...
Вівторок, 11 Листопада, 2025
9 C
Kyiv

Canva набуває магічну коротку платформу креативної оптимізації, засновану колишнім Wieden + Kennedy, Eucalyptus Creative Director Джорджем Хоусом

Австралійська єдиноріг Canva кидає ширше в творчі послуги, пропоновані сектором агентства, і натискає на стійкий підйом внутрішніх креативних та медіа-підрозділів корпоративами з придбанням магічної короткої платформи з творчої оптимізації в Сіднеї.

Фірма працює з агенціями та все частіше маркетингові підрозділи брендів для створення, створення та оптимізації цифрових оголошень для максимізації перетворення.

Magic Briet, співзасновник генерального директора Джорджа Хоуса та Ден Хоуса, налаштована на максимальну програму “Creative Creative”, тобто оголошення, які швидко забезпечують продажі. Фірма описує себе як “Творча аналітика та інструмент дослідження, довіряючи тисячам команд для подолання розриву між медіа та творчим, сприяючим доходом та підвищенням ефективності витрат на рекламу.

Хаус, колишній креативний директор австралійського стартап-евкаліпта та колишній Кеннеді Кеннеді, тепер приєднається до Canva разом з командою Magic Briet з десяти.

У дописі в блозі співзасновник Canva та COO Cliff Obrech припустили, що бізнес прагне надати послуги з кінця.

“Разом ми підживлюємо весь життєвий цикл маркетингу та контенту – від ідеї та створення до розгортання, вимірювання, а також аналіз та оптимізацію”.

Умови угоди були нерозголошеними.

Гаряче цього тижня

Теми

Життя у швидкісній смузі: досягнення високошвидкісної газової хроматографії

Остін Добрецевич є науковим співробітником Університету Вашингтона в...

Огляди Google AI з’являються в 21% пошукових запитів: нові дані

Ahrefs проаналізував 146 мільйонів результатів пошуку, щоб визначити, які...

Школа та вибір школи привели цю сім’ю до Флориди

ДЖЕКСОНВІЛЛЬ, Флорида. Чотири роки тому Філ і Кеті Вотсон...

Tech Talk: ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній

Tech Talk: Ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній...