...
Субота, 30 Серпня, 2025
21 C
Kyiv

Booking.com про рух на «швидкості соціальних мереж»

Згенерувавши 40,6 мільйона показів на TikTok за допомогою своєї останньої кампанії, Booking.com виконує місію донести свою мантру «на основі мотивації» до соціальних мереж.

Коли справа доходить до туристичного маркетингу, не дивно, що більшість брендів обирають напрямки, привабливі для відпочиваючих, які хочуть дослідити світ. Booking.com, однак, має новий «мотиваційний фокус», згідно з яким подорожі орієнтуються на досвід, а не на місцезнаходження.

Booking.com, що входить до складу холдингу Booking Holdings, дохід якого склав 23,1 мільярда доларів США (18,2 мільярда фунтів стерлінгів) протягом третього кварталу 2024 року, підвищив обізнаність про свою програму лояльності Genius за допомогою кампанії, розробленої авторами для охоплення молодих мандрівників, зокрема через TikTok.

«Що ми дійсно хотіли зробити з нашою кампанією, так це почати говорити з нашою аудиторією та мати автентичний голос», — каже Герт Лаубшер, глобальний креативний стратег соціальних мереж Booking.com UK.

Ще не передплатник?

Купіть сьогодні, щоб продовжити читання

Гаряче цього тижня

Теми

Лідери статистики НХЛ для Вегасу Золотих лицарів

У рамках серії NHL.com 32 у 32, ми визначимо...

Чому AEO – це майбутнє SEO і як його освоїти

Денис Сінельников - генеральний директор Медіа -компоненти ...

CHATGPT, Інструменти AI отримують тягу, коли пошук Google: опитування

Роль Google у щоденному пошуку інформації скорочується, тоді як...

Imagen Network (Image) інтегрує моделі Grok для просування персоналізації творців

Прес -релізОпубліковано 29 серпня 2025 рокуІнтеграція Grok дає змогу...

3News розслідує: на відео показано Клівленд Чейз, який закінчився фатальною аварією

Відео розкриває, як розгортається аварія, і викликає занепокоєння щодо...