизайном і незвичайними пропорціями; концепція випередила свій час. Однак продажі залишилися нижче очікуваних, і Audi припинила виробництво приблизно через п'ять років і 176 377 виготовлених одиниць. Відтоді A2 став фаворитом шанувальників і зараз є затребуваним предметом колекціонування.
Шістдесят років тому з конвеєра зійшов перший автомобіль Audi після Другої світової війни. Випустивши автомобіль «Auto Union Audi», компанія Auto Union GmbH відродила традицію бренду Audi у 1965 році. Нова назва мала показати, що цей автомобіль є новим початком для Auto Union з точки зору технологій. Audi став першим автомобілем марки з чотирма кільцями, оснащеним чотирициліндровим чотиритактним двигуном, і він ознаменував початок нової ери в Інгольштадті. Через двадцять років, 1 січня 1985 року, Audi NSU Auto Union AG було перейменовано на AUDI AG, і з того часу компанія та її продукти носять ту саму коротку, запам’ятовувану назву.
Дев'яносто років тому, в лютому 1935 року, в Італії відбулася видовищна спроба побити рекорди швидкості. Після тест-драйвів у жовтні 1934 року з гоночним автомобілем Гран-прі на AVUS у Берліні гоночний відділ Auto Union розпочав розробку автомобіля, який пізніше отримав назву «Lucca». Лише через кілька тижнів, у грудні 1934 року, він був представлений під час перших тест-драйвів на AVUS. Рекордні спроби були заплановані в Угорщині, але в останню хвилину їх перенесли до Італії через погану погоду. Рекорди на дистанції один кілометр і одну милю планувалося побити стартом з місця на п’ятикілометровій ділянці між Пешією та Альтопашіо. Тест-драйви відбулися 14 лютого 1935 року, а наступного дня, 15 лютого, автомобіль, пілотований Гансом Штуком, працював згідно з планом і був оголошений «найшвидшим дорожнім автомобілем у світі». Зі швидкістю 326,975 км/год, досягнутою поблизу Лукки, автомобіль побив 26 світових рекордів і 13 рекордів міжнародного класу.
Буклет «Ювілейні дати 2025» містить кілька додаткових ювілеїв, які варто дізнатися, зокрема 25 років першої перемоги Audi в Ле-Мані та 25 років Audi allroad quattro35 років гібридним автомобілям Audi duo, 40 років повністю оцинкованим кузовам у великомасштабному автомобілебудуванні, 50 років Audi 80 GTE, 55 років Audi 100 Coupé S, 60 років NSU Prinz 1000 TT і NSU Type 110, 75 років першій післявоєнній легковій машині DKW та 90 років серії Horch 850.
Повний огляд ювілейного буклету доступний в Audi MediaCenter.