Прес-реліз – DoubleVerify
Розширення додає довірені сторонні вимірювання на новітню платформу Metas, допомагаючи брендам оцінювати контекстну релевантність і підвищувати ефективність кампаній
Сідней, АВСТРАЛІЯ – 17 жовтня 2025 р – DoubleVerify («DV») (NYSE: DV), провідна програмна платформа для перевірки якості медіа, оптимізації ефективності реклами та підтвердження результатів кампаній, сьогодні оголосила про розширення охоплення вимірювання придатності бренду після ставки в каналі Meta Threads. Завдяки цій версії глобальні рекламодавці можуть використовувати провідну в галузі технологію класифікації DV на основі штучного інтелекту, щоб отримати прозорість вмісту та контексту, що оточує їхню рекламу в каналі Threads.
«Оскільки реклама розвивається на нових платформах, таких як Threads, незалежна перевірка має вирішальне значення для зміцнення довіри та підвищення ефективності», — сказав Марк Загорскі, генеральний директор DoubleVerify. «Завдяки цьому розширенню DV гарантує, що глобальні бренди матимуть прозорість, впевненість і практичну інформацію, необхідну для максимізації впливу своїх кампаній на Meta».
Для брендів Threads надає унікальне середовище для спілкування з зацікавленими спільнотами в реальному часі. Однак швидкозмінний характер платформи означає, що їм потрібні надійні вимірювання, щоб переконатися, що їхні оголошення відображаються поруч із відповідним контекстно-релевантним вмістом без шкоди для масштабу.
Завдяки цьому випуску рекламодавці отримають переваги від:
- Запатентована технологія – Класифікація на основі штучного інтелекту забезпечує точність у масштабі, аналізуючи вміст безпосередньо над і під оголошеннями, щоб перевірити придатність.
- Комплексне покриття – Комплексне вимірювання якості медіа тепер охоплює Threads, Instagram, Facebook і Audience Network.
- Надійне вимірювання – Глобальні бренди виграють від незалежної сторонньої перевірки DV для моніторингу якості кампанії.
Відповідність бренду DV забезпечується його власним двигуном Universal Content Intelligence™ на базі штучного інтелекту, який аналізує відео, зображення, аудіо, мову та текст для точної класифікації вмісту в масштабі. Використовуючи інноваційне виділення ключових кадрів, DV точно визначає найбільш релевантні моменти відео, забезпечуючи швидший і точніший аналіз, одночасно зменшуючи обчислювальну потужність і вплив на навколишнє середовище.
Крім того, рекламодавці матимуть доступ до даних вимірювань і аналітичних даних через DV Pinnacle®, уніфіковану сервісну та аналітичну платформу компанії, щоб контролювати якість медіа своїх кампаній Meta Threads.
Придатність бренду DV для соціальних мереж є ключовим компонентом платформи Media AdVantage від DV, яка поєднує в собі перевірку медіа, оптимізацію ефективності реклами та вимірювання результатів кампанії, щоб максимізувати медіа-ефективність і рентабельність рекламних витрат. У рамках перевірки медіа інструменти DV придатності бренду допомагають рекламодавцям захистити капітал бренду, максимізувати контекстну релевантність і зменшити відходи.
Моніторинг придатності бренду DV тепер доступний у стрічці Threads у всьому світі, а незабаром відбудеться вимірювання шахрайства та видимості.
Про DoubleVerify
DoubleVerify («DV») (NYSE: DV) — це провідна в галузі медіа-ефективність платформа, яка використовує штучний інтелект для досягнення чудових результатів для глобальних брендів. Підвищуючи ефективність і продуктивність медіа, DV зміцнює екосистему онлайн-реклами, зберігаючи обмін справедливою вартістю між покупцями та продавцями цифрових медіа.
Facebook® є зареєстрованою торговою маркою Meta Inc.
Джерело вмісту – scoop.co.nz
Оригінальна URL-адреса