Австралійська єдиноріг Canva кидає ширше в творчі послуги, пропоновані сектором агентства, і натискає на стійкий підйом внутрішніх креативних та медіа-підрозділів корпоративами з придбанням магічної короткої платформи з творчої оптимізації в Сіднеї.
Фірма працює з агенціями та все частіше маркетингові підрозділи брендів для створення, створення та оптимізації цифрових оголошень для максимізації перетворення.
Magic Briet, співзасновник генерального директора Джорджа Хоуса та Ден Хоуса, налаштована на максимальну програму “Creative Creative”, тобто оголошення, які швидко забезпечують продажі. Фірма описує себе як “Творча аналітика та інструмент дослідження, довіряючи тисячам команд для подолання розриву між медіа та творчим, сприяючим доходом та підвищенням ефективності витрат на рекламу.”
Хаус, колишній креативний директор австралійського стартап-евкаліпта та колишній Кеннеді Кеннеді, тепер приєднається до Canva разом з командою Magic Briet з десяти.
У дописі в блозі співзасновник Canva та COO Cliff Obrech припустили, що бізнес прагне надати послуги з кінця.
“Разом ми підживлюємо весь життєвий цикл маркетингу та контенту – від ідеї та створення до розгортання, вимірювання, а також аналіз та оптимізацію”.
Умови угоди були нерозголошеними.